Мотоцикл Spark SP200R-25B

Нет в наличии
Код товару: SP200R-25B
Артикул: 152814
31 891 грн.
Відправимо завтра

Відправимо завтра

Доставка Новою поштою

Оплата

Оплата

На карту чи наложеним платежем

Основні параметри
Тип мотоцикла Дорожній, двомісний
Максимальна швидкість, км/год 105
Вантажопідйомність, кг 150
Тип палива бензин з октановим числом не нижче 92
Об'єм паливного бака, л 10,0
Середня витрата палива, л/100 км. 2,8
Напруга бортової електромережі, 12
Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт) 14 / 85
Акумуляторна батарея - тип, ємність, Ач 9
Сигналізація -
Замок блокування керма +
Блокування замку запалювання -
Багажник +
Кофр для мотошолому -
Комплект ЗІП +
Колісна база, мм 1240
Конструкційна маса, кг 115
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм 1945 х 71 0х1 122

Двигун
Модель двигуна FT164FML з балансувальним валом
Тип двигуна

одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів

Робочий об'єм двигуна, см3 200
Номінальна потужність, кВт (к. с.) 9,75 (13,2)
Максимальні обороти колінчастого валу двигуна, об/хв 7500
Максимальний крутний момент, Нм 13. 0 (при 5500 об/хв)
Запалювання електронне, CDI
Система охолодження Повітряне охолодження
Тип стартера Електростартер, кікстартер
Тип КПП механічна 5 -ступінчаста, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5)
Зчеплення Механічне, багатодискове, в масляній ванні
Паливний насос -
Паливний фільтр полімерна сітка в горловині бака, металева сітка на паливному крані
Повітряний фільтр поролоновий циліндричний
Масляний фільтр полімерна сітка
Об'єм картера двигуна та КПП, л 1,0
Тип олії напівсинтетична моторна олія класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів

Шасі
Рама дуплексна, трубчастий каркас
Диски коліс легкосплавні литі 5-спицеві
Підвіска переднього колеса Телескопічна вилка
Амортизатори передні масляні
Підвіска заднього колеса маятникова з двома амортизаторами
Амортизатори задні пружинно-газомасляні
Привід заднього колеса

Відкрита ланцюгова передача

Тип переднього гальма дисковий гідравлічний
Тип заднього гальма Барабанний механічний
Гальмівна рідина DOT 3, DOT 4
Розмір шин (передня/задня) 2,75-18/3,00-18
Тип протектора дорожній універсальний асфальт/грунт
Тиск у шинах (передня/задня з водієм/задня з пасажиром), кгс/кв.см 1,75/2,25/2,80

SPARK SP200R-25B – мотоцикл із сучасним дизайном та технічними характеристиками. SP200R-25B можна експлуатувати як на асфальтному покритті, так і на ґрунтових дорогах. Стильний лаконічний дизайн бензобака, у поєднанні з піднятою і злегка скошеною вперед лінією пасажирського сидіння, надає мотоциклу явної схожості з його спортивними побратимами вищого класу.

Ця подібність посилюється обтічно вітровим щитком з фарою трапецеїдальної форми, профільованими бічними захисними накладками головки циліндра, «гоночним» щитком переднього колеса, подовженим заднім крилом.

Завершується спортивний образ великим заднім ліхтарем динамічної форми, вбудованим у обтічник сидіння.

200-кубовий одноциліндровий чотиритактний карбюраторний верхньоклапанник моделі 164FML, що чудово себе зарекомендував, розвиває потужність 13,2 к.с. (9,75 кВт) при 7500 об/хв.

Максимальний момент, що крутить, – 7,0 Нм при 5000 об/хв. Цього більш ніж достатньо, щоб без проблем переміщатися з повним завантаженням на крейсерській швидкості 85 км/год, а часом і швидше.

Електронне запалювання, CDI. Охолодження – повітряне, традиційне цього класу техніки. Паливо – неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Тип моторного масла – напівсинтетичне моторне класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів.

Трансмісія та ходова частина цілком традиційні для класичної схеми: ланцюговий привід з лівим розташуванням зірочок, задня підвіска – маятникова, на двох амортизаторах, передня підвіска – перевернутого типу.

Коробка передач п'ятишвидкісна, послідовна, нейтраль між першою та другою передачами. Номер увімкненої передачі висвічується на панелі приладів. Зчеплення механічне, багатодискове, у масляній ванні. Переднє гальмо дискове, гідравлічне, заднє – барабанне, механічне.

Нові регульовані газомасляні амортизатори для заднього колеса з крученою пружиною змінного кроку та ресивером забезпечують плавний хід та відмінну керованість при будь-якому завантаженні. П'ятиспицеві колеса – легкі та міцні одночасно – покращують і так непогану динаміку розгону.

Оскільки цей мотоцикл не призначений для далеких експедицій та спортивних рекордів, 8-літрового паливного бака цілком достатньо, щоб за середньої витрати 3 літри на 100 км проїхати 270 км: а навіщо возити із собою зайву вагу, якщо завжди можна заправитися на будь-якій автозаправці. Але про всяк випадок аварійний запас все-таки є: достатньо переключити паливний кран на потрібну позицію.

Технічне обслуговування мотоцикла відносно просте, не вимагає дорогих спеціальних інструментів та матеріалів, може бути виконане у мотомастерській або самостійно в гаражі. Тобто SPARK SP200R-25B – невибаглива і надійна «робоча конячка», але при цьому дуже зручна, жвава, маневрена і з відмінним дизайном.

Написати відгук

Увага: HTML не підтримується!
Captcha

Мітки: скутер, мопед