Мотоблок Кентавр МБ 40-1С

Нет в наличии
Код товару: 40-1С
Артикул: 79786
100 грн.
Відправимо завтра

Відправимо завтра

Доставка Новою поштою

Оплата

Оплата

На карту чи наложеним платежем

Дивитись презентацію

Відео огляд


"Як запустити ручним стартером бензиновий мотоблок"

"Мотоблоки ТМ Кентавр з повітряним охолодженням. Новинка 2020 р."

Головні переваги

Дуже стійкий та легкий
в управлінні за рахунок
низький центр тяжкості.

Простий вибір
напрями руху,
одна передача для
руху вперед
і одна - для руху
заднім ходом.

Є блокування
від випадкового натискання
важелів переднього
та заднього ходу.

Безпечне нормально
розімкнене зчеплення
реалізовано натягом
ремінної передачі.

Вимикач двигуна
на кермі у зручному місці.

Кермо регулюється
по висоті і можливо
складним для зручності
транспортування.

Привідні ремені
багатострумові, високого
якості, є датчик
контролю рівня олії
у картері двигуна.

Паливний бак має
у горловині фільтр-сітку
з міткою максимального рівня палива та фільтр
на виході.

Об'ємна захисна
грати на глушнику
від можливих опіків.

Наявність пневматичних
коліс (13×5.00-6) у комплекті,
міцна ручка-бампер
для перенесення.

Швидкий переклад
коліс із транспортного
у тягове положення
за допомогою фіксаторів.

Висока якість
розпушування ґрунту
за рахунок високої швидкості
обертання грунтофрези
250 об/хв.

Змінна (1+2)+(2+1)
ширина захвату
ґрунтофрези 500/780 мм,
посилені гнізда
для кріплення ножів.

Ножі шаблеподібної форми
розташовані спірально,
це забезпечує
плавність роботи.

Відкидна (для зручності
очищення ножів) задня
частина та змінна
ширина захисного кожуха.

коротка характеристика

ТИП ПАЛИВА Бензин
ПОТУЖНІСТЬ ДВИГУНА, Л.С. 7,0
ОХОЛОДЖЕННЯ ПОВІТРЯНЕ
ТИП ПРИВОДУ, ЗЧЕПЛЕННЯ РЕМІННИЙ ПРИВІД, НАТЯЖНИМ РОЛИКОМ
СТАРТЕР РУЧНИЙ
ШИРИНА ЗАХОПЛЕННЯ ФРЕЗИ, ММ 500,780
РОЗМІР КОЛІС 13х5.00-6
ВАЛ ВІДБОРУ ПОТУЖНОСТІ -

Опис

Мотоблок МБ40-1С: універсальний помічник

Мотоблок МБ40-1С по праву займає одне з перших місць рейтингу популярності цієї техніки. Він чудово справляється з обробітком ґрунту на ділянках малого та середнього розміру з різними типами ґрунту. Втім, МБ40-1С подужає і більший майданчик - просто на це потрібно трохи більше часу.
МБ40-1С чудово культивує ґрунт у місцях, куди складно чи неможливо заїхати трактором. У тому числі між виноградниками, під кущами, на грядках, на квіткових клумбах, в теплицях, парниках і т.д.

З МБ40-1С працювати просто

Головна перевага цього мотоблоку – значно менше навантаження на руки працівника, порівняно з іншими моделями середнього рівня потужності. З ним легко і комфортно може працювати людина, яка не має хорошої фізичної підготовки.
Зниження навантаження відбувається за рахунок компонування, характерного для набагато потужніших професійних машин, а саме – роторна ґрунтофреза винесена назад і приводиться в дію через окремий редуктор. У свою чергу поступальний рух всього агрегату вперед або назад здійснюється за рахунок провідних коліс з шевронним протектором «ялинка».
Така конструкція мотоблоку дає масу переваг і робить роботу з ним незрівнянно легшим, зручнішим та ефективнішим.

7 практичних особливостей МБ40-1С

Висока якість розпушування забезпечується за рахунок високої швидкості обертання роторної ґрунтофрези – 250 об/хв. Це майже вдвічі більше, ніж у моделей із ґрунтофрезами замість коліс при відносно повільному (близько 2 км/год) переміщенні мотоблоку по оброблюваній ділянці на провідних колесах. Таким чином, можна за один прохід розпушувати ґрунт на всю глибину захоплення ґрунтофрези.

Унікальний конструктив. Кожна половина роторної ґрунтофрези складається з окремих секцій-роторів. Їх можна легко і швидко зняти або поставити для регулювання ширини культивації. А щоб виступаючі частини захисного крила не пошкоджували рослини, саме крило теж зроблено розбірним.

Виняткова стійкість. У процесі роботи вся вага мотоблока оптимально розподіляється між провідними колесами та ґрунтофрезою. При цьому центр ваги агрегату розташований дуже низько. Це робить мотоблок надзвичайно стійким – працівникові не потрібно докладати стільки зусиль для підтримання рівноваги агрегату, як при культивації звичайними мотоблоками.

Легка керованість. Провідні колеса позбавляють працівника необхідності вручну штовхати або тягнути мотоблок по полю. Увімкнення переднього або заднього ходу здійснюється дуже просто – затисканням потрібного важеля на рукоятці керма.

Маневреність. Повернути і розгорнути мотоблок можна практично на одному місці, оскільки колія провідних коліс набагато вже ширина захвату фрези, і вони не створюють відчутного опору при розвороті.

Опора на провідні колеса значно зменшує вібрацію керма від обертання ґрунтофрези та ударно динамічне навантаження від зіткнення ножів фрези з камінчиками або твердими фрагментами ґрунту.

Ергономічність. Важелі переднього та заднього ходу, важіль ручного газу та вимикач двигуна зручно розташовані на кермі. Кермо, до речі, не тільки регулюється по висоті, але можна швидко скласти. Це зручно при транспортуванні в машині або зберіганні.

По суті, працівнику залишається лише задавати напрямок руху мотоблока по полю та стежити за процесом.

Потужність МБ40-1С

Потужність бензинового двигуна – 7 л. Цього цілком вистачає для культивації більшості типів ґрунтів, крім кам'янистих.
Навіть якщо в ґрунті присутні рослинні залишки або бур'яни, вони без проблем перемелюються роторною ґрунтофрезою, що обертається з високою швидкістю.
Головне – вчасно чистити фрези ножів. Для зручності очищення фрези задня частина захисного крила зроблена відкидною.

Сумісність із навісним обладнанням

Ще одна відчутна перевага мотоблоку МБ-40-1С перед звичайними культиваторами – можливість роботи з іншими інструментами. Знявши роторну фрезу, можна (через спеціальну перехідну зчіпку) встановити підгортник, плужок або плоскоріз.
До речі, якщо грунт пухкий, можна встановити металеві ґрунтозачепи замість пневматичних коліс – для кращого зчеплення.
Таким чином, зупинивши свій вибір на мотоблоці МБ-40-1С, ви купуєте надійного та універсального помічника в будь-якому господарстві.

Повна характеристика

ДВИГУН

МОДЕЛЬ ДВИГУНА 170F
ТИП ПАЛИВА Бензин
ПОТУЖНІСТЬ ДВИГУНА, Л.С. 7,0
РОБОЧИЙ ОБСЯГ ДВИГУНА, СМ³ 208
НОМІНАЛЬНІ ОБОРОТИ, ПРО/МІН 3000
НОМІНАЛЬНА ВИТРАТА ПАЛИВА, Г/кВт∙ГОДИН ≤374
ЄМНІСТЬ ПАЛИВНОГО БАКА, Л. 3,6
СИСТЕМА ЗАПУСКУ ДВИГУНА РУЧНИЙ СТАРТЕР
ПОВІТРЯНИЙ ФІЛЬТР Двоступеневий
ТИП, ЄМНІСТЬ АКБ А∙ч -
ОБСЯГ КАРТЕРА ДВИГУНА, Л 0,6
ТИП ОЛІЇ У КАРТЕРІ ДВИГУНА ТМ "ДТЗ" TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
ДАТЧИК РІВНЯ ОЛІЇ +
СИСТЕМА ОХОЛОДЖЕННЯ ДВИГУНА ПОВІТРЯНЕ ОХОЛОДЖЕННЯ
ОБСЯГ СИСТЕМИ ОХОЛОДЖЕННЯ, Л -
ТИП ОХОДЖУВАЛЬНОЇ РІДИНИ -

ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА

ТИП ПРИВОДУ ТРАНСМІСІЇ РЕМІННОЇ
ТИП ЗЧЕПЛЕННЯ НАТЯЖКИЙ РЕМНЯ
ТИП ПРИВОДНИХ РЕМНІВ 10РК600/5РК730
РУЧІВ ДЛЯ ПІДКЛЮЧЕННЯ АКТИВНОГО НАВІСУ -
ТИП КОРОБКИ ПЕРЕДАЧ РЕМІННОГО ТИПУ
КІЛЬКІСТЬ ПЕРЕДАЧ ВПЕРЕД/НАЗАД 1/1
СПОСІБ ВКЛЮЧЕННЯ ЗАДНОГО ХОДУ РУКОЯТКОЮ НА РУЛІ
ПРИВІД ФРЕЗИ ПРЯМИЙ ЧЕРВ'ЯЧНОГО ТИПУ
ВАЛ ВІДБОРУ ПОТУЖНОСТІ -
ОБСЯГ ОЛІЇ У КАРТЕРІ ТРАНСМІСІЇ, Л 0,5
ТИП ОЛІЇ У КАРТЕРІ ТРАНСМІСІЇ ТМ "ДТЗ" ТАД-17 та API GL-
ТРАНСПОРТНІ КОЛІСА 13Х5.00-6
КОЛЕЯ КОЛІС, ММ 405
НОМІНАЛЬНА ШВИДКІСТЬ РУХУ НА КОЛІСАХ ВПЕРЕД/НАЗАД, КМ/ГОДИН 3,2/3,2
ТИП І РЕГУЛЯТОР КЕРУЛЯ ПО ВИСОТІ

РОБОЧІ ОРГАНИ

ТИП ПРИЦІПНОГО ПРИСТРОЮ -
СПОСІБ ВСТАНОВЛЕННЯ ГРУНТОФРЕЗИ ОКРЕМО ВІД ТРАНСПОРТНИХ КОЛІС
НОМІНАЛЬНА ЧАСТОТА ОБЕРТАННЯ ГРУНТОФРЕЗИ, ПРО/МІН 250
КІЛЬКІСТЬ СЕКЦІЙ ҐРУНТОФРЕЗИ, ШТ 6=(1+2)+(2+1)
РОЗМІР / КІЛЬКІСТЬ / ТИП НОЖІВ ГРУНТОФРЕЗИ 5,2 ММ Х 155 ММ/18 ШТ.
ШИРИНА ЗАХОПЛЕННЯ ГРУНТОФРЕЗИ, ММ 500, 780
ДІАМЕТР РОТОРУ ГРУНОФРЕЗИ, ММ 300
ГЛУБИНА КУЛЬТИВАЦІЇ, ММ ДО 200

ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ

ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ -
ВИМІРЮВАЛЬНІ ПРИЛАДИ -
ІНШЕ ОБЛАДНАННЯ -
ЗІП В КОМПЛЕКТІ

МАССОГАБАРИТНІ ДАНІ

ГАБАРИТНІ РОЗМІРИ У ЗБОРІ (ДхШхВ), ММ 1500х700х1100
СНАРЯДЖЕНА ВАГА, НА КОЛІСАХ/НА ФРЕЗАХ, КМ 79,2 / 79,2

Написати відгук

Увага: HTML не підтримується!
Captcha