Відправимо завтра
Доставка Новою поштою
Доставка Новою поштою
На карту чи наложеним платежем
"Як запустити ручним стартером бензиновий мотоблок"
"Мотоблоки ТМ Кентавр з повітряним охолодженням. Новинка 2020 р."
Дуже стійкий та легкий Простий вибір Є блокування Безпечне нормально Вимикач двигуна Кермо регулюється Привідні ремені Паливний бак має Об'ємна захисна Наявність пневматичних Швидкий переклад Висока якість Змінна (1+2)+(2+1) Ножі шаблеподібної форми Відкидна (для зручності
в управлінні за рахунок
низький центр тяжкості.
напрями руху,
одна передача для
руху вперед
і одна - для руху
заднім ходом.
від випадкового натискання
важелів переднього
та заднього ходу.
розімкнене зчеплення
реалізовано натягом
ремінної передачі.
на кермі у зручному місці.
по висоті і можливо
складним для зручності
транспортування.
багатострумові, високого
якості, є датчик
контролю рівня олії
у картері двигуна.
у горловині фільтр-сітку
з міткою максимального рівня палива та фільтр
на виході.
грати на глушнику
від можливих опіків.
коліс (13×5.00-6) у комплекті,
міцна ручка-бампер
для перенесення.
коліс із транспортного
у тягове положення
за допомогою фіксаторів.
розпушування ґрунту
за рахунок високої швидкості
обертання грунтофрези
250 об/хв.
ширина захвату
ґрунтофрези 500/780 мм,
посилені гнізда
для кріплення ножів.
розташовані спірально,
це забезпечує
плавність роботи.
очищення ножів) задня
частина та змінна
ширина захисного кожуха.
ТИП ПАЛИВА | Бензин |
ПОТУЖНІСТЬ ДВИГУНА, Л.С. | 7,0 |
ОХОЛОДЖЕННЯ | ПОВІТРЯНЕ |
ТИП ПРИВОДУ, ЗЧЕПЛЕННЯ | РЕМІННИЙ ПРИВІД, НАТЯЖНИМ РОЛИКОМ |
СТАРТЕР | РУЧНИЙ |
ШИРИНА ЗАХОПЛЕННЯ ФРЕЗИ, ММ | 500,780 |
РОЗМІР КОЛІС | 13х5.00-6 |
ВАЛ ВІДБОРУ ПОТУЖНОСТІ | - |
Мотоблок МБ40-1С: універсальний помічник
Мотоблок МБ40-1С по праву займає одне з перших місць рейтингу популярності цієї техніки. Він чудово справляється з обробітком ґрунту на ділянках малого та середнього розміру з різними типами ґрунту. Втім, МБ40-1С подужає і більший майданчик - просто на це потрібно трохи більше часу.
МБ40-1С чудово культивує ґрунт у місцях, куди складно чи неможливо заїхати трактором. У тому числі між виноградниками, під кущами, на грядках, на квіткових клумбах, в теплицях, парниках і т.д.
З МБ40-1С працювати просто
Головна перевага цього мотоблоку – значно менше навантаження на руки працівника, порівняно з іншими моделями середнього рівня потужності. З ним легко і комфортно може працювати людина, яка не має хорошої фізичної підготовки.
Зниження навантаження відбувається за рахунок компонування, характерного для набагато потужніших професійних машин, а саме – роторна ґрунтофреза винесена назад і приводиться в дію через окремий редуктор. У свою чергу поступальний рух всього агрегату вперед або назад здійснюється за рахунок провідних коліс з шевронним протектором «ялинка».
Така конструкція мотоблоку дає масу переваг і робить роботу з ним незрівнянно легшим, зручнішим та ефективнішим.
7 практичних особливостей МБ40-1С
По суті, працівнику залишається лише задавати напрямок руху мотоблока по полю та стежити за процесом.
Потужність МБ40-1С
Потужність бензинового двигуна – 7 л. Цього цілком вистачає для культивації більшості типів ґрунтів, крім кам'янистих.
Навіть якщо в ґрунті присутні рослинні залишки або бур'яни, вони без проблем перемелюються роторною ґрунтофрезою, що обертається з високою швидкістю.
Головне – вчасно чистити фрези ножів. Для зручності очищення фрези задня частина захисного крила зроблена відкидною.
Сумісність із навісним обладнанням
Ще одна відчутна перевага мотоблоку МБ-40-1С перед звичайними культиваторами – можливість роботи з іншими інструментами. Знявши роторну фрезу, можна (через спеціальну перехідну зчіпку) встановити підгортник, плужок або плоскоріз.
До речі, якщо грунт пухкий, можна встановити металеві ґрунтозачепи замість пневматичних коліс – для кращого зчеплення.
Таким чином, зупинивши свій вибір на мотоблоці МБ-40-1С, ви купуєте надійного та універсального помічника в будь-якому господарстві.
ДВИГУН
МОДЕЛЬ ДВИГУНА | 170F |
ТИП ПАЛИВА | Бензин |
ПОТУЖНІСТЬ ДВИГУНА, Л.С. | 7,0 |
РОБОЧИЙ ОБСЯГ ДВИГУНА, СМ³ | 208 |
НОМІНАЛЬНІ ОБОРОТИ, ПРО/МІН | 3000 |
НОМІНАЛЬНА ВИТРАТА ПАЛИВА, Г/кВт∙ГОДИН | ≤374 |
ЄМНІСТЬ ПАЛИВНОГО БАКА, Л. | 3,6 |
СИСТЕМА ЗАПУСКУ ДВИГУНА | РУЧНИЙ СТАРТЕР |
ПОВІТРЯНИЙ ФІЛЬТР | Двоступеневий |
ТИП, ЄМНІСТЬ АКБ А∙ч | - |
ОБСЯГ КАРТЕРА ДВИГУНА, Л | 0,6 |
ТИП ОЛІЇ У КАРТЕРІ ДВИГУНА | ТМ "ДТЗ" TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
ДАТЧИК РІВНЯ ОЛІЇ | + |
СИСТЕМА ОХОЛОДЖЕННЯ ДВИГУНА | ПОВІТРЯНЕ ОХОЛОДЖЕННЯ |
ОБСЯГ СИСТЕМИ ОХОЛОДЖЕННЯ, Л | - |
ТИП ОХОДЖУВАЛЬНОЇ РІДИНИ | - |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА
ТИП ПРИВОДУ ТРАНСМІСІЇ | РЕМІННОЇ |
ТИП ЗЧЕПЛЕННЯ | НАТЯЖКИЙ РЕМНЯ |
ТИП ПРИВОДНИХ РЕМНІВ | 10РК600/5РК730 |
РУЧІВ ДЛЯ ПІДКЛЮЧЕННЯ АКТИВНОГО НАВІСУ | - |
ТИП КОРОБКИ ПЕРЕДАЧ | РЕМІННОГО ТИПУ |
КІЛЬКІСТЬ ПЕРЕДАЧ ВПЕРЕД/НАЗАД | 1/1 |
СПОСІБ ВКЛЮЧЕННЯ ЗАДНОГО ХОДУ | РУКОЯТКОЮ НА РУЛІ |
ПРИВІД ФРЕЗИ | ПРЯМИЙ ЧЕРВ'ЯЧНОГО ТИПУ |
ВАЛ ВІДБОРУ ПОТУЖНОСТІ | - |
ОБСЯГ ОЛІЇ У КАРТЕРІ ТРАНСМІСІЇ, Л | 0,5 |
ТИП ОЛІЇ У КАРТЕРІ ТРАНСМІСІЇ | ТМ "ДТЗ" ТАД-17 та API GL- |
ТРАНСПОРТНІ КОЛІСА | 13Х5.00-6 |
КОЛЕЯ КОЛІС, ММ | 405 |
НОМІНАЛЬНА ШВИДКІСТЬ РУХУ НА КОЛІСАХ ВПЕРЕД/НАЗАД, КМ/ГОДИН | 3,2/3,2 |
ТИП І РЕГУЛЯТОР КЕРУЛЯ | ПО ВИСОТІ |
РОБОЧІ ОРГАНИ
ТИП ПРИЦІПНОГО ПРИСТРОЮ | - |
СПОСІБ ВСТАНОВЛЕННЯ ГРУНТОФРЕЗИ | ОКРЕМО ВІД ТРАНСПОРТНИХ КОЛІС |
НОМІНАЛЬНА ЧАСТОТА ОБЕРТАННЯ ГРУНТОФРЕЗИ, ПРО/МІН | 250 |
КІЛЬКІСТЬ СЕКЦІЙ ҐРУНТОФРЕЗИ, ШТ | 6=(1+2)+(2+1) |
РОЗМІР / КІЛЬКІСТЬ / ТИП НОЖІВ ГРУНТОФРЕЗИ | 5,2 ММ Х 155 ММ/18 ШТ. |
ШИРИНА ЗАХОПЛЕННЯ ГРУНТОФРЕЗИ, ММ | 500, 780 |
ДІАМЕТР РОТОРУ ГРУНОФРЕЗИ, ММ | 300 |
ГЛУБИНА КУЛЬТИВАЦІЇ, ММ | ДО 200 |
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ
ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ | - |
ВИМІРЮВАЛЬНІ ПРИЛАДИ | - |
ІНШЕ ОБЛАДНАННЯ | - |
ЗІП | В КОМПЛЕКТІ |
МАССОГАБАРИТНІ ДАНІ
ГАБАРИТНІ РОЗМІРИ У ЗБОРІ (ДхШхВ), ММ | 1500х700х1100 |
СНАРЯДЖЕНА ВАГА, НА КОЛІСАХ/НА ФРЕЗАХ, КМ | 79,2 / 79,2 |