Відправимо завтра
Доставка Новою поштою
Доставка Новою поштою
На карту чи наложеним платежем
Основні параметри
Тип мотоцикла | дорожній, двомісний |
Максимальна швидкість, км/год | 85 |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Тип палива | бензин з октановим числом не нижче 92 |
Об'єм паливного бака, л | 4,0 |
Середня витрата палива, л/100 км. | 2,2 |
Напруга бортової електромережі, | 12 |
Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт) | 14 / 85 |
Акумуляторна батарея - тип, ємність, А * год | 4 |
Сигналізація | - |
Замок блокування керма | + |
Блокування замку запалювання | - |
Багажник | - |
Кофр для мотошолому | - |
Комплект ЗІП | + |
Колісна база, мм | 1270 |
Конструкційна маса, кг | 88 |
Габаритні розміри (ДхШхВ) , мм | 1900 х 650 х 1150 |
Двигун
Модель двигуна | 1P53FMI |
Тип двигуна | одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів |
Робочий об'єм двигуна, см 3 | 124 |
Номінальна потужність, кВт (к.с.) | 6,2 (8,4) |
Максимальні обороти колінчастого валу двигуна, об/хв | 7000 |
Максимальний крутний момент, Нм | 9 (при 5000 об/ хв ) |
Тип стартера | електростартер, кікстартер |
Запалювання | електронне, CDI |
Система охолодження | повітряне охолодження |
Тип КПП | механічна 4-ступінчаста, кругова (схема -0-1-2-3-4) |
Зчеплення | автоматична муфта |
Паливний насос | - |
Паливний фільтр | змінний на паливопроводі |
Повітряний фільтр | паперовий змінний |
Масляний фільтр | полімерна сітка |
Об'єм картердвигателя та КПП, л | 0,6 |
Тип олії | напівсинтетичне моторне масло класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів |
Шасі
Рама | Хребтова труба прямокутного перерізу |
Диски коліс | легкосплавні литі 10-спицеві |
Підвіска переднього колеса | телескопічна вилка |
Амортизатори передні | масляні |
Підвіска заднього колеса | маятникова з двома амортизаторами |
Амортизатори задні | пружинно-олійні |
Привід заднього колеса | відкрита ланцюгова передача |
Тип переднього гальма | дисковий гідравлічний |
Тип заднього гальма | барабанниймеханічний |
Гальмівна рідина | DOT 3, DOT 4 |
Розмір шин (передня/задня) | 2,50-17/2,75-17 |
Тип протектора | дорожній універсальний асфальт/грунт |
Тиск у шинах (передня/задня з водієм/задня з пасажиром), кгс/см 2 | 1,75/2,25/2,80 |
Мотоцикл SPARK SP125C-3WQ
Легкий дорожній 124-кубовий мотоцикл SPARK SP125С‑3WQ по конструкції та компонуванні багато в чому схожий зі своїм молодшим побратимом SP110C-3WQ, але має потужніший двигун і помітно відрізняється по дизайну та оснащенню. У дизайні чітко простежуються спортивні риси, лінії обтічників, обважування та щитків надають мотоциклу динамічного, стрімкого вигляду . Він, безумовно, розрахований на мотолюбителів, котрим сучасний яскравий молодіжний стиль є перевагою.
У той же час, цей мотоцикл – чудовий вибір для тих, кому важливі універсальність, зручність експлуатації та простота обслуговування. Для тих, хто здебільшого переміщається в динамічних міських транспортних потоках , але часом не соромиться з'їхати з асфальту і покататися з вітерцем гравійними путівцями або грунтовими польовими дорогами. Немаловажний і той факт, що ціна мотоцикла цілком демократична .
Комбінована яскрава фара оригінальної форми, з дворежимною галогеновою лампою автомобільного типу «далекий/ближній», вбудована в обтічник керма і світить туди, куди повертається кермо: водій завжди бачить , куди їде .
Передні покажчики поворотів з помаранчевими лампами розжарювання також вбудовані в обтічник фари , не заважають і не створюють аеродинамічного опору.
Бічні світловідбивачі на передньому крилі та задній світловідбивач підвищують безпеку експлуатації . Вся оптика сертифікована за євростандартами , тому не виникає жодних проблем під час реєстрації мотоцикла.
У мотоциклі застосовано компонування із заниженою рамою та паливним баком під сидінням , відоме як «скутеретта». Тому SPARK SP125С‑3WQ такий самий комфортний, стійкий, легкий в керуванні та маневрений , як скутер, але в той же час анітрохи не поступається класичним мотоциклам в універсальності та здатності долати нерівності дороги . Крім того, таке компонування полегшує посадку та висадку водія .
Сидіння повноцінне двомісне, дворівневе, напівм'яке - зручне і водію, і пасажиру. Бічні рукоятки для пасажира надійні та красиві.
Вантажопідйомність мотоцикла цілком достатня – 150 кг . При цьому сам мотоцикл зовсім не важкий і важить лише 88 кг .
Є багажник з пружинною притискною рамкою між сидінням та кермом , а також багажний відсік під сидінням, що відмикається ключем.
Паливний бак під сидінням - унеможливлює доступ сторонніх осіб до бака.
Зручні центральна та бічна відкидні стійки – швидко та надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.
Встановлено комбіновану панель приладів із сучасним дизайном: спідометр, лічильник пробігу, дальнє світло, повороти, номер включеної передачі, покажчик рівня палива.
Є важіль управління повітряною заслінкою карбюратора - полегшує запуск холодного двигуна за низької температури навколишнього повітря.
Дзеркала сучасні , з гарним оглядом. М'які антифрикційні ручки руля - зручно тримати, не вислизають, знижується втома рук.
Протиугінне блокування керма від замку запалювання - немає необхідності переставляти ключ для блокування керма.
Потужний глушник значно знижує рівень шуму від двигуна. На глушнику захисна накладка для запобігання опікам.
Об'ємні профільовані бічні обтічники спортивного типу з аеродинамічними прорізами надають мотоциклу потужного вигляду, при цьому захищають ноги водія від бруду з-під переднього колеса та від зустрічного повітряного потоку.
Підніжки пасажира, що складаються, з антифрикційним покриттям не заважають при перекочуванні мотоцикла вручну.
Сучасний задній комбінований ліхтар продовжує обтічну форму заднього крила.
Задні покажчики поворотів виконані в одному корпусі з ліхтарем : не заважають посадці та захищені від пошкоджень.
Довгий пластиковий задній бризковик з кріпленням для номерного знака надійно захищає пасажира та водія від бризок бруду із заднього колеса. Для підвищення безпеки встановлений задній світловідбивач .
Двигун має обсяг 124 см³, потужність 8,4 л.с. (6,2 кВт) – достатньо і для міста, і для сільських доріг.
Максимальна швидкість 85 км/год . Об'єм паливного бака - 4,0 л., Середня витрата палива, 2,2 л/100 км .
Сорочка циліндра з поздовжніми ребрами охолодження створює покращені умови охолодження двигуна та знижує можливість його перегріву. Додатковий змінний паливний фільтр збільшує термін служби двигуна.
Кругова коробка передач 0-1-2-3-4-0 перемикається за допомогою зручного двоплечого важеля з «п'ятою» .
Муфта зчеплення автоматична , тобто управління передачами дуже просте та зручне.
Частковий захист ланцюга запобігає контакту водія та пасажира з ланцюгом, але в той же час дозволяє оперативно контролювати стан та натяжку ланцюга .
Пристрої регулювання ланцюга прибрані в пір'я вилки та захищені від забруднення.
Два пружинно-масляні задні амортизатори мають пружини зі змінним кроком навивки і забезпечують високу плавність ходу і комфорт при русі і на асфальті, і на грунті.
Встановлені сучасні 17-дюймові легкосплавні диски з 5 спицями полегшеної форми , шини передніх коліс 2,50-17, задніх 2,75-17, протектор універсальний «асфальт/грунт» - хороша динаміка та курсова стійкість на асфальті, дуже непоганий прохід . дорогою.
Передні дискові та задні барабанні гальма – найкраща комбінація для мотоциклів цього класу. Забезпечує впевнене гальмування та високу надійність , що особливо важливо під час руху у місті.
Як бачимо, SPARK SP125С-3WQ - чудовий варіант економічного універсального мотоцикла "на всі випадки життя", який до того ж нікого не залишить байдужим до свого яскравого та динамічного дизайну. А наявність автоматичного зчеплення , виняткове поєднання комфорту та легкості управління роблять цей мотоцикл вельми привабливим не тільки для чоловіків, але і для представниць прекрасної статі .
Особливості мотоцикла SPARK SP125С-3WQ
• Компонування «скутеретта» – із заниженою рамою та паливним баком під сидінням – водієві зручно сідати та вставати.
• Сучасний молодіжний дизайн, стрімкий динамічний профіль .
• Комбінована фара оригінальної форми з галогеновою лампою та вказівниками поворотів вмонтована в обтічник керма.
• Великі передні покажчики поворотів складають одне ціле з фарою та добре помітні навіть вдень.
• Задній комбінований ліхтар обтічної форми з дворежимною лампою вбудований у заднє крило.
• Задні вказівники поворотів виконані в одному корпусі з ліхтарем : не заважають та захищені від пошкоджень.
• Бічні світловідбивачі на передньому крилі та задній світловідбивач підвищують безпеку експлуатації.
• Вся оптика сертифікована за євростандартами – не виникає жодних проблем під час реєстрації мотоцикла.
• Встановлено велику комбіновану панель приладів із сучасним дизайном: спідометр, лічильник пробігу, дальнє світло, повороти, номер включеної передачі, покажчик рівня палива .
• Є важіль керування повітряною заслінкою карбюратора - полегшує запуск холодного двигуна за низької температури навколишнього повітря.
• М'які антифрикційні рукоятки керма – зручно тримати, не вислизають, знижується втома рук.
• Дзеркала сучасні , з гарним оглядом.
• Протиугінне блокування керма від замку запалювання - немає необхідності переставляти ключ для блокування керма.
• Сидіння двомісне, дворівневе, напівм'яке - зручне і водію, і пасажиру.
• Об'ємні профільовані бічні обтічники спортивного типу з аеродинамічними прорізами захищають водія від бруду з-під переднього колеса та зустрічного повітряного потоку.
• Компактний багажник із пружинним притиском між сидінням та кермом.
• Підніжка пасажира з антифрикційним покриттям, що складається, не заважає при перекочуванні мотоцикла вручну.
• Двигун має об'єм 124 см³, потужність 8,4 л. (6,2 кВт) – забезпечує швидкий та динамічний рух у міському транспортному потоці або на дорозі.
• Сорочка циліндра з поздовжніми ребрами охолодження створює покращені умови охолодження двигуна та знижує можливість його перегріву .
• Додатковий змінний паливний фільтр збільшує термін служби двигуна.
• Кругова коробка 0-1-2-3-4-0 перемикається за допомогою зручного двоплечого важеля з «п'ятою».
• Муфта зчеплення автоматична , управління передачами дуже просте та зручне.
• Відкрита ланцюгова передача із захисним щитком зверху – можливий оперативний контроль стану ланцюга та веденої зірочки .
• Паливний бак під сидінням – виключає доступ сторонніх осіб до бака.
• Два пружинно-масляні задні амортизатори забезпечують високу плавність ходу та комфорт при русі на будь-яких дорогах.
• Пружини зі змінним кроком навивки забезпечують гарну амортизацію і на асфальті, і на ґрунті.
• Сучасні 17-дюймові легкосплавні диски з 5 спицями полегшеної конструкції забезпечують хороші характеристики розгону та гальмування.
• Шини передніх коліс 2,50-17, задніх 2,75-17, протектор універсальний асфальт/грунт - хороша динаміка і курсова стійкість на асфальті, непогана прохідність на ґрунтовій дорозі.
• Дискове гідравлічне гальмо переднього колеса - забезпечує швидке та надійне гальмування, що важливо у щільному міському транспортному потоці.
• Барабанне механічне гальмо заднього колеса - дуже надійне, має довгий термін служби.
• Довгий пластиковий задній бризковик з кріпленням для номерного знака – надійно захищає пасажира та водія від бризок бруду із заднього колеса.
• Широкий передній щиток надійно захищає мотоцикл від бруду.
• Зручні центральні та бічні відкидні стійки - швидко та надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.