Мотоцикл Spark SP200D-1

Нет в наличии
Код товару: SP200D-1
Артикул: 106917
36 610 грн.
Відправимо завтра

Відправимо завтра

Доставка Новою поштою

Оплата

Оплата

На карту чи наложеним платежем

Основні параметри

Тип мотоцикла

позашляховий, двомісний

Максимальна швидкість, км/год

95

Вантажопідйомність, кг

150

Тип палива

бензин з октановим числом не нижче 92

Об'єм паливного бака, л

9,5

Середня витрата палива, л/100 км.

2,5

Напруга бортової електромережі,

12

Генератор,(напруга, В) / (потужність, Вт)

14 / 85

Акумуляторна батарея - тип, ємність, А * год

7

Сигналізація

-

Замок блокування керма

+

Блокування замку запалювання

-

Багажник

-

Кофр для мотошолому

-

Комплект ЗІП

+

Колісна база, мм

1350

Конструкційна маса, кг

122

Габаритні розміри (ДхШхВ) , мм

2070х850х1155

 

Двигун

Модель двигуна

ZS167FML-3

Тип двигуна

одноциліндровий, чотиритактний,

карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів , з балансувальним валом

Робочий об'єм двигуна, см 3

197

Номінальна потужність, кВт (к.с.)

10,3  (14,0)

Максимальні обороти колінчастого валу двигуна, об/хв

7000

Максимальний крутний момент, Нм

13,0 (при 5500 об/ хв )

Тип стартера

електростартер, кікстартер

Запалювання

електронне, CDI

Система охолодження

повітряне охолодження

Тип КПП

механічна5-ступінчаста, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5)

Зчеплення

механічне, багатодискове, в масляній ванні

Паливний насос

-

Паливний фільтр

змінний на паливопроводі

Повітряний фільтр

поролоновий плоский

Масляний фільтр

полімерна сітка

Об'єм картердвигателя та КПП, л

1,1

Тип олії

напівсинтетичне моторне масло класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів

 

Шасі

Рама

дуплексна, трубчастий каркас

Диски коліс

сталеві штамповані на сталевих спицях

Підвіска переднього колеса

телескопічна вилка

Амортизатори передні

масляні

Підвіска заднього колеса

маятникова з моноамортизатором

Амортизатори задні

пружинно-олійний

Привід заднього колеса

відкрита ланцюгова передача

Тип переднього гальма

дисковий гідравлічний

Тип заднього гальма

барабанниймеханічний

Гальмівна рідина

DOT 3, DOT 4

Розмір шин (передня/задня)

80/100-21/120/80-18

Тип протектора

позашляховий високопрофільний

Тиск у шинах (передня/задня з водієм/задня з пасажиром), кгс/см 2

1,75/2,25/2,80

Мотоцикл SPARK SP 20 0D-1

SP200D-1_2

SPARK SP 20 0D-1 це мотоцикл подвійного призначення з яскраво вираженим агресивним позашляховим спортивним дизайном. Має всі атрибути справжнього "скрізь": високий кліренс; жорстку об'ємну раму; двигун з багатоточковим кріпленням та додатковим захистом картера; збільшений хід передньої вилки; посилену задню маятникову підвіску з регульованим пружинно-масляним моноамортизатором ; виведений під заднє крило глушник із захисними накладками на випускній трубі та на самому глушнику; закріплений на траверсі кермової колонки щиток переднього колеса; поперечну силову перемичку на кермі і, звичайно ж, увігнуте "кавалерійське" сидіння водія . Колеса мають сталеві штамповані обода з натяжними спицями та покришки з високопрофільним позашляховим протектором – добре тримають бічне навантаження.

SP200D-1_5 Однак, незважаючи на спортивний характер, цей мотоцикл цілком придатний для руху з пасажиром дорогами та вулицями з асфальтовим покриттям. Надійний двигун корпорації Zongshen об'ємом 197 куб.см. і потужністю 14,0 л.с. _ , З балансувальним валом, забезпечує хороші динамічні характеристики розгону і максимальну швидкість до 9 5 км/год. А дисковий передній та барабанний задній гальма ефективні і на крутому схилі, і у щільному міському потоці транспорту.

Крім яскравої фари є повний комплект приладів світлової сигналізації: світлодіодні покажчики поворотів, великий комбінований задній ліхтар, підсвічування номерного знака, світловідбивачі-катафоти. Є й зручні дзеркала заднього виду . Тому міська експлуатація мотоцикла цілком комфортна та безпечна.

SP200D-1_8

Класичне компонування. Стрілоподібні бічні обтічники надають мотоциклу динамічного стрімкого вигляду. Дуже привабливий зовнішній вигляд.

Захисні накладки на глушнику та випускному колекторі підвищують безпеку водія та пасажира.

Зручне напівжорстке двомісне дворівневе сидіння. Бокові ручки для пасажира.

Вантажопідйомність 150 кг. Невеликий відсік для ЗІП.

SP200D-1_1 Великий практичний, помітний з усіх боків задній ліхтар: сигнали гальма, габарит, освітлення номерного знака. Великий задній катафот -світловідбивач на крилі.

Диски коліс сталеві штамповані, на сталевих натяжних спицях. Передні шини розміром 80/100 21. Задні шини розміром 120/80-18 . Позашляховий високопрофільний протектор .

Дискове гідравлічне переднє гальмо з перфорованим диском. Заднє гальмо барабанного типу .

SP200D-1_9

Фара з гладким склом та сегментованим відбивачем, галогенна лампа «дальнє/ближнє» світло, лампа підсвічування.

Передні та задні покажчики поворотів світлодіодні на гнучких кріпленнях. Вся оптика сертифікована за євростандартом .

Гофр на передній виделці. Передній щиток надійно захищає мотоцикл від бруду.

SP200D-1_7

Сучасні спортивні дзеркала списоподібної форми – гарний огляд вперед і назад. Зручні неслизькі ручки керма. Поперечна силова перемичка на кермі.

Комбінована панель приладів включає вказівники: стрілочний спідометр , одометр, облік добового пробігу , дальнє світло, повороти, нейтраль.

Багатопозиційний центральний замок запалювання із блокуванням рульової колонки. Кришка паливного бака із замком .

SP200D-1_10

Двигун ZS167FML -3 потужністю 10,3 кВт (14,0 л.с.) з балансувальним валом.

Вертикальне розташування циліндра та надійне багатоточкове кріплення двигуна до рами.

Додатковий захист двигуна від пошкоджень.

Контрольне вікно рівня масла у картері двигуна. Додатковий паливний фільтр на паливопроводі.


SP200D-1_11

Масивний пружинно-масляний моноамортизатор із можливістю регулювання жорсткості пружини.

Щиток та уловлювач ланцюга на ланцюговій передачі. Пристрої регулювання ланцюга прибрані в пір'я вилки та захищені від забруднення.

Відкидна підніжка водія із профільованою гумовою накладкою, відкидна підніжка пасажира.

Відкидна бічна стійка .

Особливості мотоцикла SPARK SP 20 0D-1

Класичне компонування. Динамічний стрімкий профіль .

Яскраво виражений агресивний спортивний дизайн . Дуже привабливий зовнішній вигляд.

Стрілоподібні бічні обтічники надають мотоциклу швидкого вигляду.

Сучасні спортивні дзеркала списоподібної форми – гарний огляд вперед і назад.

Багатопозиційний центральний замок запалювання з блокуванням кермової колонки .

Поперечна силова перемичка на кермі.

Захисні накладки на глушнику та випускному колекторі.

Зручне напівжорстке двомісне дворівневе сидіння .

Бокові ручки для пасажира.

Зручні антифрикційні ручки керма.

Відкидна підніжка водія із профільованою гумовою накладкою, відкидна підніжка пасажира.

Відкидна бічна стійка .

Кришка паливного бака із замком .

Невеликий відсік для ЗІП .

Комбінована панель приладів включає: стрілочний спідометр , одометр, облік добового пробігу , дальнє світло, повороти, нейтраль.

Фара з гладким склом та сегментованим відбивачем, галогенна лампа «дальнє/ближнє» світло, лампа підсвічування.

Великий практичний, помітний з усіх боків задній ліхтар: сигнали гальма, габарит, освітлення номерного знака.

Передні та задні вказівники поворотів світлодіодні на гнучких кріпленнях .

Великий задній катафот -світловідбивач на крилі.

Вся оптика сертифікована за євростандартом.

Двигун ZS167FML-3 потужністю 10,3 кВт (14,0 л.с.) з балансувальним валом.

Вертикальне розташування циліндра та надійне багатоточкове кріплення двигуна до рами.

Додатковий захист двигуна від пошкоджень.

Контрольне вікно рівня масла у картері двигуна.

Додатковий паливний фільтр на паливопроводі.

Масивний пружинно-масляний моноамортизатор із можливістю регулювання жорсткості пружини.

Диски коліс сталеві штамповані, на сталевих натяжних спицях .

Дискове гідравлічне переднє гальмо з перфорованим диском.

Заднє гальмо барабанного типу .

Гофр на передній виделці.

Щиток та уловлювач ланцюга на ланцюговій передачі.

Пристрої регулювання ланцюга прибрані в пір'я вилки та захищені від забруднення.

Передні шини 80/100-21.

Задні шини розміром 120/80-18.

Позашляховий високопрофільний протектор .

• Передній щиток надійно захищає мотоцикл від бруду.

Написати відгук

Увага: HTML не підтримується!
Captcha

Мітки: скутер, мопед