Відправимо завтра
Доставка Новою поштою
Доставка Новою поштою
На карту чи наложеним платежем
Тип двигуна | 4-тактний одноциліндровий |
Потужність двигуна, к. с. | 10,0 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см | 456 |
Діаметр циліндра / хід поршня, мм | 88 / 75 |
Система охолодження | повітряна примусова |
Система запуску | ручний / електричний стартер |
Витрата палива, гр/кВт*год | 275 |
Ємність паливного бака, л | 5,5 |
Об'єм масла в картері двигуна, л | 1,65 |
Тип хвостовика вала | шліцеве з'єднання |
Діаметр хвостовика вала, мм | 25,0 |
Довжина хвостовика вала, мм | 33,0 |
Кількість шліців, шт. | 6 |
Довжина / ширина шліца, мм | 22/5 |
Знімний блок циліндра | + |
Повітряний фільтр з масляною ванною | + |
Габарити упаковки, мм | 600х480х540 |
Вага нетто/брутто, кг | 50,0 / 52,0 |
Дизельні двигуни внутрішнього згоряння Vitals DM 10.0sne є універсальними одноциліндровими чотиритактними двигунами з повітряним охолодженням загального призначення.
Двигуни Vitals DM 10.0sne потужністю 10 к.с., робочим об'ємом 456 куб. см і шпонковою сполучною частиною валу застосовуються як автономні силові агрегати для широкого спектру техніки, обладнання, верстатів і транспортних механізмів. Дані двигуни використовуються там, де необхідна висока потужність, надійність та невибагливість в експлуатації, у складі: міні-електростанцій; у сільськогосподарській техніці - мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах та ін; у будівельному обладнанні - у віброплитах, вібротрамбовках, бетонозмішувачах, компресорах, насосах та помпах. Також двигуни DM 10.0sne можна використовувати в транспортних засобах, у тому числі для водного транспорту - човнів, катерів та невеликих яхт.
Конструктивною особливістю дизельних двигунів DM 10.0sne є змінний циліндр, який, у разі потреби, може бути замінений окремо від блоку циліндра, що значно полегшує та здешевлює ремонт.
Для запуску дизельних двигунів DM 10.0sne використовується ручний та електричний стартер. Двигуни обладнані декомпресійним клапаном, що значно полегшує запуск будь-якої пори року. 0sne передбачено аварійний вимикач для зупинки двигуна у разі небезпеки. Для полегшення доступу з різних боків картера передбачені дві горловини для заливки мастила із пробками-щупами.