Двигун дизельний Vitals DE 10.0se

В наявності
Артикул: 164649
20 720 грн. Товар заканчивается!
Відправимо завтра

Відправимо завтра

Доставка Новою поштою

Оплата

Оплата

На карту чи наложеним платежем

Характеристики

Тип двигуна4-тактний одноциліндровий
Потужність двигуна, к. с.10,0
Робочий об'єм двигуна, куб. см418
Діаметр циліндра / хід поршня, мм86 / 72
Система охолодженняповітряна примусова
Система запускуручний / електричний стартер
Витрата палива, гр/кВт*год275
Ємність паливного бака, л5,5
Об'єм масла в картері двигуна, л1,65
Тип хвостовика валашліцеве з'єднання
Діаметр хвостовика вала, мм25,0
Довжина хвостовика вала, мм33,0
Кількість шліців, шт.6
Довжина / ширина шліца, мм22/5
Повітряний фільтр з масляною ванною+
Габарити упаковки, мм495х470х540
Вага нетто/брутто, кг50,0 / 52,0

Опис двигуна дизельного Vitals DE 10.0se

Дизельні двигуни внутрішнього згоряння Vitals DE 10.0se є універсальними одноциліндровими чотиритактними двигунами з повітряним охолодженням загального призначення.

Двигуни Vitals DE 10.0se потужністю 10 к.с., робочим об'ємом 418 куб. см і шліцевою сполучною частиною валу застосовуються як автономні силові агрегати для широкого спектру техніки, обладнання, верстатів і транспортних механізмів. Дані двигуни використовуються там, де необхідна висока потужність, надійність та невибагливість в експлуатації, у складі: міні-електростанцій; у сільськогосподарській техніці - мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах та ін; у будівельному устаткуванні - у віброплитах, вібротрамбовках, бетонозмішувачах, компресорах, насосах та помпах. Також двигуни DE 10.0se можна використовувати в транспортних засобах, у тому числі для водного транспорту - човнів, катерів та невеликих яхт.

Для запуску дизельних двигунів DE 10.0se використовуються ручний та електричний стартери. Двигуни обладнані декомпресійним клапаном, що значно полегшує запуск будь-якої пори року. 0se передбачений аварійний вимикач для зупинки двигуна у разі небезпеки. Для полегшення доступу з різних боків картера передбачені дві горловини для заливки мастила із пробками-щупами.

Витрата палива, гр/кВт*год 275
Габарити упаковки, мм 495х470х540
Діаметр хвостовика валу, мм 25,0
Діаметр циліндра/хід поршня, мм 86 / 72
Довжина хвостовика валу, мм 33,0
Довжина/ширина шліцю, мм 22/5
Кількість шліців, прим. 6
Місткість паливного бака, л 5,5
Маса нетто/брутто, кг 50,0/52,0
Об'єм масла в картері двигуна, л 1,65
Повітряний фільтр з масляною ванною +
Потужність двигуна, л.с. 10,0
Робочий об'єм двигуна, куб. см 418
Система запуску ручний/електричний стартер
Система охолодження повітряна примусова
Тип двигуна 4-тактний одноциліндровий
Тип хвостовика валу шліцеве з'єднання

Написати відгук

Увага: HTML не підтримується!
Captcha