Мотоцикл Spark SP110C-3C

Нет в наличии
Код товару: SP110C-3C
Артикул: 141232
22 255 грн.
Відправимо завтра

Відправимо завтра

Доставка Новою поштою

Оплата

Оплата

На карту чи наложеним платежем

Основні параметри
Тип мотоцикла Дорожній, двомісний
Максимальна швидкість, км/год 80
Вантажопідйомність, кг 150
Тип палива бензин з октановим числом не нижче 92
Об'єм паливного бака, л 4,0
Середня витрата палива, л/100 км. 2,0
Напруга бортової електромережі, 12

Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт)

14 / 85
Акумуляторна батарея - тип, ємність, Ач 7
Сигналізація -
Замок блокування керма +
Блокування замку запалювання -
Багажник +
Кофр для мотошолому +
Комплект ЗІП +
Колісна база, мм 1200
Конструкційна маса, кг 85
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм 1975х690х1070

Двигун
Модель двигуна 1P52FMH
Тип двигуна Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів
Робочий об'єм двигуна, см3 107
Номінальна потужність, кВт (к. с.) 5,0 (6,8)
Максимальні обороти колінчастого валу двигуна, об/хв 8000
Максимальний крутний момент, Нм 6,7 (при 5500 об/хв)
Запалювання електронне, CDI
Система охолодження Повітряне охолодження
Тип стартера Електростартер, кікстартер
Тип КПП механічна 4-ступінчаста, кругова (схема -0-1-2-3-4-)
Зчеплення Механічне, багатодискове, в масляній ванні
Паливний насос -
Паливний фільтр полімерна сітка в горловині бака, металева сітка на паливному крані змінний на паливопроводі
Повітряний фільтр паперовий змінний
Масляний фільтр полімерна сітка
Об'єм картера двигуна та КПП, л 0,5
Тип олії напівсинтетична моторна олія «SPARK» 4Т SAE 10W-40 API SL

Шасі
Рама хребтова, труба прямокутного перерізу
Диски коліс легкосплавні литі 5-спицеві
Підвіска переднього колеса Телескопічна вилка
Амортизатори передні масляні
Підвіска заднього колеса маятникова з двома амортизаторами
Амортизатори задні пружинно-олійні
Привід заднього колеса закрита ланцюгова передача
Тип переднього гальма барабанний механічний
Тип заднього гальма барабанний механічний
Гальмівна рідина -
Розмір шин (передня/задня) 2.50-17/2.75-17
Тип протектора дорожній універсальний "асфальт/грунт"
Тиск у шинах (передня/задня з водієм/задня з пасажиром), кгс/кв.см 1,75/2,25/2,80

Мотоцикл SPARK SP110C-3C

SPARK-SP110C-3C

Найбільш точно суть мотоцикла SPARK SP110С-3С можна відобразити словами : " практичність, універсальність, ергономічність ".

Це майже ідеальний двоколісний транспорт для тих, хто в основу ставить функціональність і зручність експлуатації . Для тих, кому потрібно щодня їздити міськими вулицями у своїх справах, увечері заїхати до магазину та накупити продуктів, а у вільний час вибратися за грибами чи рибалкою.

Але при цьому завжди і скрізь почуватися впевнено і комфортно — і на гладкому асфальті, і на нерівній ґрунтовій дорозі, і на звивистій лісовій стежці. Ну і, звичайно, щоб витрати на придбання та експлуатацію мотоцикла не були надмірними для сімейного бюджету .

SPARK-SP110C-3C

Варто особливо відзначити, що при всій своїй раціональності та економічності SP110C-3С гарний і навіть елегантний . Сучасний дизайн і вдала конструкція зовнішньої обвіски надають мотоциклу дуже привабливого вигляду.

Здвоєна яскрава фара оригінальної форми, з галогенними лампами «далекий/ближній», вбудована в обтічник керма і світить туди, куди повертається кермо: водій завжди бачить , куди їде .

Великі передні покажчики поворотів також вбудовані в обтічник керма і добре помітні навіть вдень . Бічні світловідбивачі на рульовій колонці та задній світловідбивач підвищують безпеку експлуатації . Вся оптика сертифікована за євростандартами , тому не виникає жодних проблем під час реєстрації мотоцикла.

SPARK-SP110C-3C

У мотоциклі застосована компоновка «скутеретта» із заниженою рамою та паливним баком під сидінням – водієві зручно сідати та вставати

Сидіння двомісне, великої довжини, напівм'яке - зручно і водієві , і пасажиру Великі бічні рукоятки і кофр значно покращують комфорт для пасажира.

Вантажопідйомність мотоцикла цілком достатня - 150 кг . При цьому сам мотоцикл зовсім не важкий і важить всього 85 кг .

SPARK-SP110C-3C

4 багажні місця дозволяють розмістити багато різних вантажів: зручний речовий кошик з кришкою над переднім колесом; додатковий багажник з пружинною притискною рамкою між сидінням та кермом ; задній багажник , на якому встановлений великий кофр із замком; багажний відсік під сидінням також відмикається ключем.

Паливний бак під сидінням унеможливлює доступ сторонніх осіб до бака.

Довгий передній щиток надійно захищає мотоцикл від бруду.

Зручні центральна та бічна відкидні стійки швидко та надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.

SPARK-SP110C-3C

Встановлено комбіновану панель приладів із сучасним дизайном: спідометр, лічильник пробігу, дальнє світло, повороти, номер включеної передачі, покажчик рівня палива.

Є важіль управління повітряною заслінкою карбюратора - полегшує запуск холодного двигуна за низької температури навколишнього повітря.

Дзеркала сучасні , з гарним оглядом. М'які антифрикційні ручки керма — зручно тримати, не вислизають, знижується втома рук.

Протиугінне блокування керма від замку запалювання - немає необхідності переставляти ключ для блокування керма.

Потужний глушник значно знижує рівень шуму від двигуна.


SPARK-SP110C-3C

  

Об'ємні профільовані бічні обтічники добре захищають ноги водія від бруду з-під переднього колеса та від зустрічного повітряного потоку.

Підніжка пасажира з антифрикційним покриттям, що складається, не заважає при перекочуванні мотоцикла вручну.

 

Задній комбінований ліхтар обтічної форми із дворежимною лампою вбудований у заднє крило.

Задні покажчики поворотів виконані в одному корпусі з ліхтарем : не заважають та захищені від пошкоджень.

SPARK-SP110C-3C

Двигун має обсяг 107 см³, потужність 6,8 л. с. (5,0 кВт) – достатньо і для міста, і для сільських доріг.

Максимальна швидкість 80 км/год . Об'єм паливного бака - 4,0 л , середня витрата палива - 2,0 л/100 км.

Сорочка циліндра з поздовжніми ребрами охолодження створює покращені умови охолодження двигуна та знижує можливість його перегріву. Додатковий змінний паливний фільтр збільшує термін служби двигуна.

Кругова коробка передач 0-1-2-3-4-0 перемикається за допомогою зручного двоплечого важеля з «п'ятою».

Муфта зчеплення автоматична , тобто управління передачами дуже просте та зручне.

SPARK-SP110C-3C

Повний захист ланцюга від піску, пилу та каміння відчутно продовжує термін служби ланцюгової передачі.

Два пружинно-масляні задні амортизатори мають пружини зі змінним кроком навивки і надають високу плавність ходу і комфорт при русі на будь-яких дорогах, забезпечують хорошу амортизацію і на асфальті, і на грунті.

Встановлено сучасні 17-дюймові легкосплавні диски з 5 спицями , шини передніх коліс 2 . 50-17 , задніх 2 . 75-17 , протектор універсальний «асфальт/грунт» — хороша динаміка та курсова стійкість на асфальті, дуже непогана прохідність на ґрунтовій дорозі.

Барабанні механічні гальма надійні, прості в обслуговуванні та мають довгий термін служби.

Довгий пластиковий задній бризковик з кріпленням для номерного знака надійно захищає пасажира та водія від бризок бруду із заднього колеса.

Як бачимо, SPARK SP110С-3С - прекрасний варіант економічного універсального мотоцикла " на всі випадки життя " , який при правильній експлуатації і своєчасному техобслуговуванні правильно прослужить своєму власнику довгий час.

Особливості мотоцикла SPARK SP110C-3C

Компонування «скутеретта» із заниженою рамою та паливним баком під сидінням – водієві зручно сідати та вставати.

Сучасний дизайн і вдала конструкція зовнішньої обвіски надають мотоциклу дуже привабливого вигляду .

Подвоєна яскрава фара оригінальної форми, з галогеновими лампами «далекий/ближній», вбудована в обтічник керма і світить туди, куди повертається кермо.

Великі передні покажчики поворотів також вбудовані в обтічник керма і добре помітні навіть вдень .

Задній комбінований ліхтар обтічної форми з дворежимною лампою вбудований у заднє крило.

Задні вказівники поворотів виконані в одному корпусі з ліхтарем: не заважають та захищені від пошкоджень .

Бічні світловідбивачі на рульовій колонці та задній світловідбивач підвищують безпеку експлуатації .

Вся оптика сертифікована за євростандартами – не виникає жодних проблем під час реєстрації мотоцикла.

• Встановлено комбіновану панель приладів із сучасним дизайном: спідометр, лічильник пробігу, дальнє світло, повороти, номер включеної передачі, покажчик рівня палива .

• Є важіль керування повітряною заслінкою карбюратора – полегшує запуск холодного двигуна за низької температури навколишнього повітря.

М'які антифрикційні рукоятки руля – зручно тримати, не вислизають, знижується втома рук.

Сучасні дзеркала з гарним оглядом.

Протиугінне блокування керма від замку запалювання – немає необхідності переставляти ключ для блокування керма.

Сидіння двомісне, великої довжини, напівм'яке – зручне і водію, і пасажиру.

Великі бічні рукоятки та кофр , як опора для спини , значно покращують комфорт для пасажира.

Об'ємні профільовані бічні обтічники добре захищають ноги водія від бруду з-під переднього колеса та від зустрічного повітряного потоку.

4 багажні місця дозволяють розмістити багато різних вантажів:

- зручний речовий кошик з кришкою над переднім колесом;

- додатковий багажник з пружинною притискною рамкою між

сидінням та кермом ;

- задній багажник, на якому встановлений великий кофр із замком;

- багажний відсік під сидінням також відмикається ключем.

Підніжка пасажира з антифрикційним покриттям, що складається, не заважає при перекочуванні мотоцикла вручну.

• Двигун має об'єм 107 см³, потужність 6,8 л. с. (5,0 кВт) – достатньо і для міста, і для сільських доріг.

• Сорочка циліндра з поздовжніми ребрами охолодження створює покращені умови охолодження двигуна та знижує можливість його перегріву .

• Додатковий змінний паливний фільтр збільшує термін служби двигуна.

Кругова коробка 0-1-2-3-4-0 перемикається за допомогою зручного двоплечого важеля з «п'ятою».

Муфта зчеплення автоматична , тобто управління передачами дуже просте та зручне.

Повний захист ланцюга від піску, пилу та каміння відчутно продовжує термін служби ланцюгової передачі.

Паливний бак під сидінням унеможливлює доступ сторонніх осіб до бака.

Два пружинно-масляні задні амортизатори мають пружини зі змінним кроком навивки та надають високу плавність ходу та комфорт при русі на будь-яких дорогах, забезпечують хорошу амортизацію і на асфальті, і на грунті.

• Встановлено сучасні 17-дюймові легкосплавні диски з 5 спицями , шини передніх коліс 2 . 50-17, задніх 2 . 75-17, протектор універсальний асфальт/грунт - хороша динаміка і курсова стійкість на асфальті, дуже непогана прохідність на грунтовій дорозі.

Барабанні механічні гальма – надійні, прості в обслуговуванні та мають довгий термін служби.

Довгий пластиковий задній бризковик з кріпленням для номерного знака надійно захищає пасажира та водія від бризок бруду із заднього колеса.

Довгий передній щиток надійно захищає мотоцикл від бруду.

• Зручні центральні та бічні відкидні стійки швидко та надійно фіксують мотоцикл під час стоянки .

Написати відгук

Увага: HTML не підтримується!
Captcha

Мітки: скутер, мопед