Мотоблок Кентавр МБ 1012ДЕ

Нет в наличии
Код товару: 1012ДЕ
Артикул: 76695
100 грн.
Відправимо завтра

Відправимо завтра

Доставка Новою поштою

Оплата

Оплата

На карту чи наложеним платежем

Дивитись презентацію

Відео огляд


"Як запустити ручним стартером дизельний мотоблок із водяним охолодженням"

"Мотоблоки ТМ Кентавр з водяним охолодженням. Новинка 2020 р."

Головні переваги

Надійний дизельний
двигун потужністю
12 л. с. оснащений
електростартер.

Кріплення рами двигуна
на 5 болтах.

Багатоступінчастий
повітряний фільтр
із прозорим циклоном.

Коробка перемикання
передач (3+1)×2 зі спрощеною
в експлуатації схемою
перемикання.

Три приводні ремені
на головну передачу.
Металевий захисний
кожух на веденому шківі.

Додатковий струмок
на приводному шківі
для підключення
робочих органів
навісного обладнання.

Дводискове нормально
замкнене зчеплення
системою фіксації
у включеному стані.

Передача крутного моменту
на колеса за допомогою
шестерні редуктора.

Можливість роз'єднати
муфту на кожне колесо
окремо для повороту.

Поперечний вал
відбору потужності
збоку коробки,
датчик тиску масла
"грибок".

Триточкове кріплення
кермо, металеве
поперечина збільшує
жорсткість керма, гумові
ковзаючі рукоятки.

Можливість встановлення
навісний грунтофрези
з прямим приводом
від редуктора.

Паливний бак має
герметичну кришку,
фільтр-сітку з міткою
максимального рівня
палива та фільтр на виході.

Паливний фільтр із краном,
паперовим елементом
та міцної металевої
колбою.

Універсальне посилене
причіпний пристрій
мотоблочного типу,
сталеві втулки
на причіпному пристрої.

Картер та кришки з чавунного
лиття, передній бампер
з ручкою для перенесення,
відкидна передня опора.

Пневматичні
транспортні колеса
6.00-12 «ялинка», колія
регулюється безступінчасто
у діапазоні 700-900 мм.

Суцільний (не зварний)
важіль зчеплення,
пружини на важелях керма,
металевий важіль
"Ручного газу".

Електрогенератор 12,
яскрава передня фара,
передні світловідбивачі.

Захисний кожух
на глушнику від можливих
опіків, висока знімна
кришка відсіку для ЗІП.

Повна характеристика

Параметр
МБ 1012ДЕ
Двигун
Модель двигуна
ДД195ВЕ
Тип палива
Дизель
Потужність двигуна, КВТ/л. с.
8,9/12,0
Робочий об'єм двигуна, см 3
631
Номінальні обороти, об/хв
2200
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год.
255
Місткість паливного бака, л
9,0
Система запуску двигуна
Ручний/Електричний стартер
Повітряний фільтр
Багатоступінчастий фільтр із прозорим циклоном
Тип, ємність АКБ А∙ч
45
Об'єм картера двигуна, л
2
Тип оливи в картері двигуна
ТМ "ДТЗ" TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Датчик рівня олії
-
Система охолодження двигуна
Повітряне охолодження Радіаторного типу
Об'єм системи охолодження, л
2,3
Тип охолоджувальної рідини
ВОДА (ДИСТИЛОВАНА)
Трансмісія, ходова частина
Тип приводу трансмісії
РЕМІННОЇ
Тип зчеплення
ДВОХДИСЬКЕ СУХОГО ТИПУ З ПОСТОЯННИМ ЗЧЕПЛЕННЯМ ФРИКЦІЙНОГО ТИПУ
Тип приводних ременів
-
Струмок для підключення активної навішування
+
Тип коробки
Шестерня
Кількість передач вперед/назад
6 / 2
Спосіб вмикання заднього ходу
ВАЖЕЛЬОМ
Привід фрези
ШЕСТЕРЕНЧАТО-ЛАНЦЕВИЙ
Вал відбору потужності
БІЧНИЙ, під шпонку Ø17,5
Об'єм масла в картері трансмісії, л
5,0
Тип олії в картері трансмісії
ТМ «ДТЗ» ТАД-17 та API CF-4/SG
Транспортні колеса
6.00-12
Колія коліс, мм
650-845
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год.
3,2-25,9/2,6-6,7
Тип та регулювання керма
-
Робочі органи
Тип причіпного пристрою
Мотоблочного типу
Спосіб встановлення ґрунтофрези
ОКРЕМО ЧЕРЕЗ ПЕРЕХІДНИЙ РЕДУКТОР
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв
400
Кількість секцій ґрунтофрези, шт.
12
кількість ножів грунтофрези, ШТ
22
Ширина захоплення ґрунтофрези, мм
1100
Діаметр ротора грунтофрези, мм
400
Глибина культивації, мм
190
Додаткове обладнання
Електроустаткування
ЕЛЕКТРОГЕНЕРАТОР, 12 В
Вимірювальні прилади
АМПЕРМЕТР
Інше обладнання
ПЕРЕДНЯ ФАРА, 55 ВТ
ЗІП
В комплекті
Масогабаритні дані
Габаритні розміри у зборі, мм
2250×1060×1000
Споряджена вага, кг
297

Опис дизельного мотоблока Кентавр МБ 1012ДЕ

Конструктивно моделі дизельних мотоблоків «Кентавр» з водяним охолодженням практично однакові, відмінність — у потужності встановлених на них двигунів (8, 10 та 12 к. с.) та способі їх запуску.

Моделі з індексом "Д" мають лише ручний запуск двигуна. Моделі з індексом «ДЕ» оснащені електростартером, що спрощує запуск, особливо при низькій температурі навколишнього середовища. Окрім електростартера в комплект електроустаткування входить акумуляторна батарея, замок запалювання, амперметр та вимикач маси. Розміщується електрообладнання у міцному металевому боксі, встановленому на кермі мотоблоку.

Мотоблоки з ручним запуском можна самостійно дообладнати та встановити на них електростартер. Однак така операція вимагає не тільки додаткових фінансових вкладень на придбання комплектуючих елементів, зокрема на заміну маховика, а й достатню технічну кваліфікацію установника, оскільки необхідне часткове розбирання мотоблоку.

Особливості моделі Кентавр МБ 1012ДЕ

ДВИГУН

  • Збільшений моторесурс - за рахунок застосування якісних матеріалів та використання сучасних технологій виготовлення деталей.
  • 5-ступінчастий повітряний фільтр: напівпрозорий циклон, масляна ванна, два сітчасті та один паперовий фільтруючі елементи - значно подовжує термін служби поршневої групи.
  • Металевий корпус паливного фільтра – міцний, не ламається і не тріскається.
  • Датчик тиску масла «грибок» - дозволяє здійснювати візуальний контроль роботи системи мастила та уникнути поломки двигуна за відсутності тиску масла.
  • Потужний електростартер (у моделей з електростартером) - дозволяє легко запустити двигун у будь-яку пору року, а також забезпечує заряджання акумуляторної батареї.
  • Потужний генератор 150 Вт, вдвічі потужніший, ніж у мотоблоків інших марок - забезпечує яскраве світло фари та можливість експлуатації у темний час доби.
  • Висока горловина паливного бака – зручно заправляти.
  • Захист від опіку на глушнику - покращує безпеку експлуатації та обслуговування мотоблоку.
  • Кришка радіатора з клапаном - дозволяє попередньо скинути тиск у радіаторі та уникнути опіку гарячою парою.

ТРАНМІСІСІЯ

  • Три ремені передач і (у аналогів - по два ремені) - виключена пробуксовка, зниження навантаження на ремені значно подовжує термін служби ременной передачі.
  • Додатковий струмок для підключення передньої навішування (шків на 4 струмки) - можливість швидкого підключення активного переднього навішування або використання мотоблока як привод для стаціонарного обладнання.
  • Довга вісь, розширена регульована колія 845 мм - збільшує стійкість мотоблоку при роботі на схилах та при транспортних роботах, дозволяє виставляти колію під різні сільськогосподарські культури.
  • Перемикання передач на 6 положень важеля (не треба вдавлювати) - легке та зручне перемикання передач.
  • Дводискове зчеплення – виключає пробуксування, має збільшений термін служби.

РАМА

  • Рама посилена з ребрами жорсткості, важчою на 2 кг – має підвищену міцність, знижує вібрацію, забезпечує стабільність роботи ремінної передачі.
  • Картер і кришки з чавунного лиття - значно міцніший і важчий за алюмінієві.
  • Кріплення керма на 3 болти - надійніше і міцніше, ніж на два болти, як у аналогічних мотоблоків інших марок.
  • Кріплення двигуна на 5 болтів - значно надійніше, ніж кріплення на 2 шпильки, відчутно знижує вібрацію та полегшує регулювання положення двигуна на рамі.
  • Висока знімна кришка відсіку для ЗІП значно збільшує корисний об'єм відсіку, зручно відкривається.
  • Передня підніжка жорстка, з лозини 16 мм - забезпечує стійкість мотоблока при зупинці, не деформується і не занурюється глибоко в м'який ґрунт.
  • Посилений причіпний пристрій - дозволяє встановлювати ширший спектр навісного та причіпного обладнання, що має довгий термін служби.
  • Сталеві втулки на причіпному пристрої значно знижують знос і збільшують термін служби причіпного пристрою.

ЕРГОНОМІКА

  • Якісне рівне забарвлення - надійний захист від корозії та привабливий зовнішній вигляд.
  • Надійні зварні шви - забезпечують міцність та цілісність усієї конструкції.
  • Вольтамперметр (у моделей з електростартером) - дозволяє оперативно контролювати зарядку акумулятора та роботу електрообладнання.
  • Пружини на важелях керма - виключають вібрацію та розбовтування з'єднань під час роботи.
  • Цілісний (не зварений) важіль зчеплення - не ламається і не деформується при активному використанні, як зварний важіль.

Написати відгук

Увага: HTML не підтримується!
Captcha