Відправимо завтра
Доставка Новою поштою
Доставка Новою поштою
На карту чи наложеним платежем
Тип мотоцикла | Дорожній, двомісний |
Максимальна швидкість, км/год | 105 |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Тип палива | бензин з октановим числом не нижче 92 |
Об'єм паливного бака, л | 10,0 |
Середня витрата палива, л/100 км. | 2,8 |
Напруга бортової електромережі, | 12 |
Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт) | 14 / 85 |
Акумуляторна батарея - тип, ємність, Ач | 9 |
Сигналізація | - |
Замок блокування керма | + |
Блокування замку запалювання | - |
Багажник | + |
Кофр для мотошолому | - |
Комплект ЗІП | + |
Колісна база, мм | 1240 |
Конструкційна маса, кг | 115 |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм | 1945 х 71 0х1 122 |
Модель двигуна | FT164FML з балансувальним валом |
Тип двигуна | одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів |
Робочий об'єм двигуна, см3 | 200 |
Номінальна потужність, кВт (к. с.) | 9,75 (13,2) |
Максимальні обороти колінчастого валу двигуна, об/хв | 7500 |
Максимальний крутний момент, Нм | 13. 0 (при 5500 об/хв) |
Запалювання | електронне, CDI |
Система охолодження | Повітряне охолодження |
Тип стартера | Електростартер, кікстартер |
Тип КПП | механічна 5 -ступінчаста, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5) |
Зчеплення | Механічне, багатодискове, в масляній ванні |
Паливний насос | - |
Паливний фільтр | полімерна сітка в горловині бака, металева сітка на паливному крані |
Повітряний фільтр | поролоновий циліндричний |
Масляний фільтр | полімерна сітка |
Об'єм картера двигуна та КПП, л | 1,0 |
Тип олії | напівсинтетична моторна олія класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів |
Рама | дуплексна, трубчастий каркас |
Диски коліс | легкосплавні литі 5-спицеві |
Підвіска переднього колеса | Телескопічна вилка |
Амортизатори передні | масляні |
Підвіска заднього колеса | маятникова з двома амортизаторами |
Амортизатори задні | пружинно-газомасляні |
Привід заднього колеса | Відкрита ланцюгова передача |
Тип переднього гальма | дисковий гідравлічний |
Тип заднього гальма | Барабанний механічний |
Гальмівна рідина | DOT 3, DOT 4 |
Розмір шин (передня/задня) | 2,75-18/3,00-18 |
Тип протектора | дорожній універсальний асфальт/грунт |
Тиск у шинах (передня/задня з водієм/задня з пасажиром), кгс/кв.см | 1,75/2,25/2,80 |
SPARK SP200R-25B – мотоцикл із сучасним дизайном та технічними характеристиками. SP200R-25B можна експлуатувати як на асфальтному покритті, так і на ґрунтових дорогах. Стильний лаконічний дизайн бензобака, у поєднанні з піднятою і злегка скошеною вперед лінією пасажирського сидіння, надає мотоциклу явної схожості з його спортивними побратимами вищого класу.
Ця подібність посилюється обтічно вітровим щитком з фарою трапецеїдальної форми, профільованими бічними захисними накладками головки циліндра, «гоночним» щитком переднього колеса, подовженим заднім крилом.
Завершується спортивний образ великим заднім ліхтарем динамічної форми, вбудованим у обтічник сидіння.
200-кубовий одноциліндровий чотиритактний карбюраторний верхньоклапанник моделі 164FML, що чудово себе зарекомендував, розвиває потужність 13,2 к.с. (9,75 кВт) при 7500 об/хв.
Максимальний момент, що крутить, – 7,0 Нм при 5000 об/хв. Цього більш ніж достатньо, щоб без проблем переміщатися з повним завантаженням на крейсерській швидкості 85 км/год, а часом і швидше.
Електронне запалювання, CDI. Охолодження – повітряне, традиційне цього класу техніки. Паливо – неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Тип моторного масла – напівсинтетичне моторне класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів.
Трансмісія та ходова частина цілком традиційні для класичної схеми: ланцюговий привід з лівим розташуванням зірочок, задня підвіска – маятникова, на двох амортизаторах, передня підвіска – перевернутого типу.
Коробка передач п'ятишвидкісна, послідовна, нейтраль між першою та другою передачами. Номер увімкненої передачі висвічується на панелі приладів. Зчеплення механічне, багатодискове, у масляній ванні. Переднє гальмо дискове, гідравлічне, заднє – барабанне, механічне.
Нові регульовані газомасляні амортизатори для заднього колеса з крученою пружиною змінного кроку та ресивером забезпечують плавний хід та відмінну керованість при будь-якому завантаженні. П'ятиспицеві колеса – легкі та міцні одночасно – покращують і так непогану динаміку розгону.
Оскільки цей мотоцикл не призначений для далеких експедицій та спортивних рекордів, 8-літрового паливного бака цілком достатньо, щоб за середньої витрати 3 літри на 100 км проїхати 270 км: а навіщо возити із собою зайву вагу, якщо завжди можна заправитися на будь-якій автозаправці. Але про всяк випадок аварійний запас все-таки є: достатньо переключити паливний кран на потрібну позицію.
Технічне обслуговування мотоцикла відносно просте, не вимагає дорогих спеціальних інструментів та матеріалів, може бути виконане у мотомастерській або самостійно в гаражі. Тобто SPARK SP200R-25B – невибаглива і надійна «робоча конячка», але при цьому дуже зручна, жвава, маневрена і з відмінним дизайном.