Відправимо завтра
Доставка Новою поштою
Доставка Новою поштою
На карту чи наложеним платежем
Тип двигуна | 4-тактний одноциліндровий |
Потужність двигуна, к. с. | 14 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см | 499 |
Діаметр циліндра / хід поршня, мм | 92 / 75 |
Система охолодження | повітряна примусова |
Система запуску | ручний та електричний стартер |
Витрата палива, гр/кВт*год | 275 |
Ємність паливного бака, л | 5,5 |
Об'єм масла в картері двигуна, л | 1,65 |
Тип хвостовика вала | шпонкове з'єднання |
Діаметр хвостовика вала, мм | 25,4 |
Довжина хвостовика вала, мм | 72,2 |
Довжина / ширина виїмки під шпонку, мм | 61,9 / 6,3 |
Повітряний фільтр з масляною ванною | + |
Габарити упаковки, мм | 600х480х540 |
Вага нетто/брутто, кг | 52,0 / 55,0 |
Дизельні двигуни внутрішнього згоряння Vitals DM 14.0kne є універсальними одноциліндровими чотиритактними двигунами з повітряним охолодженням загального призначення.
Двигуни Vitals DM 14.0kne потужністю 14 к. с., робочим об’ємом 499 см3 і шпонковою з’єднувальною частиною вала застосовуються як автономні силові агрегати для широкого спектра техніки, обладнання, верстатів і транспортних механізмів. Ці двигуни використовуються там, де необхідна висока потужність, надійність і невибагливість в експлуатації, у складі: мініелектростанцій; у сільськогосподарській техніці — мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах та ін.; у будівельному обладнанні — у віброплитах, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах. Також двигуни DM 14.0kne можна використовувати в транспортних засобах, зокрема для водного транспорту — човнів, катерів і невеликих яхт.
Конструктивною особливістю дизельних двигунів DM 14.0kne є змінний циліндр, який у разі необхідності може бути замінений окремо від блока циліндра, що значно полегшує і здешевлює ремонт.
Для запуску дизельних двигунів DM 14.0kne використовується ручний і електричний стартер. Двигуни обладнані декомпресійним клапаном, що значно полегшує запуск у будь-яку пору року. 0kne передбачений аварійний вимикач для зупинки двигуна в разі небезпеки. Для полегшення доступу з різних боків картера передбачені дві горловини для заливання масла з пробками-щупами.