Мотоцикл Spark SP150R-13

Нет в наличии
Код товару: SP150R-13
Артикул: 90614
28 744 грн.
Відправимо завтра

Відправимо завтра

Доставка Новою поштою

Оплата

Оплата

На карту чи наложеним платежем

Основні параметри

Тип мотоцикла

дорожній, двомісний

Максимальна швидкість, км/год

95

Вантажопідйомність, кг

150

Тип палива

бензин з октановим числом не нижче 92

Об'єм паливного бака, л

12,0

Середня витрата палива, л/100 км.

2,2

Напруга бортової електромережі,

12

Генератор,(напруга, В) / (потужність, Вт)

14 / 85

Акумуляторна батарея - тип, ємність, А * год

6,5

Сигналізація

-

Замок блокування керма

+

Блокування замку запалювання

-

Багажник

-

Кофр для мотошолому

-

Комплект ЗІП

+

Колісна база, мм

1260

Конструкційна маса, кг

112

Габаритні розміри (ДхШхВ) , мм

1950×750×1210

Двигун

Модель двигуна

ZS 161 FMJ

Тип двигуна

одноциліндровий, чотиритактний,

карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів

Робочий об'єм двигуна, см 3

149

Номінальна потужність, кВт (к.с.)

8,6 (11,7)

Максимальні обороти колінчастого валу двигуна, об/хв

8500

Максимальний крутний момент, Нм

10,0 (при 7500 об/ хв )

Тип стартера

електростартер, кікстартер

Запалювання

електронне, CDI

Система охолодження

повітряне охолодження

Тип КПП

механічна 5-ступінчаста, послідовна

 (схема 1-0-2-3-4-5)

Зчеплення

механічне, багатодискове, в масляній ванні

Паливний насос

-

Паливний фільтр

змінний на паливопроводі

Повітряний фільтр

поролоновий циліндричний

Масляний фільтр

полімерна сітка

Об'єм картердвигателя та КПП, л

0,7

Тип олії

напівсинтетичне моторне масло класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів

 

Шасі

Рама

дуплексна, трубчастий каркас

Диски коліс

легкосплавні литі 5-спицеві

Підвіска переднього колеса

телескопічна вилка

Амортизатори передні

масляні

Підвіска заднього колеса

маятникова з двома амортизаторами

Амортизатори задні

пружинно-олійні

Привід заднього колеса

відкрита ланцюгова передача

Тип переднього гальма

дисковий гідравлічний

Тип заднього гальма

барабанниймеханічний

Гальмівна рідина

DOT 3, DOT 4

Розмір шин (передня/задня)

2,75-18/3,00-18

Тип протектора

дорожній універсальний асфальт/грунт

Тиск у шинах (передня/задня з водієм/задня з пасажиром), кгс/см 2

1,75/2,25/2,80

Опис мотоцикла SPARK SP150R-13

Мотоцикл SPARK SP150R-13 – легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичного компонування, придатний для експлуатації як у міських умовах, так і в сільській місцевості. За моделлю двигуна, ходової частини, кермового управління та ряду інших характеристик повністю аналогічний моделі SPARK SP150R-11 .

Мотоцикл SPARK SP-150R-13Мотоцикл SPARK SP-150R-13

Основна відмінність SP150R-13 – агресивний «крутий швидкісний» дизайн бензобака, бічних накладок, підсідельного обтічника, заднього ліхтаря, переднього та заднього крил, накладки глушника.

Мотоцикл SPARK SP-150R-13Мотоцикл SPARK SP-150R-13

Загалом дизайн SP150R-13 розрахований швидше на молодіжну аудиторію, які бажають справити враження. Тому замість заднього багажника встановлена стильна рукоятка підкова для пасажира. На паливному баку – стрілоподібні «аеродинамічні» бічні накладки. Сидіння дворівневе, явно спортивного типу. Під сидінням пасажира – «стрімкий» хвостовий обтічник із вбудованим світлодіодним заднім ліхтарем футуристичного зовнішнього вигляду. Стрілоподібної форми заднє крило – досить довге та непогано захищає від бруду. На глушнику - великих розмірів об'ємна декоративна накладка. Педаль перемикання передач – двоплеча, з «п'ятою» .

Мотоцикл SPARK SP-150R-13Мотоцикл SPARK SP-150R-13

В іншому моделі SP150R-11 і SP150R-13 однакові :

Мотоцикли самі по собі невисокі, але за рахунок щодо широких та високих паливних баків маленькими не виглядають. Досить стійкі та маневрені. За характеристиками підійдуть і для молоді (у тому числі і для дівчат), і для людей похилого віку .

Мотоцикл SPARK SP-150R-13Мотоцикл SPARK SP-150R-13

Оснащені двигуном ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має хорошу репутацію в українських покупців). Двигун одноциліндровий, чотиритактний, повітряне охолодження. Потужність 8,6 кВт (11,7 л.с.), об'єм 149 см 3 . Дозволяє розвивати непогану швидкість – до 95 км/год. Двигун кріпиться до рами у п'яти точках, що суттєво знижує вібрацію. Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлений за японською технологією. Додатковий паливний фільтр. Внизу картера – вікно для контролю наявності масла (не потрібно щоразу для перевірки викручувати пробку зі щупом) .


Мотоцикл SPARK SP-150R-13Мотоцикл SPARK SP-150R-13

Коробка передач 5-швидкісна, не кругова, а "доросла мотоциклетна": перша швидкість включається натисканням важеля вперед, решта 4 - натисканням назад. Нейтральна передача – між 1-ою та 2-ою швидкостями. Зчеплення – класичне, з керуванням від важеля на кермі. Ланцюгова передача відкритого типу: завжди під контролем .


Мотоцикл SPARK SP-150R-13Мотоцикл SPARK SP-150R-13

Колеса великі, 18-дюймові, як на потужніших 200-кубових та 250-кубових мотоциклах. Диски литі легкосплавні, із п'ятьма прямими спицями. Протектор покришок – універсальний, з помірно високими ґрунтозачепами, придатний і для асфальту, і для ґрунтування. Гальма в оптимальній комбінації: попереду - гідравлічний дисковий, ззаду - барабанний механічний, забезпечують і хорошу динаміку гальмування, і високу надійність.

 

Кермо середньої ширини, вигнуте; зручний і для маневрування в місті, і для утримання напряму на нерівній ґрунтовці. Рукоятки керма напівм'які, зручно лягають у руку. На стійках керма – гофра .


Мотоцикл SPARK SP-150R-13Мотоцикл SPARK SP-150R-13

Фара оригінальної «корончастої» форми, вбудована в обтічник. Покажчики поворотів – на еластичних кріпленнях, з оранжевими лампочками розжарювання. Комбінована монокорпусна панель приладів з дизайну чітко вписується в обтічник фари, ніби складаючи з ним єдине ціле. Є спідометр, тахометр та покажчик рівня палива – стрілочні. Кришка паливного бака закривається на ключ. Підніжки пасажира – відкидні .


Мотоцикл SPARK SP-150R-13Мотоцикл SPARK SP-150R-13

Особливості мотоцикла SPARK SP150R-13

• Класичне компонування, спортивний молодіжний дизайн , дуже привабливий зовнішній вигляд.

• Три варіанти кольору: чорний, червоний, синій.

• Стрілоподібні бічні обтічники паливного бака надають мотоциклу швидкого вигляду.

• Обтічник керма комбінований, двоколірний , в єдиному стилі з корпусом панелі приладів.

• Стильна, оригінальна фара з галогенною лампою, вбудована в обтічник керма.

• Фара з гладким склом та сегментованим відбивачем, дальнє/ближнє світло, підсвічування.

• Сучасний футуристичний світлодіодний задній ліхтар спортивного вигляду вбудований у заднє крило. Візуально продовжує обтічну форму заднього крила , добре помітний навіть яскравим днем.

• Освітлення номера на довгій виносці.

• Передні та задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях . (Травмобезпечні, не заважають та не відламуються при ударі).

• Бічні світловідбивачі на рульовій колонці та великий задній світловідбивач – підвищують безпеку експлуатації.

• Вся оптика сертифікована за євростандартом – жодних проблем під час реєстрації мотоцикла.

• Велика комбінована панель приладів: спідометр/одометр, тахометр, покажчик рівня палива , дальнє світло, повороти, нейтраль.

• Зручні напівм'які антифрикційні ручки керма (забезпечують надійний хват керма та комфорт при тривалих поїздках).

• Сучасні спортивні дзеркала у вигляді складного багатокутника – гарний огляд уперед та назад.

Протиугінний замок керма та кришка паливного бака із замком – захист від сторонніх осіб.

• Зручне напівжорстке дворівневе сидіння (дозволяє водієві добре відчувати положення мотоцикла).

• Сидіння пасажира повної довжини (зручно при тривалих поїздках).

Підковоподібна ручка для пасажира – зручно триматися.

Широка підніжка водія із рельєфною антифрикційною накладкою.

Відкидна підніжка пасажира.

• Двигун Zongshen об'ємом 149 см3, потужністю 8,6 кВт (11,7 л.с.) – забезпечує швидкий та динамічний рух у міському транспортному потоці або на дорозі.

Вертикальне розташування циліндра та надійне багатоточкове кріплення двигуна до рами знижують вібрацію, це підвищує комфорт та продовжує термін служби мотоцикла.

• Весь двигун, включаючи сорочку та головку блоку циліндрів – чорного кольору : покращується теплообмін, стильний зовнішній вигляд.

• Ефективний карбюратор KEIMA , виготовлений за японською технологією.

Додатковий змінний паливний фільтр – продовжує термін служби двигуна.

• Механічна 5-ступінчаста послідовна коробка передач.

Зручний важіль перемикання КПП із «п'ятою».

• Потужний глушник з великою об'ємною профільованою захисною накладкою – ефективний та привабливий, що значно знижує рівень шуму від двигуна.

Відкрита ланцюгова передача із захисним щитком зверху – можливий оперативний контроль стану ланцюга та провідної зірочки.

• Зручне регулювання натягу ланцюга.

• Сучасні великі легкосплавні диски чорного кольору із п'ятьма спицями забезпечують хороші характеристики розгону та гальмування.

• Шини передніх коліс 2.75-18, задніх 3.00-18, універсальний протектор асфальт/грунт - хороша динаміка на асфальті і хороша прохідність на ґрунтовій дорозі.

Дискове гідравлічне гальмо переднього колеса – забезпечує швидке та надійне гальмування, що важливо у щільному міському транспортному потоці.

Барабанне механічне гальмо заднього колеса – дуже надійне, має довгий термін служби.

Два пружинно-масляні задні амортизатори забезпечують високу плавність ходу та комфорт при русі на будь-яких дорогах.

• Пружини зі змінним кроком навивки забезпечують гарну амортизацію і на асфальті, і на ґрунті.

Довгий пластиковий задній бризковик із кріпленням для номерного знака – надійно захищає пасажира та водія від бризок бруду із заднього колеса.

• Широкий і довгий складний передній щиток із міцного пластику надійно захищає мотоцикл від бруду.

Захисна гумова гофра на штоках передньої вилки – захищає стійки вилки від бруду та покращує зовнішній вигляд.

Зручні центральні та бічні відкидні стійки – швидко та надійно фіксують мотоцикл під час стоянки .

Написати відгук

Увага: HTML не підтримується!
Captcha

Мітки: скутер, мопед