Мотоцикл Spark SP150R-11

Нет в наличии
Код товару: SP150R-11
Артикул: 90613
26 155 грн.
Відправимо завтра

Відправимо завтра

Доставка Новою поштою

Оплата

Оплата

На карту чи наложеним платежем

Основні параметри

Тип мотоцикла

позашляховий, двомісний

Максимальна швидкість, км/год

90

Вантажопідйомність, кг

150

Тип палива

бензин з октановим числом не нижче 92

Об'єм паливного бака, л

13,0

Середня витрата палива, л/100 км.

2,2

Напруга бортової електромережі,

12

Генератор,(напруга, В) / (потужність, Вт)

14 / 85

Акумуляторна батарея - тип, ємність, А * год

6,5

Сигналізація

-

Замок блокування керма

+

Блокування замку запалювання

-

Багажник

+

Кофр для мотошолому

-

Комплект ЗІП

+

Колісна база, мм

1250

Конструкційна маса, кг

110

Габаритні розміри (ДхШхВ) , мм

1950×750×1210

Двигун

Модель двигуна

ZS 161 FMJ

Тип двигуна

одноциліндровий, чотиритактний,

карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів

Робочий об'єм двигуна, см 3

149

Номінальна потужність, кВт (к.с.)

8,6 (11,7)

Максимальні обороти колінчастого валу двигуна, об/хв

8500

Максимальний крутний момент, Нм

10,0 (при 7500 об/ хв )

Тип стартера

електростартер, кікстартер

Запалювання

електронне, CDI

Система охолодження

повітряне охолодження

Тип КПП

механічна5-ступінчаста, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5)

Зчеплення

механічне, багатодискове, в масляній ванні

Паливний насос

-

Паливний фільтр

змінний на паливопроводі

Повітряний фільтр

поролоновий циліндричний

Масляний фільтр

полімерна сітка

Об'єм картердвигателя та КПП, л

0,7

Тип олії

напівсинтетичне моторне масло класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів

Шасі

Рама

дуплексна, трубчастий каркас

Диски коліс

сталеві штамповані на сталевих спицях

Підвіска переднього колеса

телескопічна вилка

Амортизатори передні

масляні

Підвіска заднього колеса

маятникова з двома амортизаторами

Амортизатори задні

пружинно-олійний

Привід заднього колеса

відкрита ланцюгова передача

Тип переднього гальма

дисковий гідравлічний

Тип заднього гальма

барабанниймеханічний

Гальмівна рідина

DOT 3, DOT 4

Розмір шин (передня/задня)

2,75-18/3,00-18

Тип протектора

дорожній універсальний асфальт/грунт

Тиск у шинах (передня/задня з водієм/задня з пасажиром), кгс/см 2

1,75/2,25/2,80

Опис мотоцикла SPARK SP150R-11

Мотоцикл SPARK SP150R-11 – легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичного компонування, придатний для експлуатації як у міських умовах, так і в сільській місцевості. За моделлю двигуна, ходової частини, кермового керування та ряду інших характеристик повністю аналогічний моделі SPARK SP150R-13 .

Мотоцикл SPARK SP-150R-11Мотоцикл SPARK SP-150R-11

Основна відмінність SP150R-11 – «елегантний», плавний, але при цьому цілком сучасний дизайн бензобака, бічних накладок, підсідельного обтічника, заднього ліхтаря, переднього та заднього крил, накладки глушника.

Мотоцикл SPARK SP-150R-11Мотоцикл SPARK SP-150R-11

Загалом дизайн SP150R-11 розрахований на аудиторію з трохи спокійнішими смаками, ніж відверто «молодіжний» SP150R-13. До того ж, SP150R-11 має невеликий задній багажник, який водночас є рукояткою для пасажира .

Мотоцикл SPARK SP-150R-11Мотоцикл SPARK SP-150R-11

Крила коліс трохи ширші, ніж у SP150R-13, та додатково забезпечені жорсткими пластиковими бризковиками. Задній ліхтар - в окремому корпусі, великий, добре помітний не тільки ззаду, але і з боків. Паливний бак великий, ємністю 13 літрів, грушоподібної форми: його задня частина звужена та плавно стикується з сидінням – красиво та зручно. Глушник довгий, чорний, конічної форми з невеликою чорною захисною накладкою. Педаль перемикання передач – одноплеча, без «п'ятки » .

В іншому моделі SP150R-11 і SP150R-13 однакові :

Мотоцикли самі по собі невисокі, але за рахунок щодо широких та високих паливних баків маленькими не виглядають. Досить стійкі та маневрені. За характеристиками підійдуть і для молоді (у тому числі і для дівчат), і для людей похилого віку .

Мотоцикл SPARK SP-150R-11Мотоцикл SPARK SP-150R-11

Оснащені двигуном ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має хорошу репутацію в українських покупців). Двигун одноциліндровий, чотиритактний, повітряне охолодження. Потужність 8,6 кВт (11,7 л.с.), об'єм 149 см 3 . Дозволяє розвивати непогану швидкість – до 95 км/год. Двигун кріпиться до рами у п'яти точках, що суттєво знижує вібрацію. Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлений за японською технологією. Додатковий паливний фільтр. Внизу картера – вікно для контролю наявності масла (не потрібно щоразу для перевірки викручувати пробку зі щупом) .

Мотоцикл SPARK SP-150R-11Мотоцикл SPARK SP-150R-11

Коробка передач 5-швидкісна, не кругова, а "доросла мотоциклетна": перша швидкість включається натисканням важеля вперед, решта 4 - натисканням назад. Нейтральна передача – між 1-ою та 2-ою швидкостями. Зчеплення – класичне, з керуванням від важеля на кермі. Ланцюгова передача відкритого типу: завжди під контролем .

Мотоцикл SPARK SP-150R-11Мотоцикл SPARK SP-150R-11

Колеса великі, 18-дюймові, як на потужніших 200-кубових та 250-кубових мотоциклах. Диски литі легкосплавні, із п'ятьма прямими спицями. Протектор покришок – універсальний, з помірно високими ґрунтозачепами, придатний і для асфальту, і для ґрунтування. Гальма в оптимальній комбінації: попереду - гідравлічний дисковий, ззаду - барабанний механічний, забезпечують і хорошу динаміку гальмування, і високу надійність. Кермо середньої ширини, вигнуте; зручний і для маневрування в місті, і для утримання напряму на нерівній ґрунтовці. Рукоятки керма напівм'які, зручно лягають у руку. На стійках керма – гофра .

Мотоцикл SPARK SP-150R-11Мотоцикл SPARK SP-150R-11

Фара оригінальної «корончастої» форми, вбудована в обтічник. Покажчики поворотів – на еластичних кріпленнях, з оранжевими лампочками розжарювання. Комбінована монокорпусна панель приладів з дизайну чітко вписується в обтічник фари, ніби складаючи з ним єдине ціле. Є спідометр, тахометр та покажчик рівня палива – стрілочні. Кришка паливного бака закривається на ключ. Підніжки пасажира – відкидні .

Мотоцикл SPARK SP-150R-11Мотоцикл SPARK SP-150R-11

Особливості мотоцикла SPARK SP150R-11


Класичне компонування, елегантний і водночас практичний «дорослий» дизайн , дуже привабливий зовнішній вигляд .
Три варіанти кольору: чорний, червоний, білий .
Грушоподібний паливний бак має розширену передню частину та звужену задню – водієві зручно сидіти під час тривалих поїздок. Лінії бака плавно перетікають у бічні накладки та сидіння – елегантний зовнішній вигляд .
Обтічник керма комбінований, двоколірний , в єдиному стилі з корпусом панелі приладів .
Стильна, оригінальна фара з галогенною лампою, вбудована в обтічник керма .
Фара з гладким склом та сегментованим відбивачем, дальнє/ближнє світло, підсвічування .
Великий практичний, помітний з усіх боків задній ліхтар в окремому корпусі: сигнали гальма, габарит, освітлення номерного знака .
Передні та задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях . (Травмобезпечні, не заважають і не відламуються при ударі) .
Бічні світловідбивачі на рульовій колонці та великий задній світловідбивачі на крилі – підвищують безпеку експлуатації .
Вся оптика сертифікована за євростандартом – жодних проблем під час реєстрації мотоцикла .


Велика комбінована панель приладів: спідометр/одометр, тахометр, покажчик рівня палива , дальнє світло, повороти, нейтраль .
Зручні напівм'які антифрикційні рукоятки керма (забезпечують надійний хват керма та комфорт при тривалих поїздках) .
Сучасні спортивні дзеркала у вигляді складного багатокутника – хороший огляд уперед і назад .
Протиугінний замок керма та кришка паливного бака із замком – захист від сторонніх осіб .
Зручне напівжорстке дворівневе сидіння (дозволяє водієві добре відчувати положення мотоцикла) .
Сидіння пасажира – повної довжини (зручно при тривалих поїздках) .
Зручний задній багажник одночасно служить ручками для пасажира .
Широка підніжка водія з рельєфною антифрикційною накладкою .
Відкидна підніжка пасажира .


Двигун Zongshen об'ємом 149 см 3 потужністю 8,6 кВт (11,7 к.с.) – забезпечує швидкий і динамічний рух у міському транспортному потоці або на дорозі .
Вертикальне розташування циліндра та надійне багатоточкове кріплення двигуна до рами знижують вібрацію, це підвищує комфорт та продовжує термін служби мотоцикла .
Весь двигун, включаючи сорочку та головку блоку циліндрів – чорного кольору : покращується теплообмін, стильний зовнішній вигляд .
Ефективний карбюратор KEIMA , виготовлений за японською технологією .
Додатковий змінний паливний фільтр – продовжує термін служби двигуна .
Контрольне вікно рівня масла в картері двигуна – контроль простий та швидкий .
Механічна 5-ступінчаста послідовна коробка передач .
Одноплечий важіль перемикання КПП .
Чорний конічний глушник із чорною матовою захисною накладкою значно знижує рівень шуму від двигуна .
Відкрита ланцюгова передача із захисним щитком зверху – можливий оперативний контроль стану ланцюга та провідної зірочки .
Зручне регулювання натягу ланцюга .


Сучасні великі легкосплавні диски чорного кольору з п'ятьма спицями забезпечують хороші характеристики розгону та гальмування .
Шини передніх коліс 2.75-18, задніх 3.00-18, універсальний протектор асфальт/грунт - хороша динаміка на асфальті і хороша прохідність на грунтовій дорозі .
Дискове гідравлічне гальмо переднього колеса – забезпечує швидке та надійне гальмування, що важливо у щільному міському транспортному потоці .
Барабанне механічне гальмо заднього колеса – дуже надійне, має довгий термін служби .
Два пружинно-масляні задні амортизатори забезпечують високу плавність ходу та комфорт при русі на будь-яких дорогах .
Пружини зі змінним кроком навивки забезпечують хорошу амортизацію і на асфальті, і на ґрунті .
Довге пластикове заднє крило з кріпленнями для заднього ліхтаря та для встановлення номерного знака та винесений далеко назад додатковий пластиковий бризковик – надійно захищають пасажира та водія від бризок бруду із заднього колеса .
Широкий і довгий передній щиток із міцного пластику з жорстким додатковим бризковиком надійно захищає мотоцикл від бруду .
Захисна гумова гофра на штоках передньої вилки – захищає стійки вилки від бруду та покращує зовнішній вигляд .
Зручні центральні та бічні відкидні стійки – швидко та надійно фіксують мотоцикл під час стоянки .

Написати відгук

Увага: HTML не підтримується!
Captcha

Мітки: скутер, мопед