Відправимо завтра
Доставка Новою поштою
Доставка Новою поштою
На карту чи наложеним платежем
"Як запустити ручним стартером дизельний мотоблок із водяним охолодженням"
"Мотоблоки ТМ Кентавр з водяним охолодженням. Новинка 2020 р."
Надійний дизельний Кріплення рами двигуна Багатоступінчастий Коробка перемикання Три приводні ремені Додатковий струмок Дводискове нормально Передача крутного моменту Можливість роз'єднати Поперечний вал Триточкове кріплення Можливість встановлення Паливний бак має Паливний фільтр із краном, Універсальне посилене Картер та кришки з чавунного Пневматичні Суцільний (не зварний) Електрогенератор 12, Захисний кожух
двигун потужністю
10 л. с.
ефективна система
водяного охолодження.
на 5 болтах.
повітряний фільтр
із прозорим циклоном.
передач (3+1)×2 зі спрощеною
в експлуатації схемою
перемикання.
на головну передачу.
Металевий захисний
кожух на веденому шківі.
на приводному шківі
для підключення
робочих органів
навісного обладнання.
замкнене зчеплення
системою фіксації
у включеному стані.
на колеса за допомогою
шестерні редуктора.
муфту на кожне колесо
окремо для повороту.
відбору потужності
збоку коробки,
датчик тиску масла
"грибок".
кермо, металеве
поперечина збільшує
жорсткість керма, гумові
ковзаючі рукоятки.
навісний грунтофрези
з прямим приводом
від редуктора.
герметичну кришку,
фільтр-сітку з міткою
максимального рівня
палива та фільтр на виході.
паперовим елементом
та міцної металевої
колбою.
причіпний пристрій
мотоблочного типу,
сталеві втулки
на причіпному пристрої.
лиття, передній бампер
з ручкою для перенесення,
відкидна передня опора.
транспортні колеса
6.00-12 «ялинка», колія
регулюється безступінчасто
у діапазоні 700-900 мм.
важіль зчеплення,
пружини на важелях керма,
металевий важіль
"Ручного газу".
яскрава передня фара,
передні світловідбивачі.
на глушнику від можливих
опіків, висока знімна
кришка відсіку для ЗІП.
Параметр | МБ 1010Д | |
Двигун | ||
Модель двигуна | ДД190В | |
Тип палива | Дизель | |
Потужність двигуна, КВТ/л. с. | 7,41/10,0 | |
Робочий об'єм двигуна, см 3 | 573 | |
Номінальні обороти, об/хв | 2200 | |
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год. | 271 | |
Місткість паливного бака, л | 9,0 | |
Система запуску двигуна | Ручний стартер | |
Повітряний фільтр | Багатоступінчастий фільтр із прозорим циклоном | |
Тип, ємність АКБ А∙ч | 45 | |
Об'єм картера двигуна, л | 2 | |
Тип оливи в картері двигуна | ТМ "ДТЗ" TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG | |
Датчик рівня олії | - | |
Система охолодження двигуна | Повітряне охолодження Радіаторного типу | |
Об'єм системи охолодження, л | 2,3 | |
Тип охолоджувальної рідини | ВОДА (ДИСТИЛОВАНА) | |
Трансмісія, ходова частина | ||
Тип приводу трансмісії | РЕМІННОЇ | |
Тип зчеплення | ДВОХДИСЬКЕ СУХОГО ТИПУ З ПОСТОЯННИМ ЗЧЕПЛЕННЯМ ФРИКЦІЙНОГО ТИПУ | |
Тип приводних ременів | - | |
Струмок для підключення активної навішування | + | |
Тип коробки | Шестерня | |
Кількість передач вперед/назад | 6 / 2 | |
Спосіб вмикання заднього ходу | ВАЖЕЛЬОМ | |
Привід фрези | ШЕСТЕРЕНЧАТО-ЛАНЦЕВИЙ | |
Вал відбору потужності | БІЧНИЙ, під шпонку Ø17,5 | |
Об'єм масла в картері трансмісії, л | 5,0 | |
Тип олії в картері трансмісії | ТМ «ДТЗ» ТАД-17 та API CF-4/SG | |
Транспортні колеса | 6.00-12 | |
Колія коліс, мм | 650-845 | |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год. | 1,8-23/1,2-4,6 | |
Тип та регулювання керма | - | |
Робочі органи | ||
Тип причіпного пристрою | Мотоблочного типу | |
Спосіб встановлення ґрунтофрези | ОКРЕМО ЧЕРЕЗ ПЕРЕХІДНИЙ РЕДУКТОР | |
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв | 400 | |
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. | 12 | |
кількість ножів грунтофрези, ШТ | 22 | |
Ширина захоплення ґрунтофрези, мм | 1100 | |
Діаметр ротора грунтофрези, мм | 400 | |
Глибина культивації, мм | 190 | |
Додаткове обладнання | ||
Електроустаткування | ЕЛЕКТРОГЕНЕРАТОР, 12 В | |
Вимірювальні прилади | - | |
Інше обладнання | ПЕРЕДНЯ ФАРА, 55 ВТ | |
ЗІП | В комплекті | |
Масогабаритні дані | ||
Габаритні розміри у зборі, мм | 2250×1060×1000 | |
Споряджена вага, кг | 247 |
Конструктивно моделі дизельних мотоблоків «Кентавр» з водяним охолодженням практично однакові, відмінність — у потужності встановлених на них двигунів (8, 10 та 12 к. с.) та способі їх запуску.
Моделі з індексом "Д" мають лише ручний запуск двигуна. Моделі з індексом «ДЕ» оснащені електростартером, що спрощує запуск, особливо при низькій температурі навколишнього середовища. Окрім електростартера в комплект електроустаткування входить акумуляторна батарея, замок запалювання, амперметр та вимикач маси. Розміщується електрообладнання у міцному металевому боксі, встановленому на кермі мотоблоку.
Мотоблоки з ручним запуском можна самостійно дообладнати та встановити на них електростартер. Однак така операція вимагає не тільки додаткових фінансових вкладень на придбання комплектуючих елементів, зокрема на заміну маховика, а й достатню технічну кваліфікацію установника, оскільки необхідне часткове розбирання мотоблоку.
ДВИГУН
ТРАНМІСІСІЯ
РАМА
ЕРГОНОМІКА