Відправимо завтра
Доставка Новою поштою
Доставка Новою поштою
На карту чи наложеним платежем
Тип мотоцикла | Дорожній, двомісний |
Максимальна швидкість, км/год | 80 |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Тип палива | бензин з октановим числом не нижче 92 |
Об'єм паливного бака, л | 8,0 |
Середня витрата палива, л/100 км. | 2,0 |
Напруга бортової електромережі, | 12 |
Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт) | 14 / 85 |
Акумуляторна батарея - тип, ємність, Ач | 7 |
Сигналізація | - |
Замок блокування керма | + |
Блокування замку запалювання | - |
Багажник | + |
Кофр для мотошолому | + |
Комплект ЗІП | + |
Колісна база, мм | 1180 |
Конструкційна маса, кг | 83 |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм | 2000х680х1300 |
Модель двигуна | 1P52FMH |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів |
Робочий об'єм двигуна, см3 | 107 |
Номінальна потужність, кВт (к. с.) | 5,0 (6,8) |
Максимальні обороти колінчастого валу двигуна, об/хв | 8000 |
Максимальний крутний момент, Нм | 6,7 (при 5500 об/хв) |
Запалювання | електронне, CDI |
Система охолодження | Повітряне охолодження |
Тип стартера | Електростартер, кікстартер |
Тип КПП | механічна 4-ступінчаста, кругова (схема -0-1-2-3-4-) |
Зчеплення | Механічне, багатодискове, в масляній ванні |
Паливний насос | - |
Паливний фільтр | полімерна сітка в горловині бака, металева сітка на паливному крані змінний на паливопроводі |
Повітряний фільтр | паперовий змінний |
Масляний фільтр | полімерна сітка |
Об'єм картера двигуна та КПП, л | 0,5 |
Тип олії | напівсинтетична моторна олія класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів |
Рама | трубчастий каркас |
Диски коліс | легкосплавні литі 5-спицеві |
Підвіска переднього колеса | Телескопічна вилка |
Амортизатори передні | масляні |
Підвіска заднього колеса | маятникова з двома амортизаторами |
Амортизатори задні | масляні |
Привід заднього колеса | Ланцюгова передача |
Тип переднього гальма | барабанний механічний |
Тип заднього гальма | барабанний механічний |
Гальмівна рідина | - |
Розмір шин (передня/задня) | 2.50-17/2.75-17 |
Тип протектора | дорожній універсальний "асфальт/грунт" |
Тиск у шинах (передня/задня з водієм/задня з пасажиром), кгс/кв.см | 1,75/2,25/2,80 |
Мотоцикл SP110С-2WQ
Мода змінюється, а класика – вічна. Це твердження якнайкраще підходить до одного з найпопулярніших у світі легких мотоциклів — старої доброї класичної Альфе. За десятки років виробництва «всі його дитячі хвороби давно вивчені та виліковані», конструкція доведена майже до досконалості, а за співвідношенням ціна/якість ніщо інше навіть поряд не варте. Проте "класика" зовсім не означає, що в конструкції та дизайні мотоцикла немає місця для сучасних рішень, і новітня АЛЬФИ - SPARK SP110C-2WQ - найкраще тому підтвердження.
• класичне компонування, строгий традиційний дизайн;
• великі легкосплавні 5-спицеві диски з червоною смугою, як у 150-кубових та 200-кубових машин;
• стильна кругла фара у корпусі чорного кольору з галогенною лампою;
• міцні зварні захисні дуги та захист ніг пасажира;
• складні підніжки водія;
• задня підніжка платформного типу з антиковзною накладкою;
• задні амортизатори із захисними склянками;
• великий швидкознімний кофр;
• звуковий повторювач сигналу поворотів;
• спідометр/одометр, тахометр, облік добового пробігу;
• великий комбінований задній ліхтар;
• бічні відбивачі на передній вилці;
• вся оптика сертифікована за євростандартом;
• дзеркала заднього виду оригінальної овальної форми з покращеним оглядом;
• додатковий змінний паливний фільтр;
• гофра на передній вилці;
• універсальний протектор для асфальту та ґрунтовки .
Насправді, АЛЬФА – не просто мотоцикл, а справжня легенда, осідлавши яку, одразу розумієш, що це «мотоцикл для життя». SPARK SP110C-2WQ ідеальний для початківців, оскільки досить міцний, безпечний та прощає багато помилок водіння. А висока економічність, чудова маневреність, зручна посадка та щедра комплектація чудово підходять досвідченим мотоциклістам для тривалої інтенсивної експлуатації і в місті, і в сільській місцевості.
Отже, основні особливості мотоцикла АЛЬФА SPARK SP110C-2WQ - незвичайна практичність і універсальність у поєднанні з дуже доступною ціною. Він цілком передбачуваний і йому цілком можна довіряти: якщо своєчасно проводити технічне обслуговування, замінювати витратні матеріали і не дуже захоплюватися перегонами по пересіченій місцевості, SPARK SP110C-2WQ правильно прослужить своєму господареві довгі роки. Але навіть якщо і станеться поломка, величезний вибір недорогих запчастин і комплектуючих на цей мотоцикл є чи не в кожному сільському магазині. До речі, в будь-якому мотосалоні є вражаючий вибір додаткових аксесуарів: вітрове скло, дзеркала з підсвічуванням, захист від бруду на дуги безпеки, бризковики, захист для рук тощо.
Давайте познайомимося з новою версією SPARK SP110C-2WQ ближче. Ми впевнені – навіть ті, хто давно знайомий з Альфою і вважає, що знає її вздовж і впоперек, знайде тут для себе щось нове та цікаве.
Кольорова гама
SPARK SP110C-2WQ випуску 2020 року пропонується в традиційній для легких мотоциклів SPARK колірній гамі: чорний, сірий, бордовий і синій.
Класичний дизайн
Як уже зазначалося, дизайн SPARK SP110C-2WQ – строгий, класичний: є все необхідне і немає нічого зайвого.
Фара велика кругла, у чорному матовому корпусі – не бликує і не заважає водінню при яскравому сонці.
Класичний «альфовский» бензобак вміщує 8 літрів бензину і забезпечений кришкою, що замикається на ключ.
Сидіння довге, однорівневе, горизонтально розташоване.
Широкі довгі щитки переднього та заднього коліс оснащені гнучкими бризковиками і не тільки чудово захищають водія від бруду, але й надають вигляду мотоцикла завершеності, «солідності».
Ефективна оптика
Класична яскрава фара з галогеновою лампочкою чудово освітлює дорогу та дає можливість впевнено рухатися у будь-який час доби. Але якщо раптом буде потрібне додаткове освітлення – є багато зручних місць для встановлення додаткових фар.
Задній ліхтар великий, комбінованого типу, добре помітний і в темний, і у світлий час доби. У нього вбудовано і підсвічування номерного знака. Для підвищення рівня пасивної безпеки на задньому щитку та на стійках керма встановлені катафоти-відбивачі. Усі оптичні елементи мають сертифікат європейського зразка.
Панель приладів
Панель приладів також класична трикорпусна, але завдяки хромованим акцентам має свіжий та приємний вигляд.
Зліва встановлений великий круглий стрілочний, спідометр, що чудово читається, з подвійним лічильником пробігу - загальним і добовим. Справа – такого ж розміру стрілочний тахометр.
На центральній секції розташовані світлові індикатори нейтралі та номери включеної передачі, далекого світла, покажчиків поворотів, а також замок запалювання. Є звуковий повторювач сигналу поворотів («піщалка») .
Ергономіка органів управління
Мотоцикл АЛЬФА сконструйований так, щоб ним могли безпечно і з комфортом користуватися люди різного зросту та ваги. Тому він ідеально збалансований і має оптимальний кут нахилу кермової колонки, що дозволяє стійко тримати траєкторію під час руху на великій швидкості. У той же час SP110C-2WQ має чудову керованість, що важливо для маневрування у щільному міському потоці або на нерівній дорозі ґрунтової. Кермо досить широке, щоб його можна було надійно утримувати в будь-якій ситуації. Висоту розташування рукояток керма можна регулювати під зростання водія.
На кермі знаходяться важелі керування зчепленням та переднім гальмом, а також комбіновані перемикачі роботи електроприладів, у тому числі кнопки електростартера та звукового сигналу, клавіші керування світлом фари та швидкого глушення двигуна, керування сигналами поворотів та ін.
Дзеркала заднього виду овальні, закріплені на жорстких стійках та забезпечують чудовий огляд. Є замок блокування керма у стоянковому положенні.
Штоки стояків передньої вилки закриті гофрованими чохлами - це не тільки збільшує термін служби вилки, але й покращує зовнішній вигляд мотоцикла .
Перемикання механічної кругової коробки здійснюється двоплечим важелем, розташованим ліворуч від двигуна. Справа – потужна педаль заднього гальма та відкидний важіль кікстартера .
Особливості конструкції та безпека
Універсальність та безпека мотоцикла SP110C-2WQ забезпечуються за рахунок грамотного використання основних та навісних елементів конструкції. Сидіння, як уже зазначалося, двомісне, довге, однорівневе, горизонтально розташоване, вантажопідйомністю 150 кг. На ньому зовсім не тісно їхати вдвох з пасажиром, а при їзді поодинці можна легко міняти посадку від вертикальної чопперної до низької спортивної. Можливість зміни пози особливо зручна при тривалих поїздках .
Безпека водія забезпечується трубчастими дугами безпеки, звареними в єдину міцну захисну раму. Кріпильні елементи цієї рами розраховані таким чином, що деформуються при бічному падінні і тим самим гасять енергію удару. При цьому і водій, і рама мотоцикла, що несе, залишаються без пошкоджень, і навіть самі дуги безпеки тільки дряпаються, але не змінюються. Підніжки водія зроблені доладними, щоб за них не чіплялися ноги при перекочуванні мотоцикла з місця на місце вручну .
Безпека пасажира забезпечується комплексом конструктивних елементів. Насамперед це, звичайно, зручне повноцінне пасажирське місце. Підніжки пасажира – широкі та довгі, платформного типу, оснащені гумовими антиковзними накладками. Конструктивно підніжки пасажира з'єднані в одне ціле з багажником і із захисною огорожею заднього колеса, що унеможливлює попадання ніг пасажира в колісний диск. На багажнику встановлений великий пластиковий кофр .
Його можна використовувати для зберігання мотошолому або перевезення речей. Для підвищення комфорту пасажира на кофрі є широка профільована накладка, що утворює імпровізовану спинку сидіння. Крім того, пружини задніх амортизаторів закриті зверху захисними склянками, щоб ноги чи одяг пасажира не могли защемитися між витками пружини. А вихлопна труба і конічний глушник закриті декоративними хромованими накладками, щоб уникнути опіків .
Двигун, трансмісія та ходова частина
Дуплексна рама мотоцикла досить жорстка і добре протистоїть скручування - це важливо для збереження керованості на поганій дорозі. Одноциліндровий чотиритактний двигун моделі 1R52FMH має робочий об'єм 107 см 3 розвиває потужність 6,8 л. с. та дозволяє мотоциклу розвивати максимальну швидкість до 85 км/год. Запуск двигуна провадиться електростартером або кікстартером. Карбюратор ліцензійний японський забезпечує хорошу динаміку розгону, але при цьому дуже економний: витрата бензину всього близько 2,0 літрів на 100 км в крейсерському режимі руху. Є додатковий змінний фільтр для кращого очищення палива .
Горизонтальне розташування двигуна і головка циліндра з поздовжніми ребрами зумовлюють хороше його охолодження потоком повітря, що набігає. Електронне запалювання, CDI. Охолодження – повітряне, традиційне цього класу техніки. Паливо - неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Рекомендується напівсинтетична моторна олія SPARK 4T 10W-40 API SL .
На АЛЬФ можуть встановлюватися різні варіанти коробок передач. У даній моделі встановлена найбільш надійна чотиришвидкісна коробка передач кільцевого типу, з нейтральною передачею між 1 і 4 передачами. Передачі можна перемикати і у прямому, і у зворотному напрямках. Саме тому потрібна індикація увімкненої передачі на панелі приладів: щоб точно знати, яка передача увімкнена. Зчеплення механічне, багатодискове, у масляній ванні. Ланцюгова передача повністю прибрана в металевий кожух для захисту від пилу, бруду та каміння .
Традиційна для мотоциклів цього типу маятникова задня підвіска оснащена двома енергоємними пружинно-масляними амортизаторами зі ступінчастим регулюванням жорсткості. Пружини забезпечують комфорт та керованість на всіх режимах експлуатації мотоцикла. Гальма переднє та заднє – барабанні, механічні. Вони можуть трохи поступатися в ефективності дисковим, але помітно виграють у простоті та ремонтопридатності, крім того такий тип гальм краще захищений від каміння та пилу .
17-дюймові колеса оснащені сучасними литими п'ятиспицевими дисками, легкими та міцними одночасно. Такі диски забезпечують чудову динаміку розгону та роботу амортизаторів на дорожніх нерівностях. Раніше їх встановлювали лише на 150-кубові чи 200-кубові моделі. Ободи чорні, з червоною смужкою – це надає мотоциклу особливого шарму. Протектор шин - універсальний з високим рельєфом, забезпечує прекрасне зчеплення як з асфальтом, так і з ґрунтом або щебенем .
Експлуатація та сервіс
За десятиліття експлуатації в різних країнах та на всіх континентах, мотоцикл АЛЬФА показав себе настільки вдалим, надійним та зручним, що його перевага не потребує додаткового підтвердження. Завдяки легкості та невеликим габаритам він чудово підходить і підлітку, який прагне поганяти вулицями в компанії друзів, і дорослій людині — для щоденних рейсів на роботу, і пенсіонеру — для поїздок на дачу, рибалку, ліс за грибами. А останнім часом АЛЬФУ успішно освоюють і багато представниць прекрасної статі .
Окрім універсальності, економності та невисокої ціни, великими перевагами АЛЬФИ є також простота експлуатації, обслуговування та ремонту. Для цього не потрібно якихось дорогих спеціальних пристроїв чи хитрих інструментів, не потрібно їхати на фірмове СТО — все можна зробити самостійно в будь-якій майстерні, гаражі або навіть прямо на вулиці. У той же час АЛЬФА має чудові можливості для модернізації, як ми вже зазначали, кількість аксесуарів для цього мотоцикла у продажу більша, ніж для будь-якого іншого .
Як бачимо, класичний легкий мотоцикл Альфа займає гідне місце серед речей, цінність яких підтверджена часом. А якщо ви виберете його в супутники життя, то він стане вам вірним другом та надійним помічником .