Мотоцикл Spark SP125C-4WQ

Нет в наличии
Код товару: SP125C-4WQ
Артикул: 90567
26 843 грн.
Відправимо завтра

Відправимо завтра

Доставка Новою поштою

Оплата

Оплата

На карту чи наложеним платежем

Основні параметри

Тип мотоцикла

дорожній, двомісний

Максимальна швидкість, км/год

85

Вантажопідйомність, кг

150

Тип палива

бензин з октановим числом не нижче 92

Об'єм паливного бака, л

4,0

Середня витрата палива, л/100 км.

2,2

Напруга бортової електромережі,

12

Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт)

14 / 85

Акумуляторна батарея - тип, ємність, А * год

4

Сигналізація

-

Замок блокування керма

+

Блокування замку запалювання

+

Багажник

-

Кофр для мотошолому

-

Комплект ЗІП

+

Колісна база, мм

1270

Конструкційна маса, кг

88

Габаритні розміри (ДхШхВ) , мм

1900 х 700 х 1100

 

Двигун

Модель двигуна

1P53FMI

Тип двигуна

одноциліндровий, чотиритактний,

карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів

Робочий об'єм двигуна, см 3

124

Номінальна потужність, кВт (к.с.)

6,2  (8,4)

Максимальні обороти колінчастого валу двигуна, об/хв

7000

Максимальний крутний момент, Нм

9 (при 5000 об/ хв )

Тип стартера

електростартер, кікстартер

Запалювання

електронне, CDI

Система охолодження

повітряне охолодження

Тип КПП

механічна4-ступінчаста, кругова (схема -0-1-2-3-4-)

Зчеплення

автоматична муфта

Паливний насос

-

Паливний фільтр

змінний на паливопроводі

Повітряний фільтр

поролоновий

Масляний фільтр

полімерна сітка

Об'єм картердвигателя та КПП, л

0,6

Тип олії

напівсинтетичне моторне масло класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів

 

Шасі

Рама

Хребтова труба прямокутного перерізу

Диски коліс

легкосплавні 16-спицеві

Підвіска переднього колеса

телескопічна вилка

Амортизатори передні

масляні

Підвіска заднього колеса

маятникова з двома амортизаторами

Амортизатори задні

пружинно-олійні

Привід заднього колеса

відкрита ланцюгова передача

Тип переднього гальма

дисковий гідравлічний

Тип заднього гальма

барабанниймеханічний

Гальмівна рідина

DOT 3, DOT 4

Розмір шин (передня/задня)

110/80-13/110/80-13

Тип протектора

дорожній універсальний асфальт/грунт

Тиск у шинах (передня/задня з водієм/задня з пасажиром), кгс/см 2

1,75/2,25/2,80

Мотоцикл SPARK SP125C-4WQ

SP125C-4WQ_2 Завдяки застосуванню коліс діаметром 13 дюймів, легкий дорожній 124-кубовий мотоцикл SPARK SP125С‑4WQ отримав низьке розташування центру ваги, тому за характеристиками поперечної стійкості та маневреності впритул присунувся до кращих моделей великих скутерів. При цьому він повною мірою зберіг властиву мотоциклам здатність долати нерівності дороги та можливість водієві самостійно вибирати оптимальні режими руху за допомогою механічної коробки передач. До того ж, широка гума з рельєфним протектором чудово поводиться на дорогах із будь-яким покриттям і навіть без покриття.

За конструкцією, компонуванням та характеристиками SPARK SP125С‑4WQ практично повністю збігається з моделлю SPARK SP125С‑3WQ але помітно відрізняється за дизайном. В результаті установки фари та передніх покажчиків поворотів не на кермі, а в обтічнику, жорстко пов'язаному з рамою мотоцикла , а також через наявність широких бічних накладок , мотоцикл отримав явну зовнішню схожість з дорогими круїзними моделями .

У дизайні чітко простежуються спортивні риси , лінії обтічників, обвіски та щитків надають мотоциклу динамічного, стрімкого вигляду . Він, безумовно, порадує мотолюбителів, котрим сучасний стиль є перевагою.

SP125C-4WQ_1

У той же час, цей мотоцикл – чудовий вибір для всіх, кому важливі універсальність, зручність експлуатації та простота обслуговування. І для тих, хто переважно переміщається в динамічних міських транспортних потоках , але цілком може з'їхати з асфальту і покататися з вітерцем по гравійних путівцях або по ґрунтових польових дорогах. І для тих, хто живе у сільській місцевості та гарний асфальт бачить нечасто. Немаловажний і той факт, що ціна мотоцикла цілком демократична .

Комбінована яскрава фара оригінальної форми оснащена дворежимною галогеновою лампою автомобільного типу "далекий/ближній". Передні покажчики поворотів з помаранчевими лампами розжарювання також вбудовані в обтічник , чудово помітні навіть у сонячний день, не заважають і не створюють аеродинамічного опору.

SP125C-4WQ_5

Бічні світловідбивачі на передньому крилі та задній світловідбивач підвищують безпеку експлуатації . Вся оптика сертифікована за євростандартами , тому не виникає жодних проблем під час реєстрації мотоцикла.

У мотоциклі застосовано компонування із заниженою рамою та паливним баком під сидінням , відоме як «скутеретта». Тому SPARK SP125С‑ 4 WQ такий же комфортний, стійкий, легкий в керуванні і маневрений , як скутер, але в той же час анітрохи не поступається класичним мотоциклам в універсальності . Крім того, таке компонування полегшує посадку та висадку водія .

SP125C-4WQ_8

Сидіння повноцінне двомісне, дворівневе, напівм'яке - зручне і водію, і пасажиру. Бічні рукоятки для пасажира надійні та красиві.

 

Вантажопідйомність мотоцикла цілком достатня – 150 кг . При цьому сам мотоцикл зовсім не важкий і важить лише 88 кг .

Під сидінням є багажний відсік, що відмикається ключем. Там, під сидінням, розташований паливний бак – вільний доступ сторонніх осіб до нього виключено.

Зручні центральна та бічна відкидні стійки – швидко та надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.

SP125C-4WQ_3

Встановлено комбіновану панель приладів із сучасним дизайном: спідометр, лічильник пробігу, дальнє світло, повороти, номер включеної передачі, покажчик рівня палива, покажчик рівня палива.

Є важіль управління повітряною заслінкою карбюратора - полегшує запуск холодного двигуна за низької температури навколишнього повітря.

Дзеркала сучасні , з гарним оглядом. М'які рукоятки руля , що не ковзають, - зручно тримати, не вислизають, знижується втома рук.

Багатопозиційний центральний ключ запалювання з блокуванням гнізда . Протиугінне блокування керма від замку запалювання - немає необхідності переставляти ключ для блокування керма.

Потужний глушник значно знижує рівень шуму від двигуна.

SP125C-4WQ_4 Об'ємні профільовані бічні обтічники , як у круїзного мотоцикла, надають мотоциклу потужного вигляду, при цьому добре захищають ноги водія від бруду з-під переднього колеса та від зустрічного повітряного потоку.

Підніжки пасажира, що складаються, з антифрикційним покриттям не заважають при перекочуванні мотоцикла вручну.

 

Сучасний задній комбінований ліхтар продовжує обтічну форму заднього крила.

Задні покажчики поворотів виконані в одному корпусі з ліхтарем : не заважають посадці та захищені від пошкоджень.

 

Довгий пластиковий задній бризковик з кріпленням для номерного знака надійно захищає пасажира та водія від бризок бруду із заднього колеса. Для підвищення безпеки встановлений задній світловідбивач .

SP125C-4WQ_9 Двигун має обсяг 124 см³, потужність 8,4 л.с. (6,2 кВт) – достатньо і для міста, і для сільських доріг.

Максимальна швидкість 85 км/год . Об'єм паливного бака - 4,0 л., Середня витрата палива, 2,2 л/100 км .

Сорочка циліндра з поздовжніми ребрами охолодження створює покращені умови охолодження двигуна та знижує можливість його перегріву. Додатковий змінний паливний фільтр збільшує термін служби двигуна.

Кругова коробка передач 0-1-2-3-4 перемикається за допомогою зручного двоплечого важеля з «п'ятою» .

Муфта зчеплення автоматична , тобто управління передачами дуже просте та зручне.

SP125C-4WQ_10 Частковий захист ланцюга запобігає контакту водія та пасажира з ланцюгом, але в той же час дозволяє оперативно контролювати стан та натяжку ланцюга .

Пристрої регулювання ланцюга прибрані в пір'я вилки та захищені від забруднення.

Два пружинно-масляні задні амортизатори мають пружини зі змінним кроком навивки і забезпечують високу плавність ходу і комфорт при русі і на асфальті, і на грунті. Штоки амортизаторів закриті гумовими захисними кожухами .

Встановлені сучасні 13-дюймові легкосплавні диски з 16 спицями , широкі шини , однакові на передньому і задньому колесах - 110/80-13 . Проектор універсальний «асфальт/грунт» - хороша динаміка і курсова стійкість на асфальті, дуже непогана прохідність на ґрунтовій дорозі. Підвищена стійкість до бокових навантажень .

Передні дискові та задні барабанні гальма – найкраща комбінація для мотоциклів цього класу. Забезпечують впевнене гальмування та високу надійність , що особливо важливо під час руху у місті.

Завдяки невеликим колесам, незвичайному компонування та автоматичному зчепленню, мотоцикл SPARK SP125С-4WQ вийшов напрочуд «дружелюбним»: зручним і легким в управлінні. А оригінальний сучасний дизайн у поєднанні з яскравою гамою кольорів відразу привертає увагу і виділяє його в транспортному потоці. Це чудовий варіант економічного універсального мотоцикла як для мотолюбителів-початківців, так і для активної повсякденної експлуатації досвідченими водіями. Варто відзначити, що виняткове поєднання комфорту та легкості управління роблять цей мотоцикл дуже привабливим і для представниць прекрасної статі .

Особливості мотоцикла SPARK SP125С-4WQ

Компонування «скутеретта» - із заниженою рамою та паливним баком під сидінням - водієві зручно сідати та вставати.

Сучасний молодіжний дизайн, динамічний стрімкий профіль.

Великий лобовий обтічник із стрілоподібним оптичним елементом.

Додатковий вітровий щиток на кермі .

Комбінована фара оригінальної форми з галогеновою лампою вмонтована в корпус лобового обтічника.

Великі передні покажчики поворотів становлять одне ціле з фарою та добре помітні навіть вдень.

Задній комбінований ліхтар обтічної форми з дворежимною лампою вбудований у заднє крило .

Задні покажчики поворотів в одному корпусі з ліхтарем : не заважають та захищені від пошкоджень .

Бічні світловідбивачі на передньому крилі та задній світловідбивач підвищують безпеку експлуатації.

Вся оптика сертифікована за євростандартами - Не виникає жодних проблем при реєстрації мотоцикла .

 

Велика комбінована панель приладів із сучасним дизайном: спідометр, лічильник пробігу, дальнє світло, повороти, звуковий сигнал поворотів , номер включеної передачі, покажчик рівня палива .

Є важіль управління повітряною заслінкою карбюратора - полегшує запуск холодного двигуна за низької температури навколишнього повітря .

М'які протиковзкі рукоятки руля - зручно тримати, не вислизають, знижується втома рук.

Дзеркала сучасні , з гарним оглядом.

Багатопозиційний центральний ключ запалювання з блокуванням гнізда .

Протиугінне блокування керма від замку запалювання - немає необхідності переставляти ключ для блокування керма.

 

Сидіння двомісне, дворівневе, напівм'яке - зручне і водієві, і пасажиру.

Об'ємні профільовані бічні обтічники спортивного типу з аеродинамічними прорізами захищають водія від бруду з-під переднього колеса та від зустрічного повітряного потоку.

Компактний багажник з пружинним притиском між сидінням та кермом.

Жорстка пластикова кишеня для дрібниць на стійці керма.

Підніжка пасажира з антифрикційним покриттям, що складається, не заважає при перекочуванні мотоцикла вручну.

 

Двигун має об'єм 124 см³, потужність 8,4 л.с. (6,2 кВт) – забезпечує швидкий та динамічний рух у міському транспортному потоці або на дорозі.

Сорочка циліндра з поздовжніми ребрами охолодження створює покращені умови охолодження двигуна та знижує можливість його перегріву .

Нижні бічні обтічники забезпечують оптимальний повітряний потік для охолодження двигуна.

Додатковий змінний паливний фільтр збільшує термін служби двигуна.

Кругова коробка передач 0-1-2-3-4 перемикається за допомогою зручного двоплечого важеля з «п'ятою».

Автоматична муфта зчеплення, керування передачами дуже просте та зручне.

Відкрита ланцюгова передача із захисним щитком зверху – можливий оперативний контроль стану ланцюга та веденої зірочки.

Паливний бак під сидінням - унеможливлює доступ сторонніх осіб до бака.

Два пружинно-масляні задні амортизатори забезпечують високу плавність ходу і комфорт при русі на будь-яких дорогах,

Пружини із змінним кроком навивки забезпечують хорошу амортизацію і на асфальті, і на ґрунті.

Сучасні 13-дюймові легкосплавні диски з 16 спицями забезпечують хороші характеристики розгону та гальмування, стійкі до бокових навантажень під час руху по ґрунтових дорогах.

Широкі шини 110/80-13 , протектор універсальний «асфальт/грунт» - хороша динаміка та курсова стійкість на асфальті, непогана прохідність на ґрунтовій дорозі.

Дискове гідравлічне гальмо переднього колеса - забезпечує швидке та надійне гальмування, що важливо у щільному міському транспортному потоці.

Барабанне механічне гальмо заднього колеса - дуже надійне, має довгий термін служби.

Усі відповідальні різьбові з'єднання надійно законтрені .

Довгий пластиковий задній бризковик з кріпленням для номерного знака - надійно захищає пасажира та водія від бризок бруду із заднього колеса.

Широкий передній щиток надійно захищає мотоцикл від бруду.

• Зручні центральна та бічна відкидні стійки – швидко та надійно фіксують мотоцикл під час стоянки .

Написати відгук

Увага: HTML не підтримується!
Captcha

Мітки: скутер, мопед