Двигун дизельний Vitals DM 10.0kne

В наявності
Артикул: 165160
23 240 грн. Товар заканчивается!
Відправимо завтра

Відправимо завтра

Доставка Новою поштою

Оплата

Оплата

На карту чи наложеним платежем

Характеристики

Тип двигуна4-тактний одноциліндровий
Потужність двигуна, к. с.10,0
Робочий об'єм двигуна, куб. см456
Діаметр циліндра / хід поршня, мм88 / 75
Система охолодженняповітряна примусова
Система запускуручний / електричний стартер
Витрата палива, гр/кВт*год275
Ємність паливного бака, л5,5
Об'єм масла в картері двигуна, л1,65
Тип хвостовика валашпонкове з'єднання
Діаметр хвостовика вала, мм25,4
Довжина хвостовика вала, мм72,2
Довжина / ширина виїмки під шпонку, мм61,9 / 6,3
Знімний блок циліндра+
Повітряний фільтр з масляною ванною+
Габарити упаковки, мм600х480х540
Вага нетто/брутто, кг50,0 / 52,0

Опис двигуна дизельного Vitals DM 10.0kne

Дизельні двигуни внутрішнього згоряння Vitals DM 10.0kne є універсальними одноциліндровими чотиритактними двигунами з повітряним охолодженням загального призначення.

Двигуни Vitals DM 10.0kne потужністю 10 к.с., робочим об'ємом 456 куб. см і шпонковою сполучною частиною валу застосовуються як автономні силові агрегати для широкого спектру техніки, обладнання, верстатів і транспортних механізмів. Дані двигуни використовуються там, де необхідна висока потужність, надійність та невибагливість в експлуатації, у складі: міні-електростанцій; у сільськогосподарській техніці - мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах та ін; у будівельному обладнанні - у віброплитах, вібротрамбовках, бетонозмішувачах, компресорах, насосах та помпах. Також двигуни DM 10.0kne можна використовувати в транспортних засобах, у тому числі для водного транспорту - човнів, катерів та невеликих яхт.

Конструктивною особливістю дизельних двигунів DM 10.0kne є змінний циліндр, який, у разі потреби, може бути замінений окремо від блоку циліндра, що значно полегшує та здешевлює ремонт.

Для запуску дизельних двигунів DM 10.0kne використовується ручний та електричний стартер. Двигуни обладнані декомпресійним клапаном, що значно полегшує запуск будь-якої пори року. 0kne передбачено аварійний вимикач для зупинки двигуна у разі небезпеки. Для полегшення доступу з різних боків картера передбачені дві горловини для заливки мастила із пробками-щупами.

Витрата палива, гр/кВт*год 275
Габарити упаковки, мм 600х480х540
Діаметр хвостовика валу, мм 25,4
Діаметр циліндра/хід поршня, мм 88 / 75
Довжина хвостовика валу, мм 72,2
Довжина/ширина виїмки під шпонку, мм 61,9 / 6,3
Знімний блок циліндра +
Місткість паливного бака, л 5,5
Маса нетто/брутто, кг 50,0/52,0
Об'єм масла в картері двигуна, л 1,65
Повітряний фільтр з масляною ванною +
Потужність двигуна, л.с. 10,0
Робочий об'єм двигуна, куб. см 456
Система запуску ручний/електричний стартер
Система охолодження повітряна примусова
Тип двигуна 4-тактний одноциліндровий
Тип хвостовика валу шпонкове з'єднання

Написати відгук

Увага: HTML не підтримується!
Captcha