Відправимо завтра
Доставка Новою поштою
Доставка Новою поштою
На карту чи наложеним платежем
Тип двигуна | 4-тактний одноциліндровий |
Потужність двигуна, л.с. | 6,0 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см | 296 |
Діаметр циліндра/хід поршня, мм | 78 / 62 |
Система охолодження | повітряна примусова |
Система запуску | ручний/електричний стартер |
Витрата палива, гр/кВт*год | 276 |
Місткість паливного бака, л | 3,5 |
Об'єм масла в картері двигуна, л | 1,1 |
Тип хвостовика валу | шліцеве з'єднання |
Діаметр хвостовика валу, мм | 25,0 |
Довжина хвостовика валу, мм | 30,0 |
Кількість шліців, прим. | 6 |
Довжина/ширина шліцю, мм | 22/5 |
Повітряний фільтр з масляною ванною | + |
Габарити упаковки, мм | 480х460х505 |
Маса нетто/брутто, кг | 37,0 / 39,0 |
Дизельні двигуни внутрішнього згоряння Vitals DE 6.0se є універсальними одноциліндровими чотиритактними двигунами з повітряним охолодженням загального призначення.
Двигуни Vitals DE 6.0se потужністю 6 к.с., робочим об'ємом 296 куб. см і шліцевою сполучною частиною валу застосовуються як автономні силові агрегати для широкого спектру техніки, обладнання, верстатів і транспортних механізмів. Дані двигуни використовуються там, де необхідна висока потужність, надійність та невибагливість в експлуатації, у складі: міні-електростанцій; у сільськогосподарській техніці - мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах та ін; у будівельному устаткуванні - у віброплитах, вібротрамбовках, бетономішалках, компресорах, насосах та помпах. Також двигуни DE 6.0se можна використовувати в транспортних засобах, у тому числі для водного транспорту - човнів, катерів і невеликих яхт.
Для запуску дизельних двигунів DE 6.0se використовуються ручний та електричний стартери. Двигуни обладнані декомпресійним клапаном, що значно полегшує запуск будь-якої пори року. Щоб уникнути травм у процесі роботи, у двигунах DE 6.0se передбачений аварійний вимикач для зупинки двигуна у разі небезпеки. Для полегшення доступу з різних боків картера передбачено дві горловини для заливки олії з пробками-щупами.