Відправимо завтра
Доставка Новою поштою
Доставка Новою поштою
На карту чи наложеним платежем
Основні параметри
Тип мотоцикла | позашляховий, двомісний |
Максимальна швидкість, км/год | 115 |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Тип палива | бензин з октановим числом не нижче 92 |
Об'єм паливного бака, л | 12,0 |
Середня витрата палива, л/100 км. | 2,9 |
Напруга бортової електромережі, | 12 |
Генератор,(напруга, В) / (потужність, Вт) | 14 / 85 |
Акумуляторна батарея - тип, ємність, А * год | 7 |
Сигналізація | - |
Замок блокування керма | + |
Блокування замку запалювання | - |
Багажник | - |
Кофр для мотошолому | - |
Комплект ЗІП | + |
Колісна база, мм | 1350 |
Конструкційна маса, кг | 129 |
Габаритні розміри (ДхШхВ) , мм | 2210х830х1230 |
Двигун
Модель двигуна | ZS167FMM |
Тип двигуна | одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів , з балансувальним валом |
Робочий об'єм двигуна, см 3 | 229 |
Номінальна потужність, кВт (к.с.) | 13,2 (18,0) |
Максимальні обороти колінчастого валу двигуна, об/хв | 7000 |
Максимальний крутний момент, Нм | 16,5 (при 5500 об/ хв ) |
Тип стартера | електростартер, кікстартер |
Запалювання | електронне, CDI |
Система охолодження | повітряне охолодження |
Тип КПП | механічна 5-ступінчаста, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5) |
Зчеплення | механічне, багатодискове, в масляній ванні |
Паливний насос | - |
Паливний фільтр | змінний на паливопроводі |
Повітряний фільтр | поролоновий плоский |
Масляний фільтр | полімерна сітка |
Об'єм картердвигателя та КПП, л | 1,1 |
Тип олії | напівсинтетичне моторне масло класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів |
Шасі
Рама | дуплексна, трубчастий каркас |
Диски коліс | сталеві штамповані на сталевих спицях |
Підвіска переднього колеса | телескопічна вилка |
Амортизатори передні | масляні |
Підвіска заднього колеса | маятникова з моноамортизатором |
Амортизатори задні | пружинно-олійний |
Привід заднього колеса | відкрита ланцюгова передача |
Тип переднього гальма | дисковий гідравлічний |
Тип заднього гальма | барабанниймеханічний |
Гальмівна рідина | DOT 3, DOT 4 |
Розмір шин (передня/задня) | 3.00-21/4.60-18 |
Тип протектора | позашляховий високопрофільний |
Тиск у шинах (передня/задня з водієм/задня з пасажиром), кгс/см 2 | 1,75/2,25/2,80 |
Мотоцикл SPARK SP250D-2
SPARK SP250D-2 найпотужніша і найшвидша модель серед мотоциклів SPARK подвійного призначення . Гострі "летючі" лінії об'ємних бічних накладок органічно поєднуються з високо піднятим переднім крилом, підсідальним обтічником "літакового" типу (в нього вбудований стильний задній ліхтар), і подовженим заднім крилом - створюється стрімкий вид мотоцикла - " чемпіона " .
Він має багато спільного з іншими мотоциклами SPARK серії D, тобто всі атрибути справжнього "скрізь": високий кліренс; жорстку об'ємну раму ; двигун з багатоточковим кріпленням та додатковим захистом картера; збільшений хід передньої вилки ; посилену задню маятникову підвіску з регульованим пружинно-масляним моноамортизатором; виведений під заднє крило глушник із захисними накладками на випускній трубі та на самому глушнику; закріплений на траверсі кермової колонки щиток переднього колеса; поперечну силову перемичку на кермі і, звичайно, увігнуте "кавалерійське" сидіння водія.
Але є й помітні відмінності: передня вилка посилена – має стійки більшого діаметра. На сталеві штамповані обода коліс із натяжними спицями встановлені покришки з особливим високопрофільним позашляховим протектором «сегментована ялинка», який нечасто можна побачити на мотоциклах. До речі, диск переднього гальма теж посилений , а на кермі встановлений захист для рук водія.
Нова електронна панель приладів включає цифрові спідометр, тахометр, одометр загального і добового пробігу, індикатор рівня палива , індикатор номера включеної передачі. Є навіть USB-роз'єм для заряджання гаджетів. Не забуті і пасажири: встановлені покращені бічні рукоятки та посилені кріплення пасажирських підніжок , які є одночасно захистом ніг пасажира від ланцюгової передачі .
Однак, незважаючи на спортивний характер, цей мотоцикл цілком придатний для руху з пасажиром дорогами та вулицями з асфальтовим покриттям. Надійний двигун корпорації Zongshen об'ємом 229 куб. і потужністю 18,0 к.с., з балансувальним валом, забезпечує чудові динамічні характеристики розгону та максимальну швидкість до 115 км/год . А дисковий передній та барабанний задній гальма ефективні і на крутому схилі, і у щільному міському потоці транспорту .
Крім яскравої фари повний комплект приладів світлової сигналізації : світлодіодні покажчики поворотів, великий комбінований задній ліхтар , підсвічування номерного знака, світловідбивачі-катафоти. Є й зручні дзеркала заднього виду . Тому міська експлуатація мотоцикла цілком комфортна та безпечна .
Класичне компонування. Яскраво виражений агресивний спортивний дизайн . Стрілоподібні бічні обтічники надають мотоциклу динамічного, швидкого, дуже привабливого зовнішнього вигляду.
Захисні накладки на глушнику та випускному колекторі підвищують безпеку водія та пасажира.
Зручне напівжорстке двомісне дворівневе сидіння. Зручні бічні ручки для пасажира.
Вантажопідйомність 150 кг. Невеликий відсік для ЗІП.
Стильний задній ліхтар "літакного" типу вбудований в підсідельний обтічник , включаючи сигнал гальма та габарит.
Окремий ліхтар освітлення номерного знака та великий задній катафот-світловідбивач розміщені на задньому крилі.
Диски коліс сталеві штамповані, на сталевих натяжних спицях. Передні шини розміром 3,00-21. Задні шини розміром 4,60-18. Позашляховий високопрофільний протектор "сегментована ялинка".
Дискове гідравлічне переднє гальмо з посиленим перфорованим диском . Заднє гальмо барабанного типу.
Фара з гладким склом та сегментованим відбивачем, галогенна лампа «дальнє/ближнє» світло, лампа підсвічування.
Передні та задні покажчики поворотів світлодіодні на гнучких кріпленнях. Вся оптика сертифікована за євростандартом.
Захист рук водія .
Гофр на передній виделці. Передній щиток надійно захищає мотоцикл від бруду.
Сучасні спортивні дзеркала списоподібної форми – гарний огляд вперед і назад. Зручні неслизькі ручки керма. Поперечна силова перемичка на кермі.
Роз'єм під USB кабель.
Багатопозиційний центральний замок запалювання з блокуванням кермової колонки . Кришка паливного бака із замком .
Електронна панель приладів включає: спідометр / одометр, облік добового пробігу , тахометр, індикатор рівня палива , дальнє світло, повороти, нейтраль, номер включеної передачі.
Двигун ZS167FMМ потужністю 13,2 кВт (18,0 л.с.) з балансувальним валом.
Вертикальне розташування циліндра та надійне багатоточкове кріплення двигуна до рами.
Додатковий захист двигуна від пошкоджень.
Контрольне вікно рівня масла у картері двигуна. Додатковий паливний фільтр на паливопроводі.
Масивний пружинно-масляний моноамортизатор із можливістю регулювання жорсткості пружини.
Щиток та уловлювач ланцюга на ланцюговій передачі. Пристрої регулювання ланцюга прибрані в пір'я вилки та захищені від забруднення.
Відкидна підніжка водія із профільованою гумовою накладкою, відкидна підніжка пасажира на посиленому кріпленні.
Відкидна бічна стійка . Заднє крило видовженої форми.
Особливості мотоцикла SPARK SP250D-2
• Класичне компонування. Динамічний стрімкий профіль .
• Яскраво виражений агресивний спортивний дизайн . Дуже привабливий зовнішній вигляд.
• Стрілоподібні бічні обтічники надають мотоциклу швидкого вигляду.
• Сучасні спортивні дзеркала списоподібної форми – гарний огляд вперед і назад.
• Багатопозиційний центральний замок запалювання з блокуванням кермової колонки .
• Поперечна силова перемичка на кермі.
• Захисні накладки на глушнику та випускному колекторі.
• Зручне напівжорстке двомісне дворівневе сидіння .
• Зручні бічні ручки для пасажира.
• Зручні неслизькі рукоятки керма .
• Відкидна підніжка водія із профільованою гумовою накладкою, відкидна підніжка пасажира з посиленим кріпленням.
• Відкидна бічна стійка .
• Кришка паливного бака із замком .
• Невеликий відсік для ЗІП .
• Роз'єм під USB кабель .
• Заднє крило видовженої форми.
• Електронна панель приладів включає: спідометр/одометр, облік добового пробігу, тахометр, індикатор рівня палива , дальнє світло, повороти, нейтраль, номер включеної передачі.
• Фара з гладким склом та сегментованим відбивачем, галогенна лампа «дальнє/ближнє» світло, лампа підсвічування.
• Стильний задній ліхтар "літакного" типу вбудований у підсідельний обтічник , включаючи сигнал гальма та габарит. Передні та задні покажчики поворотів, світлодіодні на гнучких кріпленнях .
• Окремий ліхтар освітлення номерного знака та великий задній катафот-світловідбивач розміщені на задньому крилі.
• Вся оптика сертифікована за євростандартом.
• Двигун ZS167FMМ потужністю 13,2 кВт (18,0 л.с.) з балансувальним валом.
• Вертикальне розташування циліндра та надійне багатоточкове кріплення двигуна до рами.
• Додатковий захист двигуна від пошкоджень.
• Контрольне вікно рівня масла у картері двигуна.
• Додатковий паливний фільтр на паливопроводі.
• Масивний пружинно-масляний моноамортизатор із можливістю регулювання жорсткості пружини.
• Диски коліс сталеві штамповані, на сталевих натяжних спицях .
• Дискове гідравлічне переднє гальмо з перфорованим диском.
• Заднє гальмо барабанного типу .
• Гофр на передній виделці.
• Щиток та уловлювач ланцюга на ланцюговій передачі.
• Пристрої регулювання ланцюга прибрані в пір'я вилки та захищені від забруднення.
• Передні шини розміром 3.00-21 .
• Задні шини розміром 4.60-18 .
• Позашляховий високопрофільний протектор "сегментована ялинка" .
• Передній щиток надійно захищає мотоцикл від бруду.