Мотоцикл Spark SP125C-2C

Нет в наличии
Код товару: SP125C-2C
Артикул: 70631
21 468 грн.
Відправимо завтра

Відправимо завтра

Доставка Новою поштою

Оплата

Оплата

На карту чи наложеним платежем

Основні параметри

Модель мотоцикла/категорія

SP125C-2C /L3

Тип мотоцикла

двомісний, дорожній

Максимальна швидкість, км/год

85

Вантажопідйомність, кг

150

Об'єм паливного бака, л

9,0

Тип палива

бензин з октановим числом не нижче 92

Середня витрата палива, л/100 км.

2,1

Напруга бортової електромережі,

12

Генератор,(напруга, В) / (потужність, Вт)

14/85

Акумуляторна батарея, ємність, А * год

7,0

Сигналізація

-

Замок блокування керма

+

Блокування замку запалювання

-

Багажник

+

Кофр для мотошолому

+

Комплект ЗІП

+

Колісна база, мм

1220

Конструкційна маса, кг

85

Габаритні розміри (ДхШхВ) мм

1900х760х1100

Двигун

Модель двигуна

1P54FMI

Тип двигуна

одноциліндровий,

чотиритактний, карбюраторний,

надмірним розташуванням клапанів

Робочий об'єм двигуна, см 3

124

Номінальна потужність, кВт (к.с.)

5,5 (7,5)

Максимальні обороти колінчастого валу двигуна , об/хв

7500

Максимальний крутний момент, Нм

10,0 (при 5500 об/хв)

Тип стартера

електростартер, кікстартер

Запалювання

електронне, CDI

Система охолодження

повітряне охолодження

Тип КПП

механічна,4-ступінчаста,

послідовна кругова (0-1-2-3-4)

Зчеплення

механічне, багатодискове,

у масляній ванні

Паливний насос

-

Паливний фільтр

металева сітка на паливному крані,

змінний на паливопроводі

Повітряний фільтр

поролоновий

Масляний фільтр

полімерна сітка

Об'єм картердвигателя та КПП, л

0,6

Тип олії

напівсинтетичне моторне масло класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів

Шасі

Рама

дуплексна,трубчастий каркас

Диски коліс

легкосплавні5-спицеві

Підвіска переднього колеса

телескопічнавилка

Амортизатори передні

масляні

Підвіска заднього колеса

маятникова з двома амортизаторами

Амортизатори задні

пружинно-олійні

Привід заднього колеса

відкрита ланцюгова передача

Число зубів зірочки, передня/задня

14/40

Тип переднього гальма

барабанниймеханічний

Тип заднього гальма

барабанниймеханічний

Гальмівна рідина

-

Розмір шин (передня/задня)

2,50-17/2,75-17

Тип протектора

дорожній універсальний «асфальт/грунт»

Тиск у шинах (передня/задня з водієм/задня з пасажиром), кгс/кв.см

1,75/2,25/2,80

Відеоогляд SPARK SP125C-2C

SPARK SP125C-2C – двоколісний вундеркінд

Навіть досвідчений мотоцикліст не відразу дізнається в новому образі мотоцикла SPARK SP125C-2C все ту ж славну легендарну Альфу, тому що ця модель є вражаючим симбіозом колишньої практичності, надійності та доступності з абсолютно новою динамічною спортивною стилістикою. І справді – чітко простежуються характерні ознаки мотоциклів вищого рівня, які ідеально вписуються в новий дизайн: SPARK_opisanie_sp125c_2c

• великі міцні п'ятиспицеві колеса з легкого сплаву, такі як у 150-кубових і 200-кубових машин;

• ємний стильний бензобак зі стрілчастими накладками;

• довге двомісне сидіння з явно спортивним профілем та невеликим багажником;

• великий кофр для мотошолома з ручкою для перенесення;

• зядна підніжка платформного типу з антифрикційною накладкою;

• складні підніжки водія;

• стильна фара з «очками» в обтічному корпусі;

• високі захисні дуги чорного кольору на окремій міцній рамі;

• хижий аеродинамічний «дзьоб» перед двигуном;

• профільовані боковини корпусу з ребристими вікнами;

• ефектне складне переднє крило з оригінальними вушками;

• гофровані чохли на штоках передньої вилки;

• задні амортизатори із захисними склянками;

• конічної форми глушник із хромованою металевою захисною накладкою;

• дзеркала заднього виду оригінальної ромбічної форми;

• яскрава світлодіодна матриця замість лампочки у задньому ліхтарі.

Отже, одна з найяскравіших новинок 2019 року – мотоцикл SP125C-2C хоч і наблизився впритул до машин середнього класу своїм чудовим дизайном, сучасними технічними рішеннями та експлуатаційними характеристиками, все-таки є легким мотоциклом, що повністю зберіг всі переваги та переваги , у тому числі надійність, практичність та невисоку ціну. Безперечно, він є одним з найяскравіших і вартих уваги представників великої родини легких дорожніх мотоциклів класичного компонування з об'ємом двигуна до 125 куб. див. Достатньо було б просто поставити його поряд з будь-якою іншою Альфою, щоб на власні очі побачити різницю, але ми розглянемо всі його переваги та особливості докладно.

Головні відмінні риси цього мотоцикла – його виняткова практичність і функціональність, тобто хороші експлуатаційні якості за дуже доступною ціною. Цей мотоцикл для тих, кому насамперед важливі не стільки відчуття швидкості та «зустрічний вітер» (хоча максимальна швидкість у нього зовсім не маленька – 85 км/год), скільки гарантована можливість вчасно та з комфортом доїхати до місця призначення та довезти пасажира ( загальна вантажопідйомність як великих мотоциклів – 150 кг).

Завдяки своїй універсальності, мотоцикл однаково підходить і для новачків, і для досвідчених мотоциклістів. Початківцям він вибачить невеликі огріхи в управлінні, неминучі під час навчання водінню. А досвідчені водії будуть впевнено почуватися на ньому і в швидкому міському потоці, і при повільній їзді по дорозі. Варто, до речі, відзначити, що через свою високу маневреність та відмінну керованість, SPARK SP125C-2C в умовах міського трафіку має незаперечну перевагу перед потужними, але неповороткими мотобайками. А за рахунок швидкого розгону та динамічності він легко виграє дистанцію у скутерів.

Кольорова гама

SPARK_opisanie_sp125c_2c_2


Мотоцикл нової версії 2019 пропонується в п'яти варіантах колірного оформлення: чорний, сірий, червоний, бордовий і синій.

Динамічний дизайн

SPARK SP125C-2C проектувався як практичний класичний мотоцикл «на кожен день», але, як ми вже зазначили, він має дуже привабливий динамічний дизайн, за який власнику не доведеться червоніти.

SPARK_opisanie_sp125c_2c_3

Ємний трапецеїдальний бензобак (кришка бака закривається на ключ) з обох боків закритий стрілчастими декоративними накладками, що відчутно надають вигляду мотоцикла спортивний характер. Двоколірний передній щиток (до речі, дуже ефективно вкриває від бризок та бруду) також виконаний у спортивному стилі.

Фара має краплеподібний обтічний профіль. Внизу, під двигуном, встановлений аеродинамічний "дзьоб", головне завдання якого - формування повітряного потоку, що обдуває ребра головки циліндра.

SPARK_opisanie_sp125c_2c_4

Логічним завершенням динамічного іміджу мотоцикла є рельєфні боковини, витягнутий підсідельний обтічник, подовжене заднє крило та конічний глушник із стрілчастою металевою накладкою, що захищає ногу пасажира від можливого опіку.

Функціональна оптика

SPARK_opisanie_sp125c_2c_5 Наявність ефективної фари та приладів світлової сигналізації дозволяє без обмежень експлуатувати SPARK SP125C-2C у будь-який час доби та на будь-яких дорогах.

Передня фара оснащена стандартною 12-вольтовою лампою розжарювання з перемиканням ниток «ближній/далекий». Багатосегментний відбивач формує світловий потік правильної форми, який добре висвітлює дорогу та не зліплює зустрічних водіїв. В одному корпусі з фарою змонтовано дві лампи підсвічування. Задній ліхтар трохи незвичайний: із розсіювачем білого кольору. Справа в тому, що всередині нього є спеціальна світлодіодна матриця, що має два рівні яскравості свічення: «габарит» та «гальмо». Потужне свічення цих світлодіодів неможливо не побачити навіть у сонячний день.

Передні та задні покажчики поворотів встановлені на еластичних тримачах: не відламаються при випадковому ударі та абсолютно травмобезпечні. До того ж вони повністю взаємозамінні між собою. А для підвищення безпеки у темний час доби, на стійці керма та на задньому крилі змонтовані відбивачі (катафоти) великої площі.

Панель приладів

/SPARK_opisanie_sp125c_2c_6 Будь-який прилад тим надійніший і довговічніший, чим менше в ньому будь-яких додаткових «наворотів». Саме тому на приладовій панелі мотоцикла встановлені тільки найнеобхідніші компоненти: мільйони разів перевірений механічний спідометр з лічильником кілометражу, сигнальні індикатори включення покажчиків поворотів, індикатор далекого світла та індикатори включеної передачі «N-1-2-3-4» (чому важлива для цього мотоцикла індикація передач пояснимо трохи нижче). Там же на панелі приладів розташований і замок запалювання.

Ергономіка органів управління

SPARK_opisanie_sp125c_2c_7 Завдяки зручній посадці, раціональному розміщенню центру ваги конструкції та продуманій ергономіці всіх елементів, SPARK SP125C-2C дуже простий та слухняний в управлінні. Не дуже широке, але й не вузьке кермо з регулюванням кута нахилу – саме те, що потрібно для точного маневрування у міському режимі. Та й на путівці він не вирветься з рук при наїзді на камінь або попаданні переднього колеса в ямку. Тим більше, що ручки керма – з пружним антифрикційним покриттям.

На ручках керма змонтовані важелі зчеплення та переднього гальма. Праворуч та ліворуч – комбіновані перемикачі роботи електроприладів: стартера, режимів роботи підсвічування та фари, покажчиків поворотів, звукового сигналу, швидкого глушіння двигуна. Дзеркала заднього виду великі, але завдяки оригінальній формі зовсім не заважають огляду вперед.

SPARK_opisanie_sp125c_2c_8 Зліва від двигуна – важіль перемикання передач. На SPARK SP125C-2C цей важіль двоплечій, що дуже зручно, тому що дозволяє водієві їздити практично в будь-якому взутті. Справа – педаль заднього гальма. Великий хід цієї педалі дає можливість гальмувати і плавно, і різко – як цього вимагає конкретна ситуація. Там, праворуч, і відкидний важіль кікстартера. Підніжки водія також зроблені складними. У складеному стані вони не чіпляються за ноги водія під час перекочування мотоцикла вручну з місця на місце.

Особливості конструкції

SPARK_opisanie_sp125c_2c_9 Говорячи про ергономіку, не можна не згадати сидіння мотоцикла: воно повноцінне, не вкорочене, як на багатьох інших мотоциклах цієї потужності (нагадаємо: загальна вантажопідйомність SPARK SP125C-2C – 150 кг). Для зручності посадки та висадки пасажира лінія сидіння розташована практично горизонтально. Оскільки мотоцикл розрахований переважно на міську експлуатацію, де важливо постійно маневрувати, а для цього – відчувати становище мотоцикла, сидіння зроблено напівжорстким, інформативним, а частина водія виконана з чашоподібним заниженням, що робить посадку більш щільною. Для захисту ніг водія від травм під час падіння або зіткнення, встановлені дуги безпеки, вірніше не окремі дуги, а єдина рама, яка приймає на себе всі зусилля і зберігає в цілості не тільки водія, а й мотоцикл. Бічні кріплення невеликого заднього багажника зручно використовувати як пасажирські ручки. На багажнику кріпиться великий знімний пластиковий кофр із ручкою для перенесення. У нього можна покласти мотошолом чи інші речі. З боку пасажира кофр має спеціальну накладку, щоби пасажиру було комфортно сидіти під час тривалих поїздок. Якщо зняти кофр, багажник можна використовувати за прямим призначенням: для перевезення невеликих вантажів. Задні амортизатори мають пружину зі змінним кроком навивки, щоб зберегти ефективність і з одним їздом, і з двома. Жорсткість амортизаторів можна регулювати поворотом ступінчастої втулки. Верхня частина амортизаторів закрита спеціальними захисними склянками, що оберігають ноги та одяг пасажира від затискання між витками пружини. Підніжка пасажира – платформного типу, з антифрикційною накладкою – дуже зручно та безпечно під час тривалих поїздок. Подовжене заднє крило чудово захищає від бруду, що летить з ведучого колеса, і сам мотоцикл, і пасажира. Ланцюгова передача, розташована зліва, також закрита зверху захисним кожухом.

Двигун, трансмісія та ходова частина

SPARK_opisanie_sp125c_2c_10 На мотоциклі встановлений одноциліндровий чотиритактний карбюраторний двигун моделі 1P54FMI, що відмінно себе зарекомендував. Робочий об'єм двигуна – 120 куб.см, потужність 7,5 л. при 7500±500 об/хв. Максимальний момент, що крутить, – 7,0 Нм при 5000 об/хв. Це достойний показник для мотоцикла такого класу.

Електронне запалювання, CDI. Охолодження – повітряне, традиційне цього класу техніки. Паливо - неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Тип моторного масла - напівсинтетичне моторне, класу SG, SF або вище для 4 мотоциклетних тактних двигунів.

Коробка передач – чотиришвидкісна, кільцевого типу; нейтральна передача – між 1-ою та 4-ою передачами. Передачі можна перемикати і у прямому, і у зворотному напрямку. Саме тому потрібна індикація увімкненої передачі на панелі приладів: щоб точно знати, яка передача увімкнена. Зчеплення механічне, багатодискове, у масляній ванні.

SPARK_opisanie_sp125c_2c_11 Задня підвіска - маятникова, на двох амортизаторах; передня підвіска – перевернутого типу. І переднє і заднє гальма – барабанні, механічні. Вони не такі швидкі, як дискові, але для легкого мотоцикла це несуттєво. Зате у барабанних гальм значно більший ресурс роботи, та й вартість їх відчутно нижча, ніж у дискових гідравлічних.

П'ятиспицеві литі колеса легкі та міцні одночасно (такі зазвичай встановлюють на 150-кубові або навіть на 200-кубові моделі) – покращують динаміку розгону при старті зі світлофора. Також для покращення динаміки розгону встановлена 40-зубова задня зірочка.

Експлуатація та сервіс

При всіх своїх безперечних перевагах і зовнішності, SPARK SP125C-2C має досить скромні габарити - 1900х760х1100 мм, відносно коротку колісну базу - 1220 мм і невелика вага - всього 85 кг. Це дуже добре не тільки з погляду його зберігання або паркування в умовах обмеженості місця, але і з погляду повсякденної експлуатації. У разі потреби мотоцикл навіть поодинці неважко перемістити вбік у міській пробці або витягнути з бруду у разі застрягання на мокрій ґрунтовці. А в нормальних умовах його цілком під силу експлуатувати тендітній жінці чи підлітку. Тим більше, що за технічними параметрами SPARK SP125C-2C потрапляє в категорію А1 – отримання посвідчення водія на нього не повинно викликати особливих труднощів.

Крім того, поєднання невеликої ваги та досить потужного двигуна має ще одну дуже важливу перевагу – економічність. Витрата бензину, якщо не ганяти на максимальній швидкості, становить близько двох літрів на 100 км пробігу, так що ви не будете частим гостем на бензозаправці. Але про всяк випадок аварійний запас таки є: щоб ним скористатися, достатньо переключити паливний кран на потрібну позицію.

Технічне обслуговування мотоцикла відносно просте, не вимагає дорогих спеціальних інструментів та матеріалів, може виконуватись у мотомастерській або самостійно в гаражі.

Загалом, якщо ви шукаєте жвавий, із сучасним дизайном, але невибагливий, економічний та недорогий мотоцикл для активного щоденного використання, то яскравий та харизматичний SPARK SP125C-2C – саме те, що вам потрібне.

Написати відгук

Увага: HTML не підтримується!
Captcha

Мітки: скутер, мопед