Відправимо завтра
Доставка Новою поштою
Доставка Новою поштою
На карту чи наложеним платежем
Основні параметри
Тип мотоцикла | дорожній, двомісний |
Максимальна швидкість, км/год | 95 |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Тип палива | бензин з октановим числом не нижче 92 |
Об'єм паливного бака, л | 12,0 |
Середня витрата палива, л/100 км. | 2,2 |
Напруга бортової електромережі, | 12 |
Генератор,(напруга, В) / (потужність, Вт) | 14 / 85 |
Акумуляторна батарея - тип, ємність, А * год | 6,5 |
Сигналізація | - |
Замок блокування керма | + |
Блокування замку запалювання | - |
Багажник | - |
Кофр для мотошолому | - |
Комплект ЗІП | + |
Колісна база, мм | 1260 |
Конструкційна маса, кг | 112 |
Габаритні розміри (ДхШхВ) , мм | 1950×750×1210 |
Двигун
Модель двигуна | ZS 161 FMJ |
Тип двигуна | одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів |
Робочий об'єм двигуна, см 3 | 149 |
Номінальна потужність, кВт (к.с.) | 8,6 (11,7) |
Максимальні обороти колінчастого валу двигуна, об/хв | 8500 |
Максимальний крутний момент, Нм | 10,0 (при 7500 об/ хв ) |
Тип стартера | електростартер, кікстартер |
Запалювання | електронне, CDI |
Система охолодження | повітряне охолодження |
Тип КПП | механічна 5-ступінчаста, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5) |
Зчеплення | механічне, багатодискове, в масляній ванні |
Паливний насос | - |
Паливний фільтр | змінний на паливопроводі |
Повітряний фільтр | поролоновий циліндричний |
Масляний фільтр | полімерна сітка |
Об'єм картердвигателя та КПП, л | 0,7 |
Тип олії | напівсинтетичне моторне масло класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів |
Шасі
Рама | дуплексна, трубчастий каркас |
Диски коліс | легкосплавні литі 5-спицеві |
Підвіска переднього колеса | телескопічна вилка |
Амортизатори передні | масляні |
Підвіска заднього колеса | маятникова з двома амортизаторами |
Амортизатори задні | пружинно-олійні |
Привід заднього колеса | відкрита ланцюгова передача |
Тип переднього гальма | дисковий гідравлічний |
Тип заднього гальма | барабанниймеханічний |
Гальмівна рідина | DOT 3, DOT 4 |
Розмір шин (передня/задня) | 2,75-18/3,00-18 |
Тип протектора | дорожній універсальний асфальт/грунт |
Тиск у шинах (передня/задня з водієм/задня з пасажиром), кгс/см 2 | 1,75/2,25/2,80 |
Опис мотоцикла SPARK SP150R-13
Мотоцикл SPARK SP150R-13 – легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичного компонування, придатний для експлуатації як у міських умовах, так і в сільській місцевості. За моделлю двигуна, ходової частини, кермового управління та ряду інших характеристик повністю аналогічний моделі SPARK SP150R-11 .
Основна відмінність SP150R-13 – агресивний «крутий швидкісний» дизайн бензобака, бічних накладок, підсідельного обтічника, заднього ліхтаря, переднього та заднього крил, накладки глушника.
Загалом дизайн SP150R-13 розрахований швидше на молодіжну аудиторію, які бажають справити враження. Тому замість заднього багажника встановлена стильна рукоятка підкова для пасажира. На паливному баку – стрілоподібні «аеродинамічні» бічні накладки. Сидіння дворівневе, явно спортивного типу. Під сидінням пасажира – «стрімкий» хвостовий обтічник із вбудованим світлодіодним заднім ліхтарем футуристичного зовнішнього вигляду. Стрілоподібної форми заднє крило – досить довге та непогано захищає від бруду. На глушнику - великих розмірів об'ємна декоративна накладка. Педаль перемикання передач – двоплеча, з «п'ятою» .
В іншому моделі SP150R-11 і SP150R-13 однакові :
Мотоцикли самі по собі невисокі, але за рахунок щодо широких та високих паливних баків маленькими не виглядають. Досить стійкі та маневрені. За характеристиками підійдуть і для молоді (у тому числі і для дівчат), і для людей похилого віку .
Оснащені двигуном ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має хорошу репутацію в українських покупців). Двигун одноциліндровий, чотиритактний, повітряне охолодження. Потужність 8,6 кВт (11,7 л.с.), об'єм 149 см 3 . Дозволяє розвивати непогану швидкість – до 95 км/год. Двигун кріпиться до рами у п'яти точках, що суттєво знижує вібрацію. Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлений за японською технологією. Додатковий паливний фільтр. Внизу картера – вікно для контролю наявності масла (не потрібно щоразу для перевірки викручувати пробку зі щупом) .
Коробка передач 5-швидкісна, не кругова, а "доросла мотоциклетна": перша швидкість включається натисканням важеля вперед, решта 4 - натисканням назад. Нейтральна передача – між 1-ою та 2-ою швидкостями. Зчеплення – класичне, з керуванням від важеля на кермі. Ланцюгова передача відкритого типу: завжди під контролем .
Колеса великі, 18-дюймові, як на потужніших 200-кубових та 250-кубових мотоциклах. Диски литі легкосплавні, із п'ятьма прямими спицями. Протектор покришок – універсальний, з помірно високими ґрунтозачепами, придатний і для асфальту, і для ґрунтування. Гальма в оптимальній комбінації: попереду - гідравлічний дисковий, ззаду - барабанний механічний, забезпечують і хорошу динаміку гальмування, і високу надійність.
Кермо середньої ширини, вигнуте; зручний і для маневрування в місті, і для утримання напряму на нерівній ґрунтовці. Рукоятки керма напівм'які, зручно лягають у руку. На стійках керма – гофра .
Фара оригінальної «корончастої» форми, вбудована в обтічник. Покажчики поворотів – на еластичних кріпленнях, з оранжевими лампочками розжарювання. Комбінована монокорпусна панель приладів з дизайну чітко вписується в обтічник фари, ніби складаючи з ним єдине ціле. Є спідометр, тахометр та покажчик рівня палива – стрілочні. Кришка паливного бака закривається на ключ. Підніжки пасажира – відкидні .
Особливості мотоцикла SPARK SP150R-13
• Класичне компонування, спортивний молодіжний дизайн , дуже привабливий зовнішній вигляд.
• Три варіанти кольору: чорний, червоний, синій.
• Стрілоподібні бічні обтічники паливного бака надають мотоциклу швидкого вигляду.
• Обтічник керма комбінований, двоколірний , в єдиному стилі з корпусом панелі приладів.
• Стильна, оригінальна фара з галогенною лампою, вбудована в обтічник керма.
• Фара з гладким склом та сегментованим відбивачем, дальнє/ближнє світло, підсвічування.
• Сучасний футуристичний світлодіодний задній ліхтар спортивного вигляду вбудований у заднє крило. Візуально продовжує обтічну форму заднього крила , добре помітний навіть яскравим днем.
• Освітлення номера на довгій виносці.
• Передні та задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях . (Травмобезпечні, не заважають та не відламуються при ударі).
• Бічні світловідбивачі на рульовій колонці та великий задній світловідбивач – підвищують безпеку експлуатації.
• Вся оптика сертифікована за євростандартом – жодних проблем під час реєстрації мотоцикла.
• Велика комбінована панель приладів: спідометр/одометр, тахометр, покажчик рівня палива , дальнє світло, повороти, нейтраль.
• Зручні напівм'які антифрикційні ручки керма (забезпечують надійний хват керма та комфорт при тривалих поїздках).
• Сучасні спортивні дзеркала у вигляді складного багатокутника – гарний огляд уперед та назад.
• Протиугінний замок керма та кришка паливного бака із замком – захист від сторонніх осіб.
• Зручне напівжорстке дворівневе сидіння (дозволяє водієві добре відчувати положення мотоцикла).
• Сидіння пасажира повної довжини (зручно при тривалих поїздках).
• Підковоподібна ручка для пасажира – зручно триматися.
• Широка підніжка водія із рельєфною антифрикційною накладкою.
• Відкидна підніжка пасажира.
• Двигун Zongshen об'ємом 149 см3, потужністю 8,6 кВт (11,7 л.с.) – забезпечує швидкий та динамічний рух у міському транспортному потоці або на дорозі.
• Вертикальне розташування циліндра та надійне багатоточкове кріплення двигуна до рами знижують вібрацію, це підвищує комфорт та продовжує термін служби мотоцикла.
• Весь двигун, включаючи сорочку та головку блоку циліндрів – чорного кольору : покращується теплообмін, стильний зовнішній вигляд.
• Ефективний карбюратор KEIMA , виготовлений за японською технологією.
• Додатковий змінний паливний фільтр – продовжує термін служби двигуна.
• Механічна 5-ступінчаста послідовна коробка передач.
• Зручний важіль перемикання КПП із «п'ятою».
• Потужний глушник з великою об'ємною профільованою захисною накладкою – ефективний та привабливий, що значно знижує рівень шуму від двигуна.
• Відкрита ланцюгова передача із захисним щитком зверху – можливий оперативний контроль стану ланцюга та провідної зірочки.
• Зручне регулювання натягу ланцюга.
• Сучасні великі легкосплавні диски чорного кольору із п'ятьма спицями забезпечують хороші характеристики розгону та гальмування.
• Шини передніх коліс 2.75-18, задніх 3.00-18, універсальний протектор асфальт/грунт - хороша динаміка на асфальті і хороша прохідність на ґрунтовій дорозі.
• Дискове гідравлічне гальмо переднього колеса – забезпечує швидке та надійне гальмування, що важливо у щільному міському транспортному потоці.
• Барабанне механічне гальмо заднього колеса – дуже надійне, має довгий термін служби.
• Два пружинно-масляні задні амортизатори забезпечують високу плавність ходу та комфорт при русі на будь-яких дорогах.
• Пружини зі змінним кроком навивки забезпечують гарну амортизацію і на асфальті, і на ґрунті.
• Довгий пластиковий задній бризковик із кріпленням для номерного знака – надійно захищає пасажира та водія від бризок бруду із заднього колеса.
• Широкий і довгий складний передній щиток із міцного пластику надійно захищає мотоцикл від бруду.
• Захисна гумова гофра на штоках передньої вилки – захищає стійки вилки від бруду та покращує зовнішній вигляд.
• Зручні центральні та бічні відкидні стійки – швидко та надійно фіксують мотоцикл під час стоянки .