Відправимо завтра
Доставка Новою поштою
Доставка Новою поштою
На карту чи наложеним платежем
"Як запустити ручним стартером бензиновий мотоблок"
"Мотоблоки ТМ Кентавр з повітряним охолодженням. Новинка 2020 р."
Безпечне нормально Новий повітряний Зручний важіль Паливний бак має Об'ємний металевий кожух на глушнику Датчик контролю рівня Змінна (1+2)+(2+1) Універсальне Гумові м'які Вільний струмок Міцний металевий Чавунний редуктор, Є кронштейн для Швидка та зручна
розімкнене зчеплення
реалізовано натягом
ремінної передачі.
фільтр з виносним
повітрозабірником
на кермі.
"ручного газу" (манетка)
з регулювальним
баранчиком.
у горловині фільтр-сітку
з міткою максимального рівня палива, та фільтр
на виході.
захищає від можливих
опіків.
масла в картері двигуна
вимикач двигуна
на кермі у зручному місці.
ширина захвату фрези
570/810 мм.
причіпний пристрій
мотоблочного типу.
ковзаючі рукоятки
на ручках керма
і на важелях
перемикання кпп.
на провідному шківі
для підключення
активного навісного
обладнання.
кожух захисту ременів
з вільним доступом
до провідного шківа.
ланцюгова передача
від коробки передач
на вал фрези.
переднього навісного
обладнання.
регулювання керма
по висоті та куту
повороту.
ТИП ПАЛИВА | Бензин |
ПОТУЖНІСТЬ ДВИГУНА, Л.С. | 7,0 |
ОХОЛОДЖЕННЯ | ПОВІТРЯНЕ |
ТИП ПРИВОДУ, ЗЧЕПЛЕННЯ | РЕМІННИЙ ПРИВІД, НАТЯЖНИМ РОЛИКОМ |
СТАРТЕР | РУЧНИЙ |
ШИРИНА ЗАХОПЛЕННЯ ФРЕЗИ, ММ | 570, 810 |
РОЗМІР КОЛІС | 4.00-8 |
ВАЛ ВІДБОРУ ПОТУЖНОСТІ | - |
Мотоблок МБ 40-2 — один із найлегших і найпростіших в управлінні серед мотоблоків «Кентавр» середнього класу. Дуже компактний, маневрений та зручний. Оснащений потужним бензиновим двигуном (7 л. с.) і клинопасовим приводом, який одночасно служить силовою передачею, зчепленням, вузлом підключення активної навішування та елементом системи безпеки. Повітряний фільтр з виносним повітрозабірником на кермі значно подовжує двигун двигуна. Ширина захвату фрези змінюється: 570 та 810 мм. Існує кронштейн для переднього навісного обладнання. Регулювання керма по висоті та куту повороту, швидке та зручне.
Мотоблок з клинопасовим приводом має цілий ряд відчутних переваг перед аналогічними по потужності мотоблоками з прямим шестерним приводом. Насамперед ремінний привід служить одночасно силовою передачею, зчепленням та елементом системи безпеки. Якщо в процесі роботи ґрунтофрезу раптом заклинить каменем або палицею, ремінний привід амортизує удар і запобігає пошкодженню двигуна та редуктора. Крім того, мотоблок з ремінним приводом значно легше за вагою та дешевше за ціною, а також простіше та зручніше в управлінні.
МБ 40-24 має кронштейн для переднього навісного обладнання, наприклад косилки, яку можна легко підключити за допомогою вільного струмка на ведучому шківі. Регулювання керма по висоті та куту повороту швидке та зручне. Редуктор ґрунтофрези міцний чавунний, в комплекті є пневматичні колеса 4.00-8.
ДВИГУН
МОДЕЛЬ ДВИГУНА | 170F |
ТИП ПАЛИВА | Бензин |
ПОТУЖНІСТЬ ДВИГУНА, Л.С. | 7,0 |
РОБОЧИЙ ОБСЯГ ДВИГУНА, СМ³ | 208 |
НОМІНАЛЬНІ ОБОРОТИ, ПРО/МІН | 3000 |
НОМІНАЛЬНА ВИТРАТА ПАЛИВА, Г/кВт∙ГОДИН | ≤374 |
ЄМНІСТЬ ПАЛИВНОГО БАКА, Л. | 3,7 |
СИСТЕМА ЗАПУСКУ ДВИГУНА | РУЧНИЙ СТАРТЕР |
ПОВІТРЯНИЙ ФІЛЬТР | З ВИНОСНИМ ПОВІТРЯЗОБОРНИКОМ НА РУЛІ |
ТИП, ЄМНІСТЬ АКБ А∙ч | - |
ОБСЯГ КАРТЕРА ДВИГУНА, Л | 0,5 |
ТИП ОЛІЇ У КАРТЕРІ ДВИГУНА | ТМ "ДТЗ" TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
ДАТЧИК РІВНЯ ОЛІЇ | + |
СИСТЕМА ОХОЛОДЖЕННЯ ДВИГУНА | ПОВІТРЯНЕ ОХОЛОДЖЕННЯ |
ОБСЯГ СИСТЕМИ ОХОЛОДЖЕННЯ, Л | - |
ТИП ОХОДЖУВАЛЬНОЇ РІДИНИ | - |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА
ТИП ПРИВОДУ ТРАНСМІСІЇ | РЕМІННОЇ, 2 РЕМНІ |
ТИП ЗЧЕПЛЕННЯ | НАТЯЖКИЙ РЕМНЯ |
ТИП ПРИВОДНИХ РЕМНІВ | 17Х914Li(963)-01 |
РУЧІВ ДЛЯ ПІДКЛЮЧЕННЯ АКТИВНОГО НАВІСУ | В ПЕРЕДНІЙ ЧАСТИНІ |
ТИП КОРОБКИ ПЕРЕДАЧ | Шестерня |
КІЛЬКІСТЬ ПЕРЕДАЧ ВПЕРЕД/НАЗАД | 2/1 |
СПОСІБ ВКЛЮЧЕННЯ ЗАДНОГО ХОДУ | ВИБОРОМ ЗАДНІЙ ПЕРЕДАЧІ В ОСНОВНІЙ КПП |
ПРИВІД ФРЕЗИ | Ланцюговий привод |
ВАЛ ВІДБОРУ ПОТУЖНОСТІ | - |
ОБСЯГ ОЛІЇ У КАРТЕРІ ТРАНСМІСІЇ, Л | 2,0 |
ТИП ОЛІЇ У КАРТЕРІ ТРАНСМІСІЇ | ТМ "ДТЗ" ТАД-17 та API GL- |
ТРАНСПОРТНІ КОЛІСА | 4.00-8 |
КОЛЕЯ КОЛІС, ММ | 200, 265, 365 |
НОМІНАЛЬНА ШВИДКІСТЬ РУХУ НА КОЛІСАХ ВПЕРЕД/НАЗАД, КМ/ГОДИН | 6,3 8,3 / 5,46 |
ТИП І РЕГУЛЯТОР КЕРУЛЯ | ШВИДКА РЕГУЛЮВАННЯПО ВИСОТІ І НАПРЯМКУ |
РОБОЧІ ОРГАНИ
ТИП ПРИЦІПНОГО ПРИСТРОЮ | МОТОБЛОЧНОГО ТИПУ |
СПОСІБ ВСТАНОВЛЕННЯ ГРУНТОФРЕЗИ | ЗАМІСТЬ ТРАНСПОРТНИХ КОЛІС |
НОМІНАЛЬНА ЧАСТОТА ОБЕРТАННЯ ГРУНТОФРЕЗИ, ПРО/МІН | 81, 107 |
КІЛЬКІСТЬ СЕКЦІЙ ҐРУНТОФРЕЗИ, ШТ | 6=(1+2)+(2+1) |
РОЗМІР / КІЛЬКІСТЬ / ТИП НОЖІВ ГРУНТОФРЕЗИ | 5,5 ММ × 235 ММ/24 ШТ. |
ШИРИНАЗАХОПЛЕННЯ ГРУНТОФРЕЗИ, ММ | 570, 810 |
ДІАМЕТР РОТОРУ ГРУНОФРЕЗИ, ММ | 350 |
ГЛУБИНА КУЛЬТИВАЦІЇ, ММ | ДО 200 |
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ
ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ | - |
ВИМІРЮВАЛЬНІ ПРИЛАДИ | - |
ІНШЕ ОБЛАДНАННЯ | - |
ЗІП | В КОМПЛЕКТІ |
МАССОГАБАРИТНІ ДАНІ
ГАБАРИТНІ РОЗМІРИ У ЗБОРІ (ДхШхВ), НА КОЛІСАХ / НА ФРЕЗАХ, ММ | 1500×650×760 / 1500×810×720 |
СНАРЯДЖЕНА ВАГА, НА КОЛІСАХ/НА ФРЕЗАХ, КМ | 66 / 71 |