Відправимо завтра
Доставка Новою поштою
Доставка Новою поштою
На карту чи наложеним платежем
Основні параметри
Тип мотоцикла | позашляховий, двомісний |
Максимальна швидкість, км/год | 90 |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Тип палива | бензин з октановим числом не нижче 92 |
Об'єм паливного бака, л | 13,0 |
Середня витрата палива, л/100 км. | 2,2 |
Напруга бортової електромережі, | 12 |
Генератор,(напруга, В) / (потужність, Вт) | 14 / 85 |
Акумуляторна батарея - тип, ємність, А * год | 6,5 |
Сигналізація | - |
Замок блокування керма | + |
Блокування замку запалювання | - |
Багажник | + |
Кофр для мотошолому | - |
Комплект ЗІП | + |
Колісна база, мм | 1250 |
Конструкційна маса, кг | 110 |
Габаритні розміри (ДхШхВ) , мм | 1950×750×1210 |
Двигун
Модель двигуна | ZS 161 FMJ |
Тип двигуна | одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів |
Робочий об'єм двигуна, см 3 | 149 |
Номінальна потужність, кВт (к.с.) | 8,6 (11,7) |
Максимальні обороти колінчастого валу двигуна, об/хв | 8500 |
Максимальний крутний момент, Нм | 10,0 (при 7500 об/ хв ) |
Тип стартера | електростартер, кікстартер |
Запалювання | електронне, CDI |
Система охолодження | повітряне охолодження |
Тип КПП | механічна5-ступінчаста, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5) |
Зчеплення | механічне, багатодискове, в масляній ванні |
Паливний насос | - |
Паливний фільтр | змінний на паливопроводі |
Повітряний фільтр | поролоновий циліндричний |
Масляний фільтр | полімерна сітка |
Об'єм картердвигателя та КПП, л | 0,7 |
Тип олії | напівсинтетичне моторне масло класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів |
Шасі
Рама | дуплексна, трубчастий каркас |
Диски коліс | сталеві штамповані на сталевих спицях |
Підвіска переднього колеса | телескопічна вилка |
Амортизатори передні | масляні |
Підвіска заднього колеса | маятникова з двома амортизаторами |
Амортизатори задні | пружинно-олійний |
Привід заднього колеса | відкрита ланцюгова передача |
Тип переднього гальма | дисковий гідравлічний |
Тип заднього гальма | барабанниймеханічний |
Гальмівна рідина | DOT 3, DOT 4 |
Розмір шин (передня/задня) | 2,75-18/3,00-18 |
Тип протектора | дорожній універсальний асфальт/грунт |
Тиск у шинах (передня/задня з водієм/задня з пасажиром), кгс/см 2 | 1,75/2,25/2,80 |
Опис мотоцикла SPARK SP150R-11
Мотоцикл SPARK SP150R-11 – легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичного компонування, придатний для експлуатації як у міських умовах, так і в сільській місцевості. За моделлю двигуна, ходової частини, кермового керування та ряду інших характеристик повністю аналогічний моделі SPARK SP150R-13 .
Основна відмінність SP150R-11 – «елегантний», плавний, але при цьому цілком сучасний дизайн бензобака, бічних накладок, підсідельного обтічника, заднього ліхтаря, переднього та заднього крил, накладки глушника.
Загалом дизайн SP150R-11 розрахований на аудиторію з трохи спокійнішими смаками, ніж відверто «молодіжний» SP150R-13. До того ж, SP150R-11 має невеликий задній багажник, який водночас є рукояткою для пасажира .
Крила коліс трохи ширші, ніж у SP150R-13, та додатково забезпечені жорсткими пластиковими бризковиками. Задній ліхтар - в окремому корпусі, великий, добре помітний не тільки ззаду, але і з боків. Паливний бак великий, ємністю 13 літрів, грушоподібної форми: його задня частина звужена та плавно стикується з сидінням – красиво та зручно. Глушник довгий, чорний, конічної форми з невеликою чорною захисною накладкою. Педаль перемикання передач – одноплеча, без «п'ятки » .
В іншому моделі SP150R-11 і SP150R-13 однакові :
Мотоцикли самі по собі невисокі, але за рахунок щодо широких та високих паливних баків маленькими не виглядають. Досить стійкі та маневрені. За характеристиками підійдуть і для молоді (у тому числі і для дівчат), і для людей похилого віку .
Оснащені двигуном ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має хорошу репутацію в українських покупців). Двигун одноциліндровий, чотиритактний, повітряне охолодження. Потужність 8,6 кВт (11,7 л.с.), об'єм 149 см 3 . Дозволяє розвивати непогану швидкість – до 95 км/год. Двигун кріпиться до рами у п'яти точках, що суттєво знижує вібрацію. Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлений за японською технологією. Додатковий паливний фільтр. Внизу картера – вікно для контролю наявності масла (не потрібно щоразу для перевірки викручувати пробку зі щупом) .
Коробка передач 5-швидкісна, не кругова, а "доросла мотоциклетна": перша швидкість включається натисканням важеля вперед, решта 4 - натисканням назад. Нейтральна передача – між 1-ою та 2-ою швидкостями. Зчеплення – класичне, з керуванням від важеля на кермі. Ланцюгова передача відкритого типу: завжди під контролем .
Колеса великі, 18-дюймові, як на потужніших 200-кубових та 250-кубових мотоциклах. Диски литі легкосплавні, із п'ятьма прямими спицями. Протектор покришок – універсальний, з помірно високими ґрунтозачепами, придатний і для асфальту, і для ґрунтування. Гальма в оптимальній комбінації: попереду - гідравлічний дисковий, ззаду - барабанний механічний, забезпечують і хорошу динаміку гальмування, і високу надійність. Кермо середньої ширини, вигнуте; зручний і для маневрування в місті, і для утримання напряму на нерівній ґрунтовці. Рукоятки керма напівм'які, зручно лягають у руку. На стійках керма – гофра .
Фара оригінальної «корончастої» форми, вбудована в обтічник. Покажчики поворотів – на еластичних кріпленнях, з оранжевими лампочками розжарювання. Комбінована монокорпусна панель приладів з дизайну чітко вписується в обтічник фари, ніби складаючи з ним єдине ціле. Є спідометр, тахометр та покажчик рівня палива – стрілочні. Кришка паливного бака закривається на ключ. Підніжки пасажира – відкидні .
Особливості мотоцикла SPARK SP150R-11
• Класичне компонування, елегантний і водночас практичний «дорослий» дизайн , дуже привабливий зовнішній вигляд .
• Три варіанти кольору: чорний, червоний, білий .
• Грушоподібний паливний бак має розширену передню частину та звужену задню – водієві зручно сидіти під час тривалих поїздок. Лінії бака плавно перетікають у бічні накладки та сидіння – елегантний зовнішній вигляд .
• Обтічник керма комбінований, двоколірний , в єдиному стилі з корпусом панелі приладів .
• Стильна, оригінальна фара з галогенною лампою, вбудована в обтічник керма .
• Фара з гладким склом та сегментованим відбивачем, дальнє/ближнє світло, підсвічування .
• Великий практичний, помітний з усіх боків задній ліхтар в окремому корпусі: сигнали гальма, габарит, освітлення номерного знака .
• Передні та задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях . (Травмобезпечні, не заважають і не відламуються при ударі) .
• Бічні світловідбивачі на рульовій колонці та великий задній світловідбивачі на крилі – підвищують безпеку експлуатації .
• Вся оптика сертифікована за євростандартом – жодних проблем під час реєстрації мотоцикла .
• Велика комбінована панель приладів: спідометр/одометр, тахометр, покажчик рівня палива , дальнє світло, повороти, нейтраль .
• Зручні напівм'які антифрикційні рукоятки керма (забезпечують надійний хват керма та комфорт при тривалих поїздках) .
• Сучасні спортивні дзеркала у вигляді складного багатокутника – хороший огляд уперед і назад .
• Протиугінний замок керма та кришка паливного бака із замком – захист від сторонніх осіб .
• Зручне напівжорстке дворівневе сидіння (дозволяє водієві добре відчувати положення мотоцикла) .
• Сидіння пасажира – повної довжини (зручно при тривалих поїздках) .
• Зручний задній багажник одночасно служить ручками для пасажира .
• Широка підніжка водія з рельєфною антифрикційною накладкою .
• Відкидна підніжка пасажира .
• Двигун Zongshen об'ємом 149 см 3 потужністю 8,6 кВт (11,7 к.с.) – забезпечує швидкий і динамічний рух у міському транспортному потоці або на дорозі .
• Вертикальне розташування циліндра та надійне багатоточкове кріплення двигуна до рами знижують вібрацію, це підвищує комфорт та продовжує термін служби мотоцикла .
• Весь двигун, включаючи сорочку та головку блоку циліндрів – чорного кольору : покращується теплообмін, стильний зовнішній вигляд .
• Ефективний карбюратор KEIMA , виготовлений за японською технологією .
• Додатковий змінний паливний фільтр – продовжує термін служби двигуна .
• Контрольне вікно рівня масла в картері двигуна – контроль простий та швидкий .
• Механічна 5-ступінчаста послідовна коробка передач .
• Одноплечий важіль перемикання КПП .
• Чорний конічний глушник із чорною матовою захисною накладкою значно знижує рівень шуму від двигуна .
• Відкрита ланцюгова передача із захисним щитком зверху – можливий оперативний контроль стану ланцюга та провідної зірочки .
• Зручне регулювання натягу ланцюга .
• Сучасні великі легкосплавні диски чорного кольору з п'ятьма спицями забезпечують хороші характеристики розгону та гальмування .
• Шини передніх коліс 2.75-18, задніх 3.00-18, універсальний протектор асфальт/грунт - хороша динаміка на асфальті і хороша прохідність на грунтовій дорозі .
• Дискове гідравлічне гальмо переднього колеса – забезпечує швидке та надійне гальмування, що важливо у щільному міському транспортному потоці .
• Барабанне механічне гальмо заднього колеса – дуже надійне, має довгий термін служби .
• Два пружинно-масляні задні амортизатори забезпечують високу плавність ходу та комфорт при русі на будь-яких дорогах .
• Пружини зі змінним кроком навивки забезпечують хорошу амортизацію і на асфальті, і на ґрунті .
• Довге пластикове заднє крило з кріпленнями для заднього ліхтаря та для встановлення номерного знака та винесений далеко назад додатковий пластиковий бризковик – надійно захищають пасажира та водія від бризок бруду із заднього колеса .
• Широкий і довгий передній щиток із міцного пластику з жорстким додатковим бризковиком надійно захищає мотоцикл від бруду .
• Захисна гумова гофра на штоках передньої вилки – захищає стійки вилки від бруду та покращує зовнішній вигляд .
• Зручні центральні та бічні відкидні стійки – швидко та надійно фіксують мотоцикл під час стоянки .