Двигун дизельний Vitals DE 6.0se

В наявності
Артикул: 165158
18 400 грн. Товар заканчивается!
Відправимо завтра

Відправимо завтра

Доставка Новою поштою

Оплата

Оплата

На карту чи наложеним платежем

Характеристики

Тип двигуна 4-тактний одноциліндровий
Потужність двигуна, л.с. 6,0
Робочий об'єм двигуна, куб. см 296
Діаметр циліндра/хід поршня, мм 78 / 62
Система охолодження повітряна примусова
Система запуску ручний/електричний стартер
Витрата палива, гр/кВт*год 276
Місткість паливного бака, л 3,5
Об'єм масла в картері двигуна, л 1,1
Тип хвостовика валу шліцеве з'єднання
Діаметр хвостовика валу, мм 25,0
Довжина хвостовика валу, мм 30,0
Кількість шліців, прим. 6
Довжина/ширина шліцю, мм 22/5
Повітряний фільтр з масляною ванною +
Габарити упаковки, мм 480х460х505
Маса нетто/брутто, кг 37,0 / 39,0

Опис двигуна дизельного Vitals DE 6.0se

Дизельні двигуни внутрішнього згоряння Vitals DE 6.0se є універсальними одноциліндровими чотиритактними двигунами з повітряним охолодженням загального призначення.

Двигуни Vitals DE 6.0se потужністю 6 к.с., робочим об'ємом 296 куб. см і шліцевою сполучною частиною валу застосовуються як автономні силові агрегати для широкого спектру техніки, обладнання, верстатів і транспортних механізмів. Дані двигуни використовуються там, де необхідна висока потужність, надійність та невибагливість в експлуатації, у складі: міні-електростанцій; у сільськогосподарській техніці - мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах та ін; у будівельному устаткуванні - у віброплитах, вібротрамбовках, бетономішалках, компресорах, насосах та помпах. Також двигуни DE 6.0se можна використовувати в транспортних засобах, у тому числі для водного транспорту - човнів, катерів і невеликих яхт.

Для запуску дизельних двигунів DE 6.0se використовуються ручний та електричний стартери. Двигуни обладнані декомпресійним клапаном, що значно полегшує запуск будь-якої пори року. Щоб уникнути травм у процесі роботи, у двигунах DE 6.0se передбачений аварійний вимикач для зупинки двигуна у разі небезпеки. Для полегшення доступу з різних боків картера передбачено дві горловини для заливки олії з пробками-щупами.

Написати відгук

Увага: HTML не підтримується!
Captcha