Двигун дизельний Vitals DE 10.0k

АКЦІЯ
В наявності
Артикул: 165159
17 067 грн. -11 %
Ваша знижка: 1 889 грн.

15 178 грн.
Відправимо завтра

Відправимо завтра

Доставка Новою поштою

Оплата

Оплата

На карту чи наложеним платежем

Характеристики

Тип двигуна4-тактний одноциліндровий
Потужність двигуна, к. с.10,0
Робочий об'єм двигуна, куб. см418
Діаметр циліндра / хід поршня, мм86 / 72
Система охолодженняповітряна примусова
Система запускуручний стартер
Витрата палива, гр/кВт*год275
Ємність паливного бака, л5,5
Об'єм масла в картері двигуна, л1,65
Тип хвостовика валашпонкове з'єднання
Діаметр хвостовика вала, мм25,4
Довжина хвостовика вала, мм72,2
Довжина / ширина виїмки під шпонку, мм61,9 / 6,3
Повітряний фільтр з масляною ванною+
Габарити упаковки, мм495х470х540
Вага нетто/брутто, кг45,0 / 47,0

Опис двигуна дизельного Vitals DE 10.0k

Дизельні двигуни внутрішнього згоряння Vitals DE 10.0k є універсальними одноциліндровими чотиритактними двигунами з повітряним охолодженням загального призначення.

Двигуни Vitals DE 10.0k потужністю 10 к.с., робочим об'ємом 418 куб. см і шліцевою сполучною частиною валу застосовуються як автономні силові агрегати для широкого спектру техніки, обладнання, верстатів і транспортних механізмів. Дані двигуни використовуються там, де необхідна висока потужність, надійність та невибагливість в експлуатації, у складі: міні-електростанцій; у сільськогосподарській техніці - мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах та ін; у будівельному устаткуванні - у віброплитах, вібротрамбовках, бетонозмішувачах, компресорах, насосах та помпах. Також двигуни DE 10.0k можна використовувати в транспортних засобах, у тому числі для водного транспорту - човнів, катерів та невеликих яхт.

Для запуску дизельних двигунів DE 10.0k використовуються ручний стартер. Двигуни обладнані декомпресійним клапаном, що значно полегшує запуск будь-якої пори року. 0k передбачений аварійний вимикач для зупинки двигуна у разі небезпеки. Для полегшення доступу з різних боків картера передбачені дві горловини для заливки мастила із пробками-щупами.

Витрата палива, гр/кВт*год 275
Габарити упаковки, мм 495х470х540
Діаметр хвостовика валу, мм 25,4
Діаметр циліндра/хід поршня, мм 86 / 72
Довжина хвостовика валу, мм 72,2
Довжина/ширина виїмки під шпонку, мм 61,9 / 6,3
Місткість паливного бака, л 5,5
Маса нетто/брутто, кг 45,0 / 47,0
Об'єм масла в картері двигуна, л 1,65
Повітряний фільтр з масляною ванною +
Потужність двигуна, л.с. 10,0
Робочий об'єм двигуна, куб. см 418
Система запуску ручний стартер
Система охолодження повітряна примусова
Тип двигуна 4-тактний одноциліндровий
Тип хвостовика валу шпонкове з'єднання

Написати відгук

Увага: HTML не підтримується!
Captcha